AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #21 Del Skrevet 24. juni 2023 Ville gått for ensfarget Anonymkode: aadec...c34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #22 Del Skrevet 24. juni 2023 Dersom du har veldig flotte trente armer ville jeg gått for nr 2. Anonymkode: 69091...94b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 24. juni 2023 #23 Del Skrevet 24. juni 2023 For det første; blomstrete kjoler er populært for tiden, så ikke forbeholdt kvinner 50+. Jeg har ei datter på 20 (som jobber som modell ved siden av skole, ble kontaktet av et seriøst modellbyrå da hun gikk siste året på ungdomsskolen), og hun (og venninnene) har alle kjøpt seg blomstrete kjoler i år. Det er også veldig i tiden å lete rundt på bestemødre sine loft og finne klær for omsøm/redesign. Jeg er 45, og har flere kjoler med blomster på. Og begge døtrene mine (de er 20 og 25 år) låner kjoler av meg. Dessuten er det smak og behag, og hvilken anledning kjolen skal brukes til. Noen liker stramme, ensfargete kjoler, mens andre liker den mere romantiske stilen. I tillegg så bør man finne kjoler som har er snitt som kler den kroppen man har. Uavhengig av alder. Dagens kjole-sukk fra meg. Men jeg er så lei av å lese alle bestemor-kommentarene straks noen viser en blomstret kjole de liker. Ts spurte om hvilken kjole hun burde gå for, ergo så liker hun begge. Hun spurte ikke om de var stygge eller ikke. Ts; den øverste likte jeg godt snittet på, ermene er riktignok lange, men de kan jo brettes opp eller ned hvis det er en litt kjølig sommerdag. Jeg ser det er vaffelsøm over brystet, og vaffelsøm kan være litt uheldig hvis man er barmfager, selv om man har bh på. Den nederste har stropper, noe som kan bli kaldt. Men; den kan du bruke over ei hvit, ettersittende tskjorte. Jeg synes begge funker, men heller kanskje mest til den øverste hvis den sitter pent over brystet. Den øverste kan du også bruke til feks en sommerfest, mens den nederste er mere «kaste-på-seg-en-kjole-i-varmen»-kjole 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 26. juni 2023 #24 Del Skrevet 26. juni 2023 Jeg er ikke superfan av blomstrete kjoler, selv om det er in for tida.. men syntes også mye klær ser rare ut på henger, men helt annerledes og fine på ☺️ Men.. jeg er også vel, straks i slutten av trettiårene, hvorfor føler du at du må ha en spesiell stil eller kjole pga alder? Eller var det bare en talemåte? For jeg går i det jeg liker og syntes er pent, passer kroppen min osv, uten å tenke over hvor gammel jeg er. Jeg har nok noe mindre utringning enn i tyveårene, men utover det er stilen lik. Slenger med et par kjoler jeg syntes er fine 🤪 folk har så forskjellig smak at det er liksom vanskelig å spørre folk her om hvilken som er penest.. ta den du syntes er penest og passer deg best ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sigrid106 Skrevet 27. juni 2023 #25 Del Skrevet 27. juni 2023 skruf skrev (På 24.6.2023 den 11.40): For det første; blomstrete kjoler er populært for tiden, så ikke forbeholdt kvinner 50+. Jeg har ei datter på 20 (som jobber som modell ved siden av skole, ble kontaktet av et seriøst modellbyrå da hun gikk siste året på ungdomsskolen), og hun (og venninnene) har alle kjøpt seg blomstrete kjoler i år. Det er også veldig i tiden å lete rundt på bestemødre sine loft og finne klær for omsøm/redesign. Jeg er 45, og har flere kjoler med blomster på. Og begge døtrene mine (de er 20 og 25 år) låner kjoler av meg. Dessuten er det smak og behag, og hvilken anledning kjolen skal brukes til. Noen liker stramme, ensfargete kjoler, mens andre liker den mere romantiske stilen. I tillegg så bør man finne kjoler som har er snitt som kler den kroppen man har. Uavhengig av alder. Dagens kjole-sukk fra meg. Men jeg er så lei av å lese alle bestemor-kommentarene straks noen viser en blomstret kjole de liker. Ts spurte om hvilken kjole hun burde gå for, ergo så liker hun begge. Hun spurte ikke om de var stygge eller ikke. Ts; den øverste likte jeg godt snittet på, ermene er riktignok lange, men de kan jo brettes opp eller ned hvis det er en litt kjølig sommerdag. Jeg ser det er vaffelsøm over brystet, og vaffelsøm kan være litt uheldig hvis man er barmfager, selv om man har bh på. Den nederste har stropper, noe som kan bli kaldt. Men; den kan du bruke over ei hvit, ettersittende tskjorte. Jeg synes begge funker, men heller kanskje mest til den øverste hvis den sitter pent over brystet. Den øverste kan du også bruke til feks en sommerfest, mens den nederste er mere «kaste-på-seg-en-kjole-i-varmen»-kjole TS her: Tusen takk for godt svar. Det var godt at noen tenker her Det var det beste jeg tror jeg har fått her Ha en fin dag! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 28. juni 2023 #26 Del Skrevet 28. juni 2023 Den øverste, kunne tenkt meg den selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå