AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #21 Del Skrevet 25. juni 2023 Det heter LARP, live action roleplay Anonymkode: 75dc2...bc9 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 25. juni 2023 #22 Del Skrevet 25. juni 2023 LARP? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pappi Skrevet 25. juni 2023 #23 Del Skrevet 25. juni 2023 LARP er i følge wiki det amerikanske ordet for Laiv (engelsk LRP) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 25. juni 2023 #24 Del Skrevet 25. juni 2023 Jeg tror jeg vet hva du tenker på. Men jeg kommer ikke på navnet selv. Har vridd hodet mitt att og fram. Det er en type rollespill. Har vært med på det èn gang som ung, og det var en spesiell opplevelse. Fader altså... KAN NOEN SI NAVNET!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #25 Del Skrevet 25. juni 2023 Bombasi skrev (Akkurat nå): Jeg tror jeg vet hva du tenker på. Men jeg kommer ikke på navnet selv. Har vridd hodet mitt att og fram. Det er en type rollespill. Har vært med på det èn gang som ung, og det var en spesiell opplevelse. Fader altså... KAN NOEN SI NAVNET!? Please kom på det, tror vi tenker p0 det samme 😅 Anonymkode: 3ccda...e5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #26 Del Skrevet 25. juni 2023 Bombasi skrev (1 minutt siden): Jeg tror jeg vet hva du tenker på. Men jeg kommer ikke på navnet selv. Har vridd hodet mitt att og fram. Det er en type rollespill. Har vært med på det èn gang som ung, og det var en spesiell opplevelse. Fader altså... KAN NOEN SI NAVNET!? AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Please kom på det, tror vi tenker p0 det samme 😅 Anonymkode: 3ccda...e5c Jeg og! Jeg tenker noe i retning SPEL, men det er ikke det… Ts Anonymkode: dfefc...e9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 25. juni 2023 #27 Del Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg og! Jeg tenker noe i retning SPEL, men det er ikke det… Ts Anonymkode: dfefc...e9c Det er et kort ord. Kanskje 4 bokstaver. Jeg har låst meg fast på "case", men det er ikke det rette ordet heller... Sitter med en følelse av at jeg har ordet på tunga... Jeg har det nesten...... nesten... AAH Hjelpemeg. Jeg får vondt i levra av å tenke så hardt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 25. juni 2023 #28 Del Skrevet 25. juni 2023 (endret) KULT ! ??! Nei? Var det det? K U L T... Klarer ikke få has på det. KULT høres feil ut det også. Det er iallfall et virkelighetsbasert rollespill. Endret 25. juni 2023 av Bombasi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 25. juni 2023 #29 Del Skrevet 25. juni 2023 Nei.... Jeg må gi meg før jeg får brokk i hodet. Kommer ikke på det. Var iallfall en opplevelse for livet den gang jeg deltok. Jeg lagrer tråden. Håper virkelig noen her kommer på navnet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rampeguri Skrevet 25. juni 2023 #30 Del Skrevet 25. juni 2023 Reenactment Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolleren Skrevet 27. juni 2023 #31 Del Skrevet 27. juni 2023 Om du tenker på Viking slag og den slags, så kanskje du tenker på Viking Spel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #32 Del Skrevet 27. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 25.6.2023 den 22.28): Jeg og! Jeg tenker noe i retning SPEL, men det er ikke det… Ts Anonymkode: dfefc...e9c Ta det fra en som har drevet med dette. Det heter reenactment dersom det er ment å være sverdkamp. Dersom det er en historie bak og man leker at man har ulike roller heter det laiv. Et spel er er skuespill med publikummere. Anonymkode: 8c0b3...eb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 27. juni 2023 #33 Del Skrevet 27. juni 2023 (endret) Tenker dere på LARP? Også kalt Larping, Laiv og Levende rollespill. Endret 27. juni 2023 av Meridian Tilleggsinformasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tantemor Skrevet 27. juni 2023 #34 Del Skrevet 27. juni 2023 Ridderkamp kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tantemor Skrevet 27. juni 2023 #35 Del Skrevet 27. juni 2023 Eller et slag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plantemamma84 Skrevet 27. juni 2023 #36 Del Skrevet 27. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 25.6.2023 den 21.51): Uten publikum, bare for gruppa selv? Hva heter det? Husker ikke ordet… Anonymkode: dfefc...e9c Mener du dette? https://en.wikipedia.org/wiki/Live_action_role-playing_game Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #37 Del Skrevet 27. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 25.6.2023 den 21.55): Er ikke det kinky…? Eller trenger det ikke være det? Ts Anonymkode: dfefc...e9c Cosplay er ikke kinky 😂 Folk drar på cons (conventions, altså samling) i cosplay, altså vandrer rundt i full offentlighet. Cosplay betyr bare å kle seg ut, som regel som en kjent karakter. Barn som er Spiderman på halloween cosplayer. Anonymkode: 56b52...03d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #38 Del Skrevet 5. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 25.6.2023 den 22.04): Godt mulig det kalles laiv nå, men det er likevel ikke ordet jeg leter etter. Hva het det før? Ts Anonymkode: dfefc...e9c Det het det for 20 år siden å Anonymkode: 8686a...fff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inverto Skrevet 5. juli 2023 #39 Del Skrevet 5. juli 2023 Weeaboo criiiiinge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå