Gå til innhold

Er det noen som har erfaringer med Mazda MX -30?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Er det noen her som har de bilene og er fornøyd/ misfornøyd? Med noe

Anonymkode: c22e0...7b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

MX-30 har mye positivt med seg, im du har tipp utgaven. Sikkert beste bil av de aller billigste elbilene, men den har sine minus også.

Den har et lite batteri, du er nede på 150 km fulladet 90% på vinteren. Du kan ikke forvarme batteriet, så batteriet er alltid kaldt om vinteren.

Du kan ikke åpne vinduene bak, det er bare små glugger.

Disse dørene er problematiske på en parkeringsplass om du har folk i baksetet. Om du derimot parkerer i oppkjørsel eller langs gaten er det helt greit, til og med en fordel om du har bilsete til unger.

Bilen er veldig velbygget, stillegående, lettkjørt, velutstyrt, og bra på absolutt alle vis. Den høyeste utstyrs varianten er et must med tanke på lyd og kamera.

Den MG bilen kjenner jeg ingen som har, har hørt mye dårlig, men ikke førstehånd.

Nissan Leaf er en veldig grei bil, den er stor og praktisk og har lang rekkevidde, det er flott å kunne lade i front. Den er veldig oversiktlig, og jeg har bare positivt å si om den. Den har alt for dårlig rykte, for det er egentlig en skikkelig fin bil. 

Anonymkode: 75ae9...719

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En kamerat hadde MX-30 men han solgte den igjen ganske fort når han syntes at rekkevidden ble for kort vinterstid. Er ikke det et problem for deg, er det en fin kompaktbil som ser større ut utvendig, med de begrensninger som AB over nevner.

MG ZS har jo solgt som hakka møkk. Svært enkel bil og jeg personlig liker ikke den SUV aktige oppførselen i krapoe svinger på den. Ellers er det et godt og rimelig kjøp. Det er ikke mye feil ved den jf. hva folk frykter med kinabiler.

Leafen som nevnt over er også et ok valg. Svært simpel bil, derav superbillig. Det er ikke lenge siden du kunne kjøpe den ny for bare såvidt over 200 kkr.

Anonymkode: 0e59b...cca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...