AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #61 Del Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (På 25.6.2023 den 15.48): Hei Jeg er skikkelig baby syk men kjæresten vil vente litt til noe jeg aksepterer godt. Men igjen jeg er baby syk og veit ikke hva jeg skal gjøre med den tanken. Er helt ekstremt og blir ikke før 1-2 år i følge han men igjen jeg prøver og akseptere hans valg og vi må være 2 om det selvfølgelig. All tips tas i mot!! Blir litt gal her.. håper på hyggelige kommentarer Anonymkode: 4b5f3...a8a Jeg har en baby på 8 uker nå, jeg var veldig ivrig på å bli gravid og følte meg skikkelig klar da vi hadde hus, faste jobber, og ingen hobbyer utenom Netflix. Jeg «angrer» litt nå på at jeg ikke ventet litt, savner å kunne gå ut med jentene å drikke litt av og til, savner den gamle kroppen min, savner å være spontan og savner alenetid med typen min. Jeg ville aldri byttet henne ut eller vært foruten henne, elsker henne mer enn alt, kunne bare ønske hun kom noen år etter eller sånn. Jeg er 24 forresten, så ikke så veldig ung heller, men var fortsatt ikke «klar» slik jeg trodde. Tenk deg godt om før du får barn, ingenting er mer givende men det er viktig å huske at du ikke får tilbake det gamle livet, viktig å leve for fult og bli skikkelig lei av livet om jeg kan si det slik, før du får barn ❤️ Anonymkode: 5c963...c60 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå