Gjest Zalomine Skrevet 1. november 2002 #21 Del Skrevet 1. november 2002 oioi, se det, jeg har blitt "meget godt kjent" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 1. november 2002 #22 Del Skrevet 1. november 2002 Frdagsbarn! Som arbeidsledig siv.øk. er du hjertelig velkommen i min dagbok hvis du har lyst til å klage. Har mann i samme situasjon på kveldsvakt akkurat nå... Leo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 1. november 2002 #23 Del Skrevet 1. november 2002 jeg sitter og prøver å finne ut hva ene silver dollaren min er verd.....men det er ingen mynnthandlere som har den....håper det er et posetivt tegn..... kansje noen kan hjelpe meg? det er en USA silver Ørn(vet ikke hvordan det staves på engelsk) det står "E Pluribus unum" på den og den er fra 1921..... noen som har en anelse ? det er det jeg bruker Fredags kvelden min på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 1. november 2002 #24 Del Skrevet 1. november 2002 Jeg sitter her ensom og forlatt og spiser mandariner, og trives ganske bra med det akkurat nå Sambo er dørvakt ikveld. Hunden har akkurat fått kveldens siste luftetur. Og i magen min er det en som med jevne mellomrom minner meg på at jeg er gravid Joda, livet er bra det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 1. november 2002 #25 Del Skrevet 1. november 2002 Leo, klager jeg ikke i din dagbok stadig vekk da? (klager i alle sine dagbøker jeg, men ALLER mest i min egen! Eller?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 1. november 2002 #26 Del Skrevet 1. november 2002 Lottemor, send meg en PM, så finner vi det ut... (Min oldefar bodde i USA fra 1901-1926, så jeg har mange ting fra perioden). Vinga! Ønsker deg alt godt! Fredagsbarn, du får lov til å klage ekstra mye i min dagbok :blunke: . Leo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 1. november 2002 #27 Del Skrevet 1. november 2002 vel, jeg orker ikke klage på det akkurat NÅ, nå klager jeg heller på at jeg er KJEMPETRØTT, og helt alene i enda 29-31 timer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 1. november 2002 #28 Del Skrevet 1. november 2002 Holde meg våken skulle dere... øyene faller snart igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 1. november 2002 #29 Del Skrevet 1. november 2002 Prøver! Har sendt deg PM og alt jeg! Popper opp til venstre og fungerer som avveksling ! Leo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 1. november 2002 #30 Del Skrevet 1. november 2002 Problemet er at det ikke popper opp noe her, og at det informeres om at "du har ingen nye meldinger"..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 1. november 2002 #31 Del Skrevet 1. november 2002 Nei, vel... Var ikke så veldig intimt heller... Ville bare si at i at jeg har stor forståelse for din situasjon siden jeg har vært der selv! Snakker ikke mer om det nå... Send heller meg en PM når du har det som verst! Du sover vel ikke ! Leo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 1. november 2002 #32 Del Skrevet 1. november 2002 Jeg sitter og depper jeg........... er nedfor og sliten! Føler at livet ikke er på min side! Skal nok snart legge meg - da jeg er himla trøtt og kjei! Det blir sikkert bedre i morgen (kan jo lyve litt for meg selv!!!!!!) Nei - orker ikke tenke hverken på morgendagen eller framtiden! Livet er her og nå!............ og akkurat nå så det kjipt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 1. november 2002 #33 Del Skrevet 1. november 2002 Huff da, usikker, det hørtes ikke bra ut! Livet er her og nå... ja, og jeg er dautrøtt, og livet er ikke helt positivt kanskje, men jeg har 100% tro på at det blir bedre. Om ikke i morgen, så på søndag? (for da kommer min kjære hjem) Og en gang i fremtiden, når jeg får en jobb. Og en hundevalp som jeg er redd, og som tisser inne.... og så en BABY! Ja, fremtiden er lovende den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 1. november 2002 #34 Del Skrevet 1. november 2002 Nå ble vi da svært så alvorlige, men det er lov!!! Tror at intensjonen med KG var at jenter skal ha et "sted å gå"!!! Sliten? Ja, men det er som sagt lov! Hvis dere tenker etter, så har de fleste i løpet av de siste dagene stilt opp som: - MOR - ELSKERINNE - FANTASTISK ENGASJERT ANSATT (Et eller annet sted...) - Fantastisk svigerdatter - Fantastisk venninde - ... og selvfølgelig vært usannsylig smilende, blid & positiv i møte med sine omgivelser Ja, og de - 3 timene som ble til overs sov dere vel.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 1. november 2002 #35 Del Skrevet 1. november 2002 Mor, er jeg ikke Elskerinne, nja, ikke de siste dagene, mensen og auau ansatt, engasjert eller ei? neppe meg det heller nei svigerdatter..... ja, jeg snakket med min "svigermor" på telefonen noen minutter forrige helg... Venninne, ja DET er jeg, men har ikke truffet noen av mine venner site uka heller, men teller sms og mail, så er jeg god venninne desuten har jeg vært gretten pga pms have uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 1. november 2002 #36 Del Skrevet 1. november 2002 Det var vel ingen som sa at alle punktene måtte være oppfylt... Det holder med ett! Leo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 1. november 2002 #37 Del Skrevet 1. november 2002 Men nå har jeg igjennn stappa i meg en halv melkerull sjokolade og sitter her igjennn med den kvalmen. Er rå merkelig hvor liten den godte-toleransen min har blitt den siste tiden asså. Ordentlig urovekkende er det, siden det snart er jul og alt :cry: Kan ikke pådra meg godte-intoleranse slik nå før jul, gåkke det vettø Får bare tyne kroppen og presse på så går det vel ned til slutt Seeee yah, i`m going tuuu beeeed. Hula hula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 1. november 2002 #38 Del Skrevet 1. november 2002 tuuu beeed... det vil jeg også! Heller enn å få vite at jeg er FADERLIG på irc, fra en drittunge som bare ikke liker at det finnes regler (på en kanal med 5-600 brukere må man ha noen små regler da!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 1. november 2002 #39 Del Skrevet 1. november 2002 Har faktisk (Ja!), en halv kilo sjokolade i kj.skapet! Skal "dø" på sofaen nå!! (Tar ca. 20 sek.) Natt'a! Leo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 1. november 2002 #40 Del Skrevet 1. november 2002 Kos deg med sjokoladen, jeg intar senga! Jeg kommer nok tilbake til KG i morgen, med friskt mot og aktive fingre. Sov godt, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå