AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #21 Del Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ingenting foruten å låse døra. Har Ingenting som ikke kan erstattes. Anonymkode: 51a53...563 Det er jo ikke det. De fleste har jo forsikring. Tror de fleste synes det er ekkelt at noen skulle gå gjennom deres private ting og slikt. Anonymkode: 9c395...03c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #22 Del Skrevet 25. juni 2023 Ser at mange stoler på naboene sine. Hva gjør man hvis man ikke stoler på naboene sine? Venninna mi reiser alltid veldig tidlig om morgenen slik at ingen naboer ser det. Anonymkode: 9c395...03c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #23 Del Skrevet 25. juni 2023 Har selvfølgelig alarm, som vekker halve nabolaget om den går. Kamera ved inngang og i huset med opptak. Tidsstyrt lys, inne og ute. Verdisaker som betyr mye for oss (arvesmykker, sølvtøy, bunader, harddisker) er ikke lett tilgjengelig. Øvrige ting, som TV og slikt, kan erstattes. Anonymkode: 4a22c...a07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #24 Del Skrevet 25. juni 2023 Er alltid hjemme, og har en Ring klokke som varsler om bevegelser. Nabolaget følger også med og gir beskjed på fb om noen ser noe mistenksomt. Skulle jeg reist ville jeg: Aktivert lagringsfunksjonen på ring (folk MÅ innom klokkas synsfelt for å komme til eiendommen vår Latt litt lys stå på Katten trenger pass, så vi har folk innom Ellers har vi gode forsikringer, og gjemmer unna laptoper og andre verdisaker godt før vi drar. Anonymkode: be140...8f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #25 Del Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ser at mange stoler på naboene sine. Hva gjør man hvis man ikke stoler på naboene sine? Venninna mi reiser alltid veldig tidlig om morgenen slik at ingen naboer ser det. Da har man et seriøst problem. Anonymkode: 2deb4...fd2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #26 Del Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Da har man et seriøst problem. Anonymkode: 2deb4...fd2 Nja.. mine naboer jobber på sirkus, så mitt problem er av mer tøysete natur Anonymkode: 032dd...42a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #27 Del Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Da har man et seriøst problem. Anonymkode: 2deb4...fd2 Mener du at det er vanlig å fortelle alle naboene at man skal være bortreist? Anonymkode: 9c395...03c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #28 Del Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nja.. mine naboer jobber på sirkus, så mitt problem er av mer tøysete natur Anonymkode: 032dd...42a Hva mener du? Anonymkode: 9c395...03c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #29 Del Skrevet 25. juni 2023 Jeg gjør ikke noen tiltak. Men har kattepasser innom hver dag. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Alle i tråden bor i hus, ser jeg. Hva med blokk da? Anonymkode: 9c395...03c Jeg er veldig sikker på at naboene mine ville reagert veldig raskt om de merket fremmede som romsterte i leiligheten min, eller bar ut ting. Det er nettopp fordi jeg bor i blokk at jeg føler meg så trygg, selv om jeg bor i første etasje, og har trapp ned til hagen. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ser at mange stoler på naboene sine. Hva gjør man hvis man ikke stoler på naboene sine? Venninna mi reiser alltid veldig tidlig om morgenen slik at ingen naboer ser det. Anonymkode: 9c395...03c Hun har så store problemer med naboene, og likevell ingen som legger merke til om hun er borte? Er det naboene hun er redd for at skal gjøre innbrudd? AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Mener du at det er vanlig å fortelle alle naboene at man skal være bortreist? Anonymkode: 9c395...03c Nei, men man merker jo ofte raskt om naboene er borte. Jeg legger merke til om mine nærmeste naboer ikke flytter på bilen sin, eller åpner vinduer/verandadør på flere dager. Jeg merker også om jeg plutselig ikke møter de i trappa/innkjørsel/på veien også. Anonymkode: 5f629...32e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #30 Del Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Alle i tråden bor i hus, ser jeg. Hva med blokk da? Anonymkode: 9c395...03c Bor i blokk med låst ytterste dør. Føler meg veldig trygg her. Skal dessuten kun være borte 3-4 dager i strekk i sommer. Er anonym, for kanskje TS bruker denne tråden for å sjekke hvem som er hjemme og ikke... (neida) Anonymkode: 3bb46...709 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #31 Del Skrevet 25. juni 2023 Skjult kamera overalt. Hittil kun nabodrittungen på snart 18 som har apet seg. Hadde vært så flau var jeg mora til vedkommende Anonymkode: 5effc...273 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #32 Del Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg gjør ikke noen tiltak. Men har kattepasser innom hver dag. Jeg er veldig sikker på at naboene mine ville reagert veldig raskt om de merket fremmede som romsterte i leiligheten min, eller bar ut ting. Det er nettopp fordi jeg bor i blokk at jeg føler meg så trygg, selv om jeg bor i første etasje, og har trapp ned til hagen. Hun har så store problemer med naboene, og likevell ingen som legger merke til om hun er borte? Er det naboene hun er redd for at skal gjøre innbrudd? Nei, men man merker jo ofte raskt om naboene er borte. Jeg legger merke til om mine nærmeste naboer ikke flytter på bilen sin, eller åpner vinduer/verandadør på flere dager. Jeg merker også om jeg plutselig ikke møter de i trappa/innkjørsel/på veien også. Anonymkode: 5f629...32e Ja, hun er redd for at naboene gjør noe Anonymkode: 9c395...03c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #33 Del Skrevet 25. juni 2023 Stiller inn Philips Hue til å slå seg på om morgenen og endre seg på kvelden. Pluss lys med bevegelsessensor. Har også alarm. Selv om det neppe er noen som bryter seg inn i rekkehuset vårt. Anonymkode: e4303...333 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #34 Del Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Stiller inn Philips Hue til å slå seg på om morgenen og endre seg på kvelden. Pluss lys med bevegelsessensor. Har også alarm. Selv om det neppe er noen som bryter seg inn i rekkehuset vårt. Anonymkode: e4303...333 Lyset med sensor er utelampe, for å understreke det. Anonymkode: e4303...333 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enjoyitall Skrevet 25. juni 2023 #35 Del Skrevet 25. juni 2023 Forteller ikke hele verden på sosiale medier at jeg skal reise bort 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #36 Del Skrevet 25. juni 2023 enjoyitall skrev (1 time siden): Forteller ikke hele verden på sosiale medier at jeg skal reise bort Naboer kan jo merke det uansett. Ingen musikk, de ser deg ikke osv. Anonymkode: 9c395...03c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #37 Del Skrevet 25. juni 2023 Reiste fra huset ulåst en uke på ferie😅 og en natt nå så sto ytterdøren på vidt gap😂 Satser på at ingen tror vi er gale nok til å ikke låse😙 Anonymkode: 29e5c...bf2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #38 Del Skrevet 25. juni 2023 Lukker vinduene og låser døra. Er overhodet ikke bekymret. Anonymkode: 419c2...974 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #39 Del Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Lukker vinduene og låser døra. Er overhodet ikke bekymret. Anonymkode: 419c2...974 Bor du i hus eller blokk? Anonymkode: 9c395...03c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #40 Del Skrevet 25. juni 2023 Våknet i morges med utgangsdøren på vidt gap. Ikke redd for innbrudd med a ndre ord Anonymkode: c463d...120 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå