AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #1 Del Skrevet 23. juni 2023 Hei! Jeg skal på en lunsj ifb med en organisasjon jeg er medlem i. Kleskoden er "smart casual", jeg er ikke så god på kleskoder 😅. Er en enkel ermeløs topp og et fint midiskjørt innafor den kleskoden? Disse ligner veldig på det jeg har tenkt: https://www2.hm.com/no_no/productpage.0886464016.html https://www2.hm.com/no_no/productpage.1149079003.html Anonymkode: 08f1a...707 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #2 Del Skrevet 23. juni 2023 Jeg ville ikke gått slik. Ville heller gått for et litt strammere skjørt, ikke så «hippi». For eks et a-line skjørt som er litt løst, knelangt. Og en pen tskjorte. Ikke bare skuldre i jobb/organisasjonsmmenheng. Anonymkode: bb001...b1f 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 23. juni 2023 #3 Del Skrevet 23. juni 2023 Fine plagg, men mer casual enn smart. Smart casual er en kombinasjon av mer formelle plagg som f.eks. blazer, dressbukse, blyantskjørt og bluse/pen topp, og mer avslappede plagg som jeans, chinos og t-skjorte. Her er noen bilder av antrekk som jeg vil si er smart casual: 8 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #4 Del Skrevet 23. juni 2023 Om det har noe å si så er mitt skjørt «finere» enn det jeg linket til som eksempel, mitt er i sort lin og ser ikke så festival ut 😅 Jeg eier verken en blazer eller en skjorte, og har ikke mye penger å bruke, så jeg er ganske usikker nå kjenner jeg. Det er meldt 28 grader og det er utendørs, så ikke bare-bare å være i langermet heller. Hmm. Anonymkode: 08f1a...707 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #5 Del Skrevet 23. juni 2023 Er smart casual det samme som business casual? Anonymkode: 012fa...496 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #6 Del Skrevet 23. juni 2023 9 minutter siden, AnonymBruker said: Om det har noe å si så er mitt skjørt «finere» enn det jeg linket til som eksempel, mitt er i sort lin og ser ikke så festival ut 😅 Jeg eier verken en blazer eller en skjorte, og har ikke mye penger å bruke, så jeg er ganske usikker nå kjenner jeg. Det er meldt 28 grader og det er utendørs, så ikke bare-bare å være i langermet heller. Hmm. Anonymkode: 08f1a...707 Har du en litt pen T-skjorte du kan ha til? så ha på det det Anonymkode: 646f0...464 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 23. juni 2023 #7 Del Skrevet 23. juni 2023 Jeg hadde blitt irritert over "Smart casual lunsjoutfit" og gått i akkurat det som jeg følte for. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #8 Del Skrevet 23. juni 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Har du en litt pen T-skjorte du kan ha til? så ha på det det Anonymkode: 646f0...464 Takk, jeg skal prøve litt forskjellige komboer av sko, skjørt og t-skjorter Jeg har noen som er i en litt tykk tencel som ser litt mer ordentlige ut enn vanlig tynne bomulls t-skjorter. visp skrev (6 minutter siden): Jeg hadde blitt irritert over "Smart casual lunsjoutfit" og gått i akkurat det som jeg følte for. Hadde det vært privat så hadde jeg nok gjort det samme 😅 Men siden jeg er representant for min frivillige organisasjon og det er en litt formell setting, jeg vet det kommer til å være journalister der osv. så vil jeg gjerne gi et godt uttrykk. Anonymkode: 08f1a...707 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 23. juni 2023 #9 Del Skrevet 23. juni 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Takk, jeg skal prøve litt forskjellige komboer av sko, skjørt og t-skjorter Jeg har noen som er i en litt tykk tencel som ser litt mer ordentlige ut enn vanlig tynne bomulls t-skjorter. Hadde det vært privat så hadde jeg nok gjort det samme 😅 Men siden jeg er representant for min frivillige organisasjon og det er en litt formell setting, jeg vet det kommer til å være journalister der osv. så vil jeg gjerne gi et godt uttrykk. Anonymkode: 08f1a...707 Ja, forstår det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #10 Del Skrevet 23. juni 2023 Nei!!! De antrekkene du lenket til er IKKE smart casual. Anonymkode: 2f7db...6a8 3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #11 Del Skrevet 23. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei!!! De antrekkene du lenket til er IKKE smart casual. Anonymkode: 2f7db...6a8 Jeg sa de LIGNET på det jeg har, den grønne toppen og det sorte skjørtet. Ikke at jeg tenkte å kopiere hele outfiten på hver av bildene 🤦🏻♀️ Anonymkode: 08f1a...707 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 23. juni 2023 #12 Del Skrevet 23. juni 2023 Jeg ville gått for noe sånt her 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 24. juni 2023 #13 Del Skrevet 24. juni 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg ville ikke gått slik. Ville heller gått for et litt strammere skjørt, ikke så «hippi». For eks et a-line skjørt som er litt løst, knelangt. Og en pen tskjorte. Ikke bare skuldre i jobb/organisasjonsmmenheng. Anonymkode: bb001...b1f Enig, ikke bare skuldre. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #14 Del Skrevet 27. juni 2023 Skoene er ofte avgjørende for sånne antrekk. Med pene sko med litt hæl kan du komme unna med litt for casual skjørt f eks. Anonymkode: d3bcb...7b4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå