Polluela Skrevet 12. januar 2006 #1 Skrevet 12. januar 2006 (endret) Er det farlig i lengden å spise engangslinser? Kjæresten min har en rar, rar, rar vane... Tror aldri linsene går i søpla etter bruk!! :grine2: Men virker ikke akkurat så sundt... Noen som vet? Endret 12. januar 2006 av Badeand
Sniglå Skrevet 12. januar 2006 #2 Skrevet 12. januar 2006 Den ene katten min synes gamle dagslinser er riktig så gode, han spiser rett som det er de jeg har lagt på nattbordet (de gangene jeg glemmer å ta ut linsene når jeg steller meg på kvelden). Tror ikke det er noe farlig, katten tasser nå rundt her fremdeles
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2006 #3 Skrevet 12. januar 2006 Er sikkert ikke farlig, er jo ikke store greiene. Men for en vanvittig merkelig ting å gjøre!
Gjest gjest1 Skrevet 12. januar 2006 #4 Skrevet 12. januar 2006 Er sikkert ikke farlig, er jo ikke store greiene. Men for en vanvittig merkelig ting å gjøre! ← Det tenkte jeg også.. Jaja, hver sin lyst. Tror ikke jeg ville ha spist noe som hadde vært inni øynene mine, men...
Gjest lilletroll Skrevet 12. januar 2006 #5 Skrevet 12. januar 2006 Er sikkert ikke farlig, er jo ikke store greiene. Men for en vanvittig merkelig ting å gjøre! ← Eh ja, helt sært spør du meg
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2006 #6 Skrevet 12. januar 2006 Er det farlig i lengden å spise engangslinser? Kjæresten min har en rar, rar, rar vane... Tror aldri linsene går i søpla etter bruk!! :grine2: Men virker ikke akkurat så sundt... Noen som vet? ← Er du sikker på at han ikke er gravid?
Gjest 2324 Skrevet 12. januar 2006 #8 Skrevet 12. januar 2006 Er sikkert ikke farlig, er jo ikke store greiene. Men for en vanvittig merkelig ting å gjøre! ← sinnsykt ekkelt!
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2006 #9 Skrevet 12. januar 2006 Ja, han er litt av en syking... Det er dog flere i omganskskretsen som har spist verre ting! Velvel, håper bare det går knirkefritt gjennom fordøyelsen jeg, og at det ikke er som med f.eks hår... Noen som har hørt om hun frisørdama som elsket å spise hår, ble funnet uforklarlig død og det viste seg at hun hadde en ball med hår i magen? Jeg er kanskje rimelig hysterisk som drar denne parallellen da, men
Polluela Skrevet 12. januar 2006 Forfatter #10 Skrevet 12. januar 2006 Uffda, glemmer alltid å logge inn jeg.
Floja Felíz Skrevet 12. januar 2006 #11 Skrevet 12. januar 2006 Eh..... jaja, smaken er som baken... Kan ikke tenke meg at det er farlig nei, men har han sagt hvorfor han gjør det? Synes han det smaker godt, eller er det bare fordi det er for langt å gå til søppelkassa?
Gjest Gjesta Skrevet 12. januar 2006 #12 Skrevet 12. januar 2006 æsj....... *behov for å bruke spy-smiley*
Cuba Skrevet 12. januar 2006 #13 Skrevet 12. januar 2006 Burde ikke denne tråden heller vært under Mat og drikke? *undrer*
Polluela Skrevet 12. januar 2006 Forfatter #14 Skrevet 12. januar 2006 Eh..... jaja, smaken er som baken... Kan ikke tenke meg at det er farlig nei, men har han sagt hvorfor han gjør det? Synes han det smaker godt, eller er det bare fordi det er for langt å gå til søppelkassa? ← Tror bare han synes det er morsomt... Både konsistensen og det å spise noe så merkelig i seg selv. Han er skikkelig spøkete, så... Tror ikke noe på det når han sier det smaker godt.
Polluela Skrevet 12. januar 2006 Forfatter #15 Skrevet 12. januar 2006 Burde ikke denne tråden heller vært under Mat og drikke? *undrer* ← Når ble kontaktlinser mat? Lurer jo bare på om det er helseskadelig å spise...
vixen Skrevet 12. januar 2006 #16 Skrevet 12. januar 2006 Merkelig ting å gjøre ja.. Er jo stort sett bare væske i dem (tårevæske forhåpentligvis) og uansett har man dem på de ellers så ømfintlige øynene så tror ikke det skal være så farlig om de ender i magen. Men som med alt annet bør vel inntaket begrenses!
LilleBille Skrevet 12. januar 2006 #17 Skrevet 12. januar 2006 Kan ikke tenke meg at det kan være farlig - ville tro de passerte systemet rimelig "hele". Spiser han noe annet morsomt da? (hadde i sin tid en bekjent som alltid spiste de fargede kronbladene på tulipanene - og var vi i selskap sammen - sto det bare ribbete tulipanstilker igjen)
Polluela Skrevet 12. januar 2006 Forfatter #18 Skrevet 12. januar 2006 Haha... Nei, kan ikke komme på noe annet rart han spiser. Eller, jo, en gang vi hadde tatt en skikkelig svidd pizza ut av ovnen og kasta den, tok han den opp igjen og tok noen biter Han må ha et ganske herdet immunforsvar! Morsomt, så slipper man å kaste så mye mat
vixen Skrevet 12. januar 2006 #19 Skrevet 12. januar 2006 Han må ha et ganske herdet immunforsvar! Morsomt, så slipper man å kaste så mye mat ← Og andre ting...
Polluela Skrevet 12. januar 2006 Forfatter #20 Skrevet 12. januar 2006 Og andre ting... ← Hihi, ja, dette har potensiale!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå