Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må ærlig innrømme at jeg har ventet en stund for å se om det kom at dette bare var spøk...

det jeg tenkte på, var i forhold til blindtarmen faktisk... at linsene kan ¨henge seg opp¨ der og skape irritasjon=betennelse...

Skrevet
Må ærlig innrømme at jeg har ventet en stund for å se om det kom at dette bare var spøk...

det jeg tenkte på, var i forhold til blindtarmen faktisk...  at linsene kan ¨henge seg opp¨ der og skape irritasjon=betennelse...

Oi! Mange som skriver under på denne? I så fall er det jo litt skummelt...

Skrevet

det jeg tenkte på, var i forhold til blindtarmen faktisk...  at linsene kan ¨henge seg opp¨ der og skape irritasjon=betennelse...

Det er ikke noe problem. Disse kontaktlinsene steriliseres nok ganske bra i magesyren vår. Ville vært mer bekymret for en ball med linser som hadde satt seg fast i magen, hehe.

Skrevet

Hm. Det var jo en snedig vane...

Kanskje du kan gjøre som i det "Du er hva du spiser-" programmet..? Regne sammen hvor mange linser han får i seg i løpet av en måned, et år, et tiår osv., og så legge frem regnestykket for ham? Da bli´n skræmt, ja! :sjarmor:

Skrevet
Det er ikke noe problem. Disse kontaktlinsene steriliseres nok ganske bra i magesyren vår. Ville vært mer bekymret for en ball med linser som hadde satt seg fast i magen, hehe.

?? Poenget er vel at de kan henge seg fast i blindtarmen, og fremmedlegemer på en slik plass kan skape en irritasjon, som igjen kan skape en betennelse, ergo har det ingenting med sterilisering/at de ikke er rene å gjøre...

Skrevet

Oi, det tror jeg er en av de rareste uvanene jeg har hørt om på lenge! Men hver sin lyst, for all del :ler:

Kan hende vimselims sier noe altså...man skal nok være veldig uheldig da. En annen ting er at disse linsene er vel ganske skjøre greier, vil de ikke løses opp av magesyra mon tro?

Morsomt tema :ler:

Skrevet
Oi, det tror jeg er en av de rareste uvanene jeg har hørt om på lenge! Men hver sin lyst, for all del  :ler:

Kan hende vimselims sier noe altså...man skal nok være veldig uheldig da. En annen ting er at disse linsene er vel ganske skjøre greier, vil de ikke løses opp av magesyra mon tro?

Morsomt tema  :ler:

Kan godt hende, men når man kan få blindtarmbetennelse av matrester, så tenkte jeg som så...

Tror nok man skal være uheldig, det er det ikke tvil om!

Skrevet

Jeg synes han høres ut som en skikkelig "spøkefugl" jeg :ler::ler: ....kanskje han tror han får bedre syn :lol::lol:

Skrevet
:ler: Rare vanen. Har selv brukt linser, men det kunne ikke falt meg inn å spise dem. Bare tanken på konsistensen...*grøsse* :ler:
Gjest Isabellas
Skrevet

Yuck! :spy: Det der var det ekleste jeg har lest om på lenge! Hadde min kjæreste gjort det der, så hadde jeg måtte kastet han ut... Noe så turn-off!

Skrevet
Yuck! :spy: Det der var det ekleste jeg har lest om på lenge! Hadde min kjæreste gjort det der, så hadde jeg måtte kastet han ut... Noe så turn-off!

Haha :P

Så lenge det ikke er skadelig, så synes jeg bare det er morsomt. :ler:

Skrevet

Tror det er normalt, jeg tar et godt jafs av brillene mine hver kveld, jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...