Gå til innhold

Hva kan jeg forvente meg av støtte?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg og min samboer ønsker oss så veldig barn. Men problemet er at vi rett og slett ikke føler at vi har råd til å få barn. Vi har en solid gjeld tilsammen, og problemet er at jeg ikke har fast jobb. Og vi klarer oss ikke kun med en inntekt.

Jeg jobber som lærer på en skole, men sliter med å få fast ansettelse. Har jobbet slik i et par år..

Hva slags stønader kan jeg forvente meg dersom jeg skulle bli gravid, selv om jeg ikke har fast jobb?

Takker og klemmer til de som kan gi meg noen oppløftende svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Zafir (ikke pålogga)

Hvis det er svangerskapspenger du snakker om, så tror jeg ikke det har noe å si at du ikke har fast jobb...men heller det at du har jobbet de siste 6 månedene. Er ikke helt inne på dette, men du kan jo høre med trygdekontoret.

Klem fra Zafir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Skjønner problemet ditt godt, Elise.

Jeg har ikke barn og vet ikke mye om dette, men ulempen med å ikke ha fast jobb, er jo at du ikke vet om du har noen jobb å komme tilbake til etter svangerskapspermisjonen.

Sier ikke dette for å knuse noen drømmer, men det er noe som er verdt å tenke over.

Får håpe du får fast jobb snart. Jeg har selv jobbet på en litt usikker kontrakt i to år, men nå har jeg fått fast fulltidsjobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...