AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #1 Skrevet 26. juni 2023 Har prøvd og prøvd å finne informasjon på når det er innafor å la barnet sove med bamse i senga. Vet om faren for krybbedød og at man ikke bør la de sove med bamse. Men når er det innafor, hva er regelen her? Har ei datter som akk blitt 1 år. Hun kræsjer hodet i sprinkelsenga så mange ganger i løpet av natta og våkner hele tiden av dette. Må opp og flytte på henne hele tiden og derfor er fristelsen stor å kjøpe en sengeslange til henne. Anonymkode: 48d6a...6f5
Sofakona Skrevet 26. juni 2023 #2 Skrevet 26. juni 2023 Bamse trenger de vel egentlig ikke før de er 3-6 år... kansje en liten sånn suttebamse. Jeg hadde sånn bumper rundt inni sengen fra hun var 1 år...da kunne hun snu seg unna. Hun og var mark i senga og måtte ha en sånn bumper rundt da hun plutselig satt fast hender og bein da hun ikke klarte å ligge stille 😂 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #3 Skrevet 26. juni 2023 Vår på 1 år eeelsker den store myke bamsen sin og ligger og holder rundt den når hun sover hver natt. Så syns 3-6 år som skrevet over var veldig sent. Har sengeslange og hatt det hele tiden. Ligge i den sengen fra 6 mnd ca og kunne snu seg. Anonymkode: 0764c...6d4 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #4 Skrevet 27. juni 2023 Våre har ikke fått ha kosedyr i sengen før de var passert 2, og da kun et lite kosedyr. Ville ikke hatt sengekantbeskytter eller sengeslange eller noe slikt heller. Ja, det blir litt dunk, men heller det enn krybbedød (som man kan risikere opp til 4 år..) Anonymkode: 9eff2...7e5
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #5 Skrevet 27. juni 2023 Har lurt på det samme om min på 15 mnd kan få bamse. Har ikke klart å finne noe ordentlig info om hvilken alder "reglene" gjelder til. Men mener jeg fant at hodepute er ok fra 12 mnd så da burde jo bamse gå bra.. Er det mulig å vikle seg inn i slangen og kveles? Ville ikke hatt sånn bumper som knytes fast iallefall. Anonymkode: 2a852...d4e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå