Goodtimes Skrevet 28. juni 2023 #81 Del Skrevet 28. juni 2023 Har bevegelsessensorer utendørs (får varsel med video på telefonen når den registrerer bevegelse i gårdsplassen vår) (i arealet ved inngangsparti, garasje og carport. På alle større vinduer + dører har vi skallsikring og så har vi bevegelsalarm inne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #82 Del Skrevet 28. juni 2023 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Innbrudd kan da skje om du er på butikken, jobben osv. Så om en er så redd for innbrudd så får de være hjemme og våkne 24/7. For innbrudd kan skje selv om du er hjemme, og når du sover. Og har du ikke alarm og kamera, uavhengig av hvilken type bolig du har, er sjansen større enn om du har alarm og kamera. Anonymkode: 75e33...3e0 Link til statistikken? Eller er det noe alarmsentralen prøver å fortelle folk? Min bror sier at alarm / kamera (lapp på døra) faktisk kan tiltrekke kjeltringer. De kan tenke: "er det alarm, er det noe å stjele". Anonymkode: 9c395...03c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #83 Del Skrevet 28. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er vel ikke mye innbrudd i privatboliger lenger. Kriminaliteten har endret seg. Bortsett fra "øst-europeiske bander i hvite varebiler" som har noen runder. Men da blir det jo lagt ut advarsler på sosiale medier tvert. Men ikke legg ut på sosiale medier at du er på reise. Få det til å se ut som om noen er hjemme. Sko på trappa, ikke steng persienner og gardiner,stopp post/få noen til å tømme kassa, få noen til å slå plen.... Anonymkode: a793f...c86 Alt dette er jo om hus. Hva med leiligheter? Anonymkode: 9c395...03c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #84 Del Skrevet 28. juni 2023 Alarm og nabo Anonymkode: 092e5...2a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #85 Del Skrevet 28. juni 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Alarm og nabo Anonymkode: 092e5...2a3 Vi har en nabo som liker å stå ved døra og observere oss, når vi forlater leiligheten og når vi kommer tilbake. Han tror at vi ikke hører det. Man kan bare lure på hvorfor han trenger å vite det... Anonymkode: 9c395...03c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #86 Del Skrevet 8. juli 2023 Jeg tror at å ha alarm / kamera kan være stress. Man venter nesten på å få noe på mobilen. Anonymkode: 9c395...03c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #87 Del Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg tror at å ha alarm / kamera kan være stress. Man venter nesten på å få noe på mobilen. Anonymkode: 9c395...03c For noen kan det sikkert være stress 🤷♀️ ikke noe stress for meg Anonymkode: 5630d...e1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #88 Del Skrevet 9. juli 2023 Har kamera og alarm. Så innvruddstyvene kommer nok til å bli forbanna om de prøver seg og de blir oppdaget og hindret. Hehe 😎😁 Anonymkode: f31e5...5de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #89 Del Skrevet 9. juli 2023 Har katt, så vi har noen som flytter inn hos oss for å passe pus. Da står ikke huset tomt- så vinn vinn. Viktigste er at katten har der bra da. Anonymkode: 34712...f4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #90 Del Skrevet 9. juli 2023 Det finnes ikke noe som heter «innbruddssesong», eller som kan regnes som det. Det forekommer i svært liten grad hele året. Anonymkode: 90ccd...940 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #91 Del Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det finnes ikke noe som heter «innbruddssesong», eller som kan regnes som det. Det forekommer i svært liten grad hele året. Anonymkode: 90ccd...940 Svært liten? I Oslo-området? I det siste? Med alle disse rumenerne… Anonymkode: 9c395...03c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #92 Del Skrevet 16. juli 2023 Ungene her "bygde" en person som satt i sofaen. De brukte ball med caps som hode, liggeunderlag med jakke på som kropp osv. De gjorde det for gøy, men så fant vi ut at det var lurt, gikk man forbi huset, så det faktisk ut som om det satt noen i sofaen. "Personen" holdt på å skremme livet av mormor som skulle innom og vanne blomstene våre 😅 Burde nok advart henne først 🙈 Anonymkode: c133e...319 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #93 Del Skrevet 17. juli 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Ungene her "bygde" en person som satt i sofaen. De brukte ball med caps som hode, liggeunderlag med jakke på som kropp osv. De gjorde det for gøy, men så fant vi ut at det var lurt, gikk man forbi huset, så det faktisk ut som om det satt noen i sofaen. "Personen" holdt på å skremme livet av mormor som skulle innom og vanne blomstene våre 😅 Burde nok advart henne først 🙈 Anonymkode: c133e...319 Ikke alle bor i hus… Anonymkode: 9c395...03c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #94 Del Skrevet 17. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ikke alle bor i hus… Anonymkode: 9c395...03c Nå var kanskje ikke dette rådet til absolutt alle heller da, men til de som bor slik at man kan se inn 🙄 om rådet ikke passer for deg så scroll videre liksom Anonymkode: 5630d...e1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #95 Del Skrevet 17. juli 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Nå var kanskje ikke dette rådet til absolutt alle heller da, men til de som bor slik at man kan se inn 🙄 om rådet ikke passer for deg så scroll videre liksom Anonymkode: 5630d...e1b KG er for alle liksom Anonymkode: 9c395...03c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #96 Del Skrevet 17. juli 2023 Ikke så mye. Har ingenting å stjele. En gammel flatskjerm, som eneste måten å få løs, er å skru ned masse hyller. Bittelitt verktøy kanskje? Laptop og kamera er med på tur. Så hvis de vil ha noen gamle klær og vaskemidler uten merke på. Så er ikke det uerstattelig. Smykker har jeg ikke. Og det bittelille gullet har jeg gjemt så godt at jeg ikke finner det igjen selv. Men jeg har hatt østeuropeere på døra her. Med tegninger over døra. Like etterpå lå det en tolkning av tegnene i avisen. Og da kunne jeg de det betydde ingenting å stjele Anonymkode: 76248...d43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #97 Del Skrevet 17. juli 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Ungene her "bygde" en person som satt i sofaen. De brukte ball med caps som hode, liggeunderlag med jakke på som kropp osv. De gjorde det for gøy, men så fant vi ut at det var lurt, gikk man forbi huset, så det faktisk ut som om det satt noen i sofaen. "Personen" holdt på å skremme livet av mormor som skulle innom og vanne blomstene våre 😅 Burde nok advart henne først 🙈 Anonymkode: c133e...319 Haha, så genialt 🤩😅 Anonymkode: 104e7...3a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #98 Del Skrevet 17. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ikke alle bor i hus… Anonymkode: 9c395...03c Beklager hvis innlegget mitt krenket de som ikke bor i hus 😅 Anonymkode: c133e...319 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #99 Del Skrevet 17. juli 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Beklager hvis innlegget mitt krenket de som ikke bor i hus 😅 Anonymkode: c133e...319 Det går bra 😁 Du er tilgitt 😁 Anonymkode: 9c395...03c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #100 Del Skrevet 17. juli 2023 Bor i gokk, så gjør ikke noe utenom det vanlige. Legger ikke noe ut i sosiale medier, lys slår seg av og på automatisk uansett. Anonymkode: 35d8f...ef6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå