Rødstrupa Skrevet 22. juni 2023 #1 Del Skrevet 22. juni 2023 Er kvinner bedre på hygiene enn menn? Hva Mener du/er din oppfatning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #2 Del Skrevet 22. juni 2023 Ja kvinner er bedre på hygiene enn menn. Anonymkode: b4088...835 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #3 Del Skrevet 22. juni 2023 Ikke nødvendigvis men tror kanskje menn lukter litt sterkere enn kvinner?? Så da lukter man det litt lettere. kan det være sånn? Anonymkode: e7da7...a78 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #4 Del Skrevet 22. juni 2023 Hygiene tror jeg er helt individuelt, uavhengig av kjønn. Anonymkode: fef09...49a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #5 Del Skrevet 22. juni 2023 Noen av de ekleste og skittneste menneskene jeg har møtt, er kvinner. Anonymkode: 60edf...6bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #6 Del Skrevet 22. juni 2023 Bedre vet jeg ikke, men i hvert fall ofte mer opptatt av både personlig hygiene og hygiene i hjemmet. Men det kan bli for mye av det gode. At man daglig, og kanskje til og med flere ganger om dagen, bruker kjemikalier(såpe) til å vaske bort hudens naturlige fettbeskyttelse og bakterieflora for deretter å smøre på mer kjemikalier(fuktighetskrem) fordi huden blir tørr av den første behandlingen, det tror jeg kan være negativt for helsa. Hvis man vasker seg ofte, bør man vurdere å redusere eller droppe bruken av såpe noen ganger. Anonymkode: a5b92...9b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå