AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #1 Skrevet 26. juni 2023 Vi har nå to barn, hvor ett er fire år og er 14mnd. Største barnet har overnattet borte noen ganger tidligere, mens minste har kun sovet hjemme. Barna er relativt trygge på hverandre, og ganske trygge på besteforeldrene. Jeg og barnefar er blitt invitert på en fest. Selv har jeg ikke rørt noe alkohol på noen år, og er dermed litt bekymret over å ikke vite hvor mye man nå tåler å drikke, så ønsker dermed å ta det rolig (hvis vi finner ut at vi skal dra) Selv om barna er relativt store, og begge sover greit om natten i egen seng (kanskje noen oppvåkninger) kjenner jeg at jeg er usikker å reise fra de nattestid. Spesielt med tanke på minste. Det vil her være snakk om en overnatting, og de vil bli hentet neste dag. Festen skal foregå ca. 10min fra der vi befinner oss. Når lot dere barna dra på overnatting? Skal vi unne oss denne festen, eller skal jeg fortsette å gro fast i hjemmet (noe jeg i grunnen trives ganske godt med) Kan vel allerede beklage skrivefeil i teksten, da rettskriving ikke er min sterkeste side. Anonymkode: d62da...0f0
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #4 Skrevet 26. juni 2023 Ungene overnattet for første gang da de var 5 og 3 år. Nå er de 14 og 12år. Ingen problemer med overnatting😊 Anonymkode: 9fc72...43a
Ulven Skrevet 26. juni 2023 #5 Skrevet 26. juni 2023 Så lenge barna er sammen med noen de er trygge på går dette helt fint. Unn deg fest. Det er trolig bra for forholdet til deg og mannen også. 1 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #6 Skrevet 26. juni 2023 Mine overnattet første gang hos besteforeldre ved ca 14 15 mnd og de elsket det. Unn dere en fest. Anonymkode: 70218...065
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #7 Skrevet 26. juni 2023 Ser at det foreløbig er enstemmig ovenfor hvor vidt man kan unne seg en fest😅 men bør da en av oss holde seg edru? Når bør man hente neste dag? Og hvor mye alkohol ville dere tenkt det er greit å drikke? Anonymkode: d62da...0f0
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #9 Skrevet 26. juni 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ser at det foreløbig er enstemmig ovenfor hvor vidt man kan unne seg en fest😅 men bør da en av oss holde seg edru? Når bør man hente neste dag? Og hvor mye alkohol ville dere tenkt det er greit å drikke? Anonymkode: d62da...0f0 Dersom du ikke har et stort ønske om å drikke kan du jo bare være edru og kjøre bil. Det vil kanskje føles tryggere? Personlig ville jeg ikke dratt. Jeg gror hjemme og trives godt med det. Har heller ikke drukket på årevis, får litt noia av tanken på å ikke være 100% meg selv nå som jeg har en liten baby (9 mnd). Anonymkode: b0f73...023
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #10 Skrevet 26. juni 2023 Ungene er hos besteforeldre som er 10 minutter unna der festen skal være? Hva er det egentlig å tenke på? Det er jo optimale forhold for en fest. Anonymkode: 023e8...d23 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #11 Skrevet 26. juni 2023 Kos deg på fest! Hvor mye dere velger å drikke er jo opp til dere. Anonymkode: 82669...601
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #12 Skrevet 26. juni 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Ser at det foreløbig er enstemmig ovenfor hvor vidt man kan unne seg en fest😅 men bør da en av oss holde seg edru? Når bør man hente neste dag? Og hvor mye alkohol ville dere tenkt det er greit å drikke? Anonymkode: d62da...0f0 Dere trenger ikke å holde dere edru, men heller ikke drikke så mye at dere ender opp fyllesyk dagen derpå. Angående henting, så avtaler dere med barnepasserne. Men det kan jo være greit å hente rundt 12-tiden om barna våkner mye på natt og barnepasserne ikke er så vant med nattevåkninger lengre😅 Anonymkode: ed860...a56 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå