AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #1 Del Skrevet 25. juni 2023 Hei Jeg er skikkelig baby syk men kjæresten vil vente litt til noe jeg aksepterer godt. Men igjen jeg er baby syk og veit ikke hva jeg skal gjøre med den tanken. Er helt ekstremt og blir ikke før 1-2 år i følge han men igjen jeg prøver og akseptere hans valg og vi må være 2 om det selvfølgelig. All tips tas i mot!! Blir litt gal her.. håper på hyggelige kommentarer Anonymkode: 4b5f3...a8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #2 Del Skrevet 25. juni 2023 Enten må du akseptere å vente, eller så må du finne deg en partner som ønsker baby raskere. Anonymkode: 4eef8...917 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #3 Del Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Enten må du akseptere å vente, eller så må du finne deg en partner som ønsker baby raskere. Anonymkode: 4eef8...917 Å finne seg en partner bare for å få baby raskt, seriøst 🙄 Anonymkode: 14cc9...f1f 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #4 Del Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hei Jeg er skikkelig baby syk men kjæresten vil vente litt til noe jeg aksepterer godt. Men igjen jeg er baby syk og veit ikke hva jeg skal gjøre med den tanken. Er helt ekstremt og blir ikke før 1-2 år i følge han men igjen jeg prøver og akseptere hans valg og vi må være 2 om det selvfølgelig. All tips tas i mot!! Blir litt gal her.. håper på hyggelige kommentarer Anonymkode: 4b5f3...a8a Hvor gammel er dere? Hvorfor ønsker han å vente? Anonymkode: 14cc9...f1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 25. juni 2023 #5 Del Skrevet 25. juni 2023 Er det ikke fint å ha noe å glede seg til da? Vi trenger ikke få alt vi ønsker ods i det ønsket popper opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #6 Del Skrevet 25. juni 2023 Vi er forlovet og kjempe lykkelige! Kunne ikke tenkt meg noen andre en han ❤️ Men får jo vente men alt jeg spørr om er tips til og få tanker på noe annet og la tiden gå Anonymkode: 4b5f3...a8a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #7 Del Skrevet 25. juni 2023 Jeg er 22 år og han 27 år Anonymkode: 4b5f3...a8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #8 Del Skrevet 25. juni 2023 Han vil vente litt fordi han er ikke helt klar men han sier det går mest på det stabile i livet. Vi flytter i november til eget sted så da er vi et skritt nermere sa han Anonymkode: 4b5f3...a8a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #9 Del Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Han vil vente litt fordi han er ikke helt klar men han sier det går mest på det stabile i livet. Vi flytter i november til eget sted så da er vi et skritt nermere sa han Anonymkode: 4b5f3...a8a Ser den da vi ventet til vi hadde kjøpt hus, det er mye utgifter med barn og for min del var det viktig med trygghet ift bosted. Er ikke kjekt å måtte flytte mange ganger med små barn, og det kan fort skje hvis man leier. Vi ble enig om å prøve så fort vi hadde kjøpt hus, og fikk barn ganske raskt da😊 Anonymkode: 14cc9...f1f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #10 Del Skrevet 25. juni 2023 Ja den ser jeg viktig med plass og bo. Heldigvis flytter vi i november:) Anonymkode: 4b5f3...a8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #11 Del Skrevet 25. juni 2023 Husk at de små bare er babyer et knapt år. Så har dere et barn å følge opp med skolegang og alt i mange år etterpå. Jeg ville ventet en stund når du bare er 22 år. Leve litt til før man må sette egne behov til side for en del år framover 😉 Anonymkode: abf98...6cc 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #12 Del Skrevet 25. juni 2023 Den skjønner jeg veldig godt! Jeg er veldig klar selvom jeg er ung. Og det er mange gode unge mødre i verden men jeg skjønner veldig godt hva du mener Anonymkode: 4b5f3...a8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #13 Del Skrevet 25. juni 2023 Hva er det som gjør at han vil vente? Vil han oppleve mer og reise mer først? Da synes jeg du skal bli med på det Bedre økonomi? Da viser du at du er villig til å spare, og bli forfremmet/ta videreutdanning. Det er mye du selv også kommer til å savne når du får barn, så mitt råd er å nyte det... nyt alenetid sammen, å kunne sove lenge i helger, og ha friheten til å gjøre hva dere vil når dere vil. 🥰 For det blir lenge til neste gang når barnet er her. Dersom du ikke er over 30 år, da bør du stille krav om en tidsfrist, for da haster det litt om dere tenker flere barn. Anonymkode: 4fc88...6eb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #14 Del Skrevet 25. juni 2023 *babysyk Anonymkode: 12d36...8a6 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #15 Del Skrevet 25. juni 2023 Da hadde jeg forsøkt å snu fokuset til hva du ønsker å ha på plass til baby kommer om 2-ish år. Få på plass hvor dere vil bo, bygge opp buffer til å ta all permen dere vil ha, komme i posisjon karrieremessig til å få kjekkest mulig tid osv Anonymkode: 82f3a...ca0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #16 Del Skrevet 25. juni 2023 Anbefaler å finne hobbyer som gir deg mye, så blir det heller motsatt 😅 Du er jo bare 22. Vi nærmer oss 30 og har alt på stell og bruker forøvrig heller ikke prevensjon nå (men tar det som det kommer) og jeg har så mye greier jeg trives sånn med at jeg er litt ambivalent til det å få barn fordi da må jeg legge så mye på hylla så lenge. Barn er virkelig ikke alt her i livet. Anonymkode: 5ccb8...e25 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #17 Del Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Husk at de små bare er babyer et knapt år. Så har dere et barn å følge opp med skolegang og alt i mange år etterpå. Jeg ville ventet en stund når du bare er 22 år. Leve litt til før man må sette egne behov til side for en del år framover 😉 Anonymkode: abf98...6cc Støtter denne. Babytiden går sykt fort, og brått er det tidsklemme og stress og trass. 😅 Ikke alle som får kost seg i babytiden heller. Det kan være kolikk, fødselsskader og masse annet som kompliserer det du ser for deg. Anonymkode: b925e...7af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #18 Del Skrevet 25. juni 2023 Vi begge er ung uføre så inntektene er stabile men ja må spare litt opp. Vi har gode folk i familien som støtter oss og hjelper til økonomisk men også alt annet. Dem maser litt om unge haha så det hjelper kanskje ikke på at jeg bare mer og mer har lyst. Men dere kommer med gode poeng og jeg støtter opp mot hva dere sier vi har satt tid på innen 2 år. Burde klare dette og uansett må man være 2 på dette. Men tenkte bare litt tips på og få tiden til og gå og ikke tenke mye på det. Men noen gode tips kom dere med så takk jeg tenker og sette opp en spare konto (har allerede det) men legge inn litt ekstra til baby tider. Vi flytter i leilighet 1 november så da blir det leilighet på plass. Anonymkode: 4b5f3...a8a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #19 Del Skrevet 25. juni 2023 Oioioi. Dere er begge uføre? Hvorfor? Å ta vare på barn er på mange måter langt mer slitsom enn å jobbe. Anonymkode: b925e...7af 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #20 Del Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): *babysyk Anonymkode: 12d36...8a6 Babysyk er ikke et ord og trenger ikke rettelse fra deg Anonymkode: 6e73b...247 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå