Nita Skrevet 11. januar 2006 #1 Del Skrevet 11. januar 2006 Det absolutt verste spørsmålet jeg kan få når jeg deltar i konkurranser på internett, er å svare på hvorfor jeg fortjener å vinne . Sikkert en haug med andre folk som fortjener det mye mer enn meg, men jeg deltar jo fordi jeg vil vinne, og at det i konkurranser skal være mulig for alle å vinne Visst det bare var de som fortjente det som skulle kunne få premie, hvorfor ikke bare gi dem prisen med en gang, istedet for å lure en stakkar som ikke fortjener det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 12. januar 2006 #2 Del Skrevet 12. januar 2006 Helt enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2006 #3 Del Skrevet 12. januar 2006 Godt sagt, Nita! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 12. januar 2006 #4 Del Skrevet 12. januar 2006 Endelig noen som klarte å sette ord på det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 12. januar 2006 #5 Del Skrevet 12. januar 2006 Helt enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 14. januar 2006 #6 Del Skrevet 14. januar 2006 Veldig, veldig enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest christineemily Skrevet 14. januar 2006 #7 Del Skrevet 14. januar 2006 Har aldri tenkt så mye over det før, bare pønsket ut de mest geniale svar. Vinner jeg no'? NEI! ! Men du har jammen et poeng der. Tror jammen jeg skal slutte å delta på sånne teite konkurannser :icon_mad: ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2006 #8 Del Skrevet 16. januar 2006 Veldig enig, men mitt hat-spørsmål er "skriv en slagord!" For det kan jeg ikke... Har de ikke reklamebyråer til sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå