AnonymBruker Skrevet 18. juni #661 Del Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Huset er identifisert. Anonymkode: bc028...61f Ts har selv delt link tidligere. Ts har selv lagt ut detaljerte beskrivelser av hus og salgsprosessen. Det er ikke slik at folk har funnet det kun ved å leke detektiv. Anonymkode: b1a9f...0f4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie Maria Skrevet 18. juni #662 Del Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (På 22.6.2023 den 8.07): Det du sier her er noe jeg ofte må «forsvare» mitt valg om å ikke leie ut før salg. Skal selge neste sommer, og leiligheten min blir stående mye tom. Fortjensten ville blitt(grovt regnet) 5500kr per mnd, men nedsiden er så stor at jeg gjør det ikke😏 Anonymkode: 2d590...e00 Artig attitude til leietakere har i tråden😏. Skjønner det finnes huseiere som har brent seg, men hva med oss som er ordentlige mennesker? 🤷♀️ Jeg har leid før og banka ikke så mye som en liten spiker på stueveggen, ingen bråk, aldri fest og betalte husleia mi. De fleste leietakere er vel som meg og er ok/ålreite mennesker?? og hvis huseier skulle havne i klisteret med en «slem» leietager som ødelegger noe dekker vel forsikring det? en liten sidenote til selve tråden, bare syns det var litt artig med alt hate imot leie- mennesker her inne😅.. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 18. juni #663 Del Skrevet 18. juni Sofie Maria skrev (28 minutter siden): Artig attitude til leietakere har i tråden😏. Skjønner det finnes huseiere som har brent seg, men hva med oss som er ordentlige mennesker? 🤷♀️ Jeg har leid før og banka ikke så mye som en liten spiker på stueveggen, ingen bråk, aldri fest og betalte husleia mi. De fleste leietakere er vel som meg og er ok/ålreite mennesker?? og hvis huseier skulle havne i klisteret med en «slem» leietager som ødelegger noe dekker vel forsikring det? en liten sidenote til selve tråden, bare syns det var litt artig med alt hate imot leie- mennesker her inne😅.. Alle jeg kjenner som leier ut har hatt en runde med leietakere fra helvete. En sånn sjanse kan man ikke ta i en allerede sårbar og frustrerende situasjon. Og som TS sa så vil de ikke kunne leie ut for en pris som vil ha noen avgjørende betydning. Man kan spare seg til fant ved utleie, dessverre. Utleiere skulle vært bedre beskyttet, hadde vært bedre for alle. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni #664 Del Skrevet 18. juni Hvor i landet lå egentlig denne eiendommen? Tror det er ulikt hvor friskmeldt boligmarkedet egentlig er. Anonymkode: 592a7...be5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie Maria Skrevet 18. juni #665 Del Skrevet 18. juni (endret) Blåttvann skrev (2 timer siden): Alle jeg kjenner som leier ut har hatt en runde med leietakere fra helvete. En sånn sjanse kan man ikke ta i en allerede sårbar og frustrerende situasjon. Og som TS sa så vil de ikke kunne leie ut for en pris som vil ha noen avgjørende betydning. Man kan spare seg til fant ved utleie, dessverre. Utleiere skulle vært bedre beskyttet, hadde vært bedre for alle. joda, jeg ser det fra TS sitt perspektiv i hennes situasjon ville jo ikke husleia vært nok, nå mente jeg mer på en generell basis. har lest ulike andre tråder her inne hvor det samme går igjen.. Aldri finne på å leie ut liksom, du kan få en narkoman som setter fyr på hele leiligheten.. 😏 Når du sier bedre beskyttet , hva tenker du på rent konkret? sånn jeg ser det har vel utleiere all makt?? Leiemarkedet er sykt presset så studenter tar til takke med hva enn de kan finne til blodpriser, ingen regulering av husleie så huseier kan ta så mye hen ønsker uten hensyn til standard eller tilstand på leiligheten + huseier har muligheten å kaste ut leietaker når som helst egentlig, kan eks skrive en måned oppsigelsestid på kontrakten så må leietager ut uten noen «ankemuligheter» eller tid til å finne nytt hjem🤷♀️. Kan hende det er noe jeg misser her siden jeg aldri har vært verken huseier eller utleier, men fra mine øyne har utleier «alt» av rettigheter mens leietaker har ingenting eller svært lite å stille opp med i en eventuell konflikt. Endret 18. juni av Sofie Maria 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 18. juni #666 Del Skrevet 18. juni (endret) Sofie Maria skrev (5 minutter siden): joda, jeg ser det fra TS sitt perspektiv i hennes situasjon ville jo ikke husleia vært nok, nå mente jeg mer på en generell basis. har lest ulike andre tråder her inne hvor det samme går igjen.. Aldri finne på å leie ut liksom, du kan få en narkoman som setter fyr på hele leiligheten.. 😏 Når du sier bedre beskyttet , hva tenker du på rent konkret? sånn jeg ser det har vel utleiere all makt?? Leiemarkedet er sykt presset så studenter tar til takke med hva enn de kan finne til blodpriser, ingen regulering av husleie så husleier kan ta så mye hen ønsker uten hensyn til standard eller tilstand på leiligheten + huseier har muligheten å kaste ut leietaker når som helst egentlig, kan eks skrive en måned oppsigelsestid på kontrakten så må leietager ut uten noen «ankemuligheter» eller tid til å finne nytt hjem🤷♀️. Kan hende det er noe jeg misser her siden jeg aldri har vært verken huseier eller utleier, men fra mine øyne har utleier «alt» av rettigheter mens leietaker har ingenting eller svært lite å stille opp med i en eventuell konflikt. Hvis leietaker herper boligen må man gå rettens vei dersom ikke leietaker betaler for skadene frivillig. Dersom leietaker ikke flytter ut har man ikke lov til å kaste de ut. Osv. Endret 18. juni av Blåttvann 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie Maria Skrevet 18. juni #667 Del Skrevet 18. juni Blåttvann skrev (Akkurat nå): Hvis leietaker herper boligen må man gå rettens vei dersom ikke leietaker betaler frivillig. Dersom leietaker ikke flytter ut har man ikke lov til å kaste de ut. Osv. 1. alle huseiere har vel forsikring? tapet går vel ikke ut av egen lomme? 2. hvis leietager bryter kontrakten/ikke betaler osv så kan vel namsmann eller politiet kaste dem ut?? så lenge du som huseier har gjort ting etter boka og har ditt på det tørre 🤷♀️? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni #668 Del Skrevet 19. juni Sofie Maria skrev (7 timer siden): 1. alle huseiere har vel forsikring? tapet går vel ikke ut av egen lomme? 2. hvis leietager bryter kontrakten/ikke betaler osv så kan vel namsmann eller politiet kaste dem ut?? så lenge du som huseier har gjort ting etter boka og har ditt på det tørre 🤷♀️? Det er mye jobb og koster penger å få ut folk. Dama leide ut via utleige megleren, hadde vanlig forsikring men endte i praksis med å tape rundt ett halvt år med leige, kostnad til namsmannen og fikk aldri dekket noe av hverken tapt leige eller raseringen av leiligheten. Leietageren hadde bare flyttet til ukjent sted når namsmannen kom og skulle kaste han ut. Anonymkode: 9b2e8...f32 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni #669 Del Skrevet 19. juni Sofie Maria skrev (7 timer siden): 1. alle huseiere har vel forsikring? tapet går vel ikke ut av egen lomme? 2. hvis leietager bryter kontrakten/ikke betaler osv så kan vel namsmann eller politiet kaste dem ut?? så lenge du som huseier har gjort ting etter boka og har ditt på det tørre 🤷♀️? 1. Forsikring dekker uhell. Ikke når noen med viten og vilje eller ved grov uaktsomhet har skadet boligen. Heller ikke ved slitasje. 2. Det tar lang tid uansett. Lang tid uten leieinntekter. Om leietaker har barn, må det finnes ny bolig et sted, da kan det virkelig ta tid. Og selv om du til slutt vinner frem og namsmannen sier at leietaker skylder deg leieinntektene, legger ikke staten ut for leietaker. Du må pent vente til Namsmannen klarer å inndrive pengene fra leietaker. Det kan bety aldri. Anonymkode: cbce1...e00 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie Maria Skrevet 19. juni #670 Del Skrevet 19. juni (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er mye jobb og koster penger å få ut folk. Dama leide ut via utleige megleren, hadde vanlig forsikring men endte i praksis med å tape rundt ett halvt år med leige, kostnad til namsmannen og fikk aldri dekket noe av hverken tapt leige eller raseringen av leiligheten. Leietageren hadde bare flyttet til ukjent sted når namsmannen kom og skulle kaste han ut. Anonymkode: 9b2e8...f32 så dumt 😔. som jeg skrev i første kommentar selvfølgelig finnes det skrekk historier der ute, men sånn all over så står jeg fast på mitt at leie-mennesker er bare normale mennesker og ikke «farlige« mennesker som er ute etter bråk og ødeleggelser. Veldig dumt å ta alle i en bås er det jeg prøver å si. Dama/vennen din kunne like gjerne fått meg eller noen som ligner meg som leietaker, hu var bare ekstremt uheldig. Endret 19. juni av Sofie Maria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie Maria Skrevet 19. juni #671 Del Skrevet 19. juni (endret) AnonymBruker skrev (34 minutter siden): 1. Forsikring dekker uhell. Ikke når noen med viten og vilje eller ved grov uaktsomhet har skadet boligen. Heller ikke ved slitasje. 2. Det tar lang tid uansett. Lang tid uten leieinntekter. Om leietaker har barn, må det finnes ny bolig et sted, da kan det virkelig ta tid. Og selv om du til slutt vinner frem og namsmannen sier at leietaker skylder deg leieinntektene, legger ikke staten ut for leietaker. Du må pent vente til Namsmannen klarer å inndrive pengene fra leietaker. Det kan bety aldri. Anonymkode: cbce1...e00 gjorde et raskt google søk og det finnes noe som heter utleieforsikring 😏😉 « Hva dekker utleieforsikring? Skadeverk og tyveri utført av leietaker med inntil 500.000 kroner Husleieforsikring: Ubetalt husleie i inntil 6 måneder Omkostninger til utkastelse inntil 20.000 kroner Forsikringen forutsetter at du har en skriftlig husleiekontrakt med leietakeren, samt tre måneders husleie som depositum. Egenandelen på forsikringen tilsvarer tre måneders husleie.» Så da finnes det alternativer der ute for å gjøre det trygt 👍🏻👍🏻. Endret 19. juni av Sofie Maria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 19. juni #672 Del Skrevet 19. juni (endret) Sofie Maria skrev (2 timer siden): gjorde et raskt google søk og det finnes noe som heter utleieforsikring 😏😉 « Hva dekker utleieforsikring? Skadeverk og tyveri utført av leietaker med inntil 500.000 kroner Husleieforsikring: Ubetalt husleie i inntil 6 måneder Omkostninger til utkastelse inntil 20.000 kroner Forsikringen forutsetter at du har en skriftlig husleiekontrakt med leietakeren, samt tre måneders husleie som depositum. Egenandelen på forsikringen tilsvarer tre måneders husleie.» Så da finnes det alternativer der ute for å gjøre det trygt 👍🏻👍🏻. Og ingenting av dette er relevant for noen som skal leie ut boligen sin i en kort periode før salg av boligen. Det spiller liten rolle hva man har rett på av forsikringspremier på ubetalt leie dersom leietakerne ikke lar deg ha visninger eller flytter ut før de nye eierne skal flytte inn. Da står man der og skylder kjøperne masse penger, ingen forsikring dekker det. Eller hvis leietakerne raserer boligen og den er skitten og full av søppel før visning slik at man mister potensielle kjøpere. Det er en ufattelog stor risiko. 500.000kr er en dråpe i havet for skader på en enebolig, må man bytte kjøkken er alle pengene brukt opp bare der. Det er heller ikke sånn at du får disse forsikringspengene ved å knipse. Du må kjempe for å kaste ut leietakerne og du må legge ut alle disse pengene før du får søkt forsikringen. Og så kan leietakerne bo der mye lenger enn forsikringen dekker. Stressnivået man opplever i denne potensielt lange perioden er det ingen forsikring som kan hjelpe mot. Det er heller ingen som har dratt alle leietakere under en kam slik du påstår, vi sier bare at det er en for høy risiko å ta inn leietakere i en bolig man prøver å selge. Endret 19. juni av Blåttvann 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni #673 Del Skrevet 19. juni 14 hours ago, Sofie Maria said: Artig attitude til leietakere har i tråden😏. Skjønner det finnes huseiere som har brent seg, men hva med oss som er ordentlige mennesker? 🤷♀️ Jeg har leid før og banka ikke så mye som en liten spiker på stueveggen, ingen bråk, aldri fest og betalte husleia mi. De fleste leietakere er vel som meg og er ok/ålreite mennesker?? og hvis huseier skulle havne i klisteret med en «slem» leietager som ødelegger noe dekker vel forsikring det? en liten sidenote til selve tråden, bare syns det var litt artig med alt hate imot leie- mennesker her inne😅.. Ja, du var jo grei men i løpet av siste 2 år har det værtflere drap i Norge relatert ti leie. I ene drapet har leietaker drepte en mann han leide hos. I en annen drap har leietaker drept en kvinne har leide hos, og voldtok henne. Og i tredje drap har huseier drept leietaker i forsvar. Så greit at du ikke har banka inn en liten spiker. Men risiko er litt større enn bare en spiker på veggen. Anonymkode: 5ad57...5f1 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni #674 Del Skrevet 19. juni 6 hours ago, Sofie Maria said: gjorde et raskt google søk og det finnes noe som heter utleieforsikring 😏😉 « Hva dekker utleieforsikring? Skadeverk og tyveri utført av leietaker med inntil 500.000 kroner Husleieforsikring: Ubetalt husleie i inntil 6 måneder Omkostninger til utkastelse inntil 20.000 kroner Forsikringen forutsetter at du har en skriftlig husleiekontrakt med leietakeren, samt tre måneders husleie som depositum. Egenandelen på forsikringen tilsvarer tre måneders husleie.» Så da finnes det alternativer der ute for å gjøre det trygt 👍🏻👍🏻. Forsikring kan være så mangt. Jeg har hatt en skadesak som handlet om lekkasje i bolig. Skadesaken har pågått siden oktober 2023 og saksbehandler har enten ignorert oss eller kommet med unnskyldninger om hvorfor saken tar så lang tid. Først nå, 9(!) måneder senere har vi fått et oppgjør. Men da måtte vi hente inn takstrapport av eksternt firma og betale dette av egen lomme. Vi fikk 60% av summen det eksterne selskapet anslo som erstatning. Så det å få erstatning av forsikringsselskapet kan være ekstremt krevende. Se bare på alle uføretrygdede som syns kommunikasjon og saksbehandling fra nav er barnemat i forhold til å få oppgjør fra et forsikringsselskap. Anonymkode: 915db...c5a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni #675 Del Skrevet 19. juni Må bare si at det er rørende hvilken tiltro folk har til forsikringsselskapene her inne. De kan ikke ha hatt mange skadesaker selv. Hva en forsikring sier den dekker når du kjøper den, og hva den faktisk dekker når skaden er ute, er to vidt forskjellige ting. Joda, man kan være heldige å komme i mål til slutt, men det krever lang tids krangling. Det er ikke uten grunn at Gjensidige kalles Gjenstridige, for eksempel. Anonymkode: 60005...88a 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie Maria Skrevet 19. juni #676 Del Skrevet 19. juni Blåttvann skrev (9 timer siden): Og ingenting av dette er relevant for noen som skal leie ut boligen sin i en kort periode før salg av boligen. Det spiller liten rolle hva man har rett på av forsikringspremier på ubetalt leie dersom leietakerne ikke lar deg ha visninger eller flytter ut før de nye eierne skal flytte inn. Da står man der og skylder kjøperne masse penger, ingen forsikring dekker det. Eller hvis leietakerne raserer boligen og den er skitten og full av søppel før visning slik at man mister potensielle kjøpere. Det er en ufattelog stor risiko. 500.000kr er en dråpe i havet for skader på en enebolig, må man bytte kjøkken er alle pengene brukt opp bare der. Det er heller ikke sånn at du får disse forsikringspengene ved å knipse. Du må kjempe for å kaste ut leietakerne og du må legge ut alle disse pengene før du får søkt forsikringen. Og så kan leietakerne bo der mye lenger enn forsikringen dekker. Stressnivået man opplever i denne potensielt lange perioden er det ingen forsikring som kan hjelpe mot. Det er heller ingen som har dratt alle leietakere under en kam slik du påstår, vi sier bare at det er en for høy risiko å ta inn leietakere i en bolig man prøver å selge. Den er grei, jeg melder pass nå i debatten tror jeg. Som jeg skrev på begynnelsen, dette var litt utafor debatten til ts, men har hørt disse holdningene før (altså dårlige holdninger og delvis hat imot leietakere). Kan hende jeg er unntaket og at jeg tenker for godt om andre mennesker, hvem vet, men når jeg leide passet jeg veldig på å ikke være til bry for huseier på noe som helst måte, det var viktig for meg. Når det gjelder forsikring forventer jeg at de utbetaler det man har krav på (står jo tydelig hva som dekkes) siden hva er ellers vitsen å ha forsikring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 19. juni #677 Del Skrevet 19. juni Sofie Maria skrev (26 minutter siden): Den er grei, jeg melder pass nå i debatten tror jeg. Som jeg skrev på begynnelsen, dette var litt utafor debatten til ts, men har hørt disse holdningene før (altså dårlige holdninger og delvis hat imot leietakere). Kan hende jeg er unntaket og at jeg tenker for godt om andre mennesker, hvem vet, men når jeg leide passet jeg veldig på å ikke være til bry for huseier på noe som helst måte, det var viktig for meg. Når det gjelder forsikring forventer jeg at de utbetaler det man har krav på (står jo tydelig hva som dekkes) siden hva er ellers vitsen å ha forsikring? Du melder ikke pass når du fortsetter å debattere. Du virker ekstremt naiv og flere prøver å fortelle deg hvordan verden henger sammen. Vi som har levd en stund og opplevd ganske mange kjipe ting prøver å ta forholdsregler i livet, det handler ikke om hat eller dårlige holdninger -men realisme. Jeg skjønner ikke hvorfor du føler deg så truffet når du tydeligvis ikke er i den gruppen vi snakker om. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie Maria Skrevet 19. juni #678 Del Skrevet 19. juni Blåttvann skrev (20 minutter siden): Du melder ikke pass når du fortsetter å debattere. Du virker ekstremt naiv og flere prøver å fortelle deg hvordan verden henger sammen. Vi som har levd en stund og opplevd ganske mange kjipe ting prøver å ta forholdsregler i livet, det handler ikke om hat eller dårlige holdninger -men realisme. Jeg skjønner ikke hvorfor du føler deg så truffet når du tydeligvis ikke er i den gruppen vi snakker om. Poeng tatt😉. Blir bare litt trøttende når jeg får mange svar som motsier meg når jeg ikke mente noe slemt eller vondt med første kommentar.. Uansett, føler meg selvsagt truffet fordi jeg er i en posisjon hvor jeg mest sannsynlig aldri vil eie noe og da er det selvsagt vondt å vite at det er sånn flesteparten av huseiere tenker og føler om å leie ut/ tenker om meg🥺 Tenker videre at risikoen går begge veier 😏 Har vært i et leieforhold hvor jeg måtte mase år og dag for å utføre en nødvendig reparasjon. Venninne min var i et leieforhold hvor hu fikk søppel stablet opp foran døra sånn at hu måtte bruke vinduet for å komme seg ut. (heldigvis sokkel leilighet så hu hadde rømningsvei ut vindu) men greia er at hu har medisinske situasjoner som gjør at hvis det hadde skjedd noe og ambulansen måtte komme så ville de ikke fått til det (siden inngang og dør var stengt med søppel) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni #679 Del Skrevet 19. juni Sofie Maria skrev (1 time siden): Poeng tatt😉. Blir bare litt trøttende når jeg får mange svar som motsier meg når jeg ikke mente noe slemt eller vondt med første kommentar.. Uansett, føler meg selvsagt truffet fordi jeg er i en posisjon hvor jeg mest sannsynlig aldri vil eie noe og da er det selvsagt vondt å vite at det er sånn flesteparten av huseiere tenker og føler om å leie ut/ tenker om meg🥺 Tenker videre at risikoen går begge veier 😏 Har vært i et leieforhold hvor jeg måtte mase år og dag for å utføre en nødvendig reparasjon. Venninne min var i et leieforhold hvor hu fikk søppel stablet opp foran døra sånn at hu måtte bruke vinduet for å komme seg ut. (heldigvis sokkel leilighet så hu hadde rømningsvei ut vindu) men greia er at hu har medisinske situasjoner som gjør at hvis det hadde skjedd noe og ambulansen måtte komme så ville de ikke fått til det (siden inngang og dør var stengt med søppel) Jeg skjønner det❤️ Vi leier selv ut leilighet i eget hus, og har aldri hatt problemer med det. Vi synes det er koselig å ha litt liv i huset og har blitt oppriktig glad i alle leietakerne vi har hatt. Og vi ser ikke på leiligheten som vår eiendom, det er deres hjem, noe vi selvfølgelig respekterer på lik linje som om det var en naboleilighet i et rekkehus. Men jeg hadde likevel ikke leid ut et hus som jeg var fullstendig avhengig av å få solgt innen rimelig tid. For det første hadde jeg ikke vært i huset selv, så jeg hadde ikke hatt samme oversikt som i dag. Dessuten er det korttidsleie, og folk er generelt mer skjødesløse med ting de har kortvarig. Og HVIS uhellet skulle være ute, så har jeg ikke måneder og år på å få ting i orden. Vi har akkurat hatt en sak på huset vårt, hvor forsikringen var involvert, og det tok nøyaktig 12 måneder å få pengene på konto. Hvis du står på konkursens rand, så ønsker du virkelig ikke det på toppen av det hele. Men heldigvis for deg er det mange utleiere som oss, som liker å leie ut og ønsker at leietaker skal ha det bra. Anonymkode: 60005...88a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie Maria Skrevet 20. juni #680 Del Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (På 19.6.2024 den 21.11): Jeg skjønner det❤️ Vi leier selv ut leilighet i eget hus, og har aldri hatt problemer med det. Vi synes det er koselig å ha litt liv i huset og har blitt oppriktig glad i alle leietakerne vi har hatt. Og vi ser ikke på leiligheten som vår eiendom, det er deres hjem, noe vi selvfølgelig respekterer på lik linje som om det var en naboleilighet i et rekkehus. Men jeg hadde likevel ikke leid ut et hus som jeg var fullstendig avhengig av å få solgt innen rimelig tid. For det første hadde jeg ikke vært i huset selv, så jeg hadde ikke hatt samme oversikt som i dag. Dessuten er det korttidsleie, og folk er generelt mer skjødesløse med ting de har kortvarig. Og HVIS uhellet skulle være ute, så har jeg ikke måneder og år på å få ting i orden. Vi har akkurat hatt en sak på huset vårt, hvor forsikringen var involvert, og det tok nøyaktig 12 måneder å få pengene på konto. Hvis du står på konkursens rand, så ønsker du virkelig ikke det på toppen av det hele. Men heldigvis for deg er det mange utleiere som oss, som liker å leie ut og ønsker at leietaker skal ha det bra. Anonymkode: 60005...88a hyggelig å høre at det finnes solide og trygge huseiere som deg 🥰🥰! ser poenget ditt veldig godt, i tilegg ville det blitt temmelig komplisert å finne noen for TS å få inn siden folk behøver jo langtidsleie, ikke kort tid før huset blir solgt! pluss at potensiell leitetaker måtte forholdt seg til visninger og «surr» i den korte botiden 🙈. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå