Gå til innhold

Bytte til privatklinikk eller annen offentlig?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vi hører til riksen (ivf) og ønsker å komme oss vekk derifra pga gjentatte dårlige erfaringer. Siste som var dråpen var at jeg hadde innsett i februar, hadde MA, ble lovet nytt forsøk i mai, startet med medisiner, for så at riksen hadde glemt meg og ikke har kapasitet til meg før slutten av august. Brukte dermed 8000 på medisiner jeg ikke hadde trengt. Nå ønsker vi å bytte klinikk ev gå privat. Hvor anbefaler dere?

Anonymkode: be478...db6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er veldig fornøyd med Porsgrunn :papirfly: Nå har jeg bare hatt et forsøk der, men var en god opplevelse 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis dere vurderer privat: Livio. Syns de var helt fantastiske. Jeg stod fast, stresset og husket ikke hva jeg skulle hente ut på apoteket, og de veiledet meg gjennom det i det jeg ringte inn. Alltid tilgjengelig. Alltid rådgivende. På riksen hadde aldri det skjedd. Følte jeg måtte jakte på dem. 

Anonymkode: 80969...dd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi var veldig fornøyde med Fertilitetssenteret, følte oss godt ivaretatt hele veien og fikk alltid svar på spørsmål. Jeg kjenner noen som var veldig fornøyde i Porsgrunn. Og jeg har egentlig bare hørt positivt om alle de private klinikkene i Oslo. Jeg har ekstra gode følelser knyttet til Fertilitetssenteret siden datteren min ble til der. 

Anonymkode: 2ee06...c19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...