AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #1 Del Skrevet 25. juni 2023 Er det innafor? Jeg sa til en venninne at jeg pleier å shave både legger og dåsa på stua, særlig når det er veldig varmt. Det reagerte hun veldig på og sa at sånt gjøres på badet. Visste ikke at det fantes regler for det. Anonymkode: e23bb...e4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 25. juni 2023 #2 Del Skrevet 25. juni 2023 Nei. Det er ikke innafor. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #3 Del Skrevet 25. juni 2023 Ja, i din egen stue kan du gjøre stort sett det du vil. Men om det er andres stuer det er snakk om, må du nesten spørre først... Anonymkode: 13aa5...dde 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #4 Del Skrevet 25. juni 2023 Hannah80 skrev (3 minutter siden): Nei. Det er ikke innafor. Hvorfor ikke det? Anonymkode: e23bb...e4d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 25. juni 2023 #5 Del Skrevet 25. juni 2023 Nei, slike ting gjøres på badet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #6 Del Skrevet 25. juni 2023 Hæ? Er vel naturlig å gjøre det i dusjen vel? Det er jo kjempe ekkelt å vite at en venninne kanskje har kjønnshår i sofaen når du er på besøk 😳 Anonymkode: cb8a9...728 12 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #7 Del Skrevet 25. juni 2023 Du mener "barbere", ikke sant? Anonymkode: 80d48...baf 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diverse Skrevet 25. juni 2023 #8 Del Skrevet 25. juni 2023 Hvorfor gjør du det i stua? Er det ikke mer praktisk å gjøre det på badet?? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #9 Del Skrevet 25. juni 2023 Hjemme hos deg selv kan du gjøre hva du vil, men jeg ville ikke eksponert andre for det. Er du på besøk får du gjøre det på badet. Du vet at hårene du barbere bort ikke forsvinner på magisk vis, ikke sant? Og at andre ikke nødvendigvis er interessert i å se på intimbarbering? Jeg barberer meg i dusjen (men aldri i fellesdusj). Tørrbarbering øker risiko for kutt. Anonymkode: 28903...0df 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #10 Del Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hæ? Er vel naturlig å gjøre det i dusjen vel? Det er jo kjempe ekkelt å vite at en venninne kanskje har kjønnshår i sofaen når du er på besøk 😳 Anonymkode: cb8a9...728 Det er ikke noe kjønnshår i sofaen. AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du mener "barbere", ikke sant? Anonymkode: 80d48...baf Ja. Diverse skrev (2 minutter siden): Hvorfor gjør du det i stua? Er det ikke mer praktisk å gjøre det på badet?? Jeg synes ikke det. Noen ganger tar jeg fotbad først, og bare shaver leggene etterpå. Det er veldig praktisk. Anonymkode: e23bb...e4d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elooon Skrevet 25. juni 2023 #11 Del Skrevet 25. juni 2023 Hvorfor må det gjøres i stua? Tenk alt hår som fyker rundt. Plutselig får folk muse hår i maten. Nei ikke innafor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #12 Del Skrevet 25. juni 2023 Elooon skrev (1 minutt siden): Hvorfor må det gjøres i stua? Tenk alt hår som fyker rundt. Plutselig får folk muse hår i maten. Nei ikke innafor. Dummeste jeg har hørt. Anonymkode: e23bb...e4d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elooon Skrevet 25. juni 2023 #13 Del Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Dummeste jeg har hørt. Anonymkode: e23bb...e4d Hvorfor? Det er ikke alle som vil ha muse hår fykende rundt, på seg eller i maten. Det er bare fakta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #14 Del Skrevet 25. juni 2023 Elooon skrev (1 minutt siden): Hvorfor? Det er ikke alle som vil ha muse hår fykende rundt, på seg eller i maten. Det er bare fakta. De fleste bruker barberkrem/gel, som ikke akkurat tillater hår å «fyke rundt» Anonymkode: edb9c...009 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #15 Del Skrevet 25. juni 2023 Elooon skrev (2 minutter siden): Hvorfor? Det er ikke alle som vil ha muse hår fykende rundt, på seg eller i maten. Det er bare fakta. Det er det ingen som opplever her heller. Anonymkode: e23bb...e4d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #16 Del Skrevet 25. juni 2023 Jeg syntes ikke noe om å shave «dåsa» i utgangspunktet. Hadde jeg gjort det, så hadde jeg sikkert gjort det i dusjen. Anonymkode: c5e38...d71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #17 Del Skrevet 25. juni 2023 Hvis du vil å små kjønnshår over hele sofaen din er det sikkert ok å gjøre det i stua, men er jo mye letter å bli kvitt hårene som ligger igjen hvis du tar det på badet over do, bildet eller i dusjen… Anonymkode: 23b8a...375 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #18 Del Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis du vil å små kjønnshår over hele sofaen din er det sikkert ok å gjøre det i stua, men er jo mye letter å bli kvitt hårene som ligger igjen hvis du tar det på badet over do, bildet eller i dusjen… Anonymkode: 23b8a...375 Jeg sitter selvsagt ikke med rumpa bar i sofaen. Anonymkode: e23bb...e4d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elooon Skrevet 25. juni 2023 #19 Del Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): De fleste bruker barberkrem/gel, som ikke akkurat tillater hår å «fyke rundt» Anonymkode: edb9c...009 Hår kan det komme uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #20 Del Skrevet 25. juni 2023 Det finnes virkelig mange ekle mennesker som gjør ekle ting. Dette er en av de. Anonymkode: a7764...853 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå