Gå til innhold

Blandende følelser ved dødsfall

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Bestemoren min døde for 5 mnd siden. Først var jeg i sjokk, så stor sorg, så ble det bedre og nå kjenner jeg plutselig på sorg og uvirkelighet igjen. Er dette normalt med så svingende følelser i bolker?

Anonymkode: 25948...c04

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Bestemoren min døde for 5 mnd siden. Først var jeg i sjokk, så stor sorg, så ble det bedre og nå kjenner jeg plutselig på sorg og uvirkelighet igjen. Er dette normalt med så svingende følelser i bolker?

Helt normalt! Jeg har plutselig sorgdager over foreldre som døde for flere år siden- svinger litt inn å så ut igjen av sorgen, men det "styrer" ikke meg. Det er etterhvert litt godtvondt å tenke på dem 🥀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 26.6.2023 den 23.18):

Kondolerer ❤️ jeg mistet noen for 4 måneder siden. Kjenner meg igjen. 
En prøver å finne normalitet og hverdag igjen, så kommer savnet, sjokket, uvirkeligheten som en bølge. Men bølgen vil komme til å slå svakere etterhvert. Det er vondt 

Anonymkode: 303be...e89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg mistet bestefaren min i fjor høst og han var mannen i mitt liv. Jeg får fortsatt byger der jeg hylgråter over at han ikke er her mer.

Anonymkode: 89a5d...b12

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
AnonymBruker

Det er normalt❤️ Jeg hadde en «tante» (mammas bestevenn) som døde for noen år siden. Følelsene svingte slik i noen år i etterkant, men nå går det greit.   Men i perioder savner jeg ekstra mye å ha henne i livet mitt, for hun var så god å prate med.

Anonymkode: f086d...78d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...