AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #61 Del Skrevet 3. august 2023 EmilieH skrev (14 minutter siden): Ja, opplevde singelperioden som tøff, datet mye men fant aldri HAN. Savnet han jeg kunne dele alt med og bygge rede sammen med. Jeg skulle egentlig ikke ha barn med nå er det, det mest naturlige i verden. Jeg har virkelig kommet hjem og kunne ikke hatt det bedre. Jeg vil ikke si jeg er avhengig men på en eller annen måte trenger jeg han. Verdens fineste menneske! ❤️ Det må være helt fantastisk å ha funnet den rette ❤️ Forstår deg godt og håper jeg kommer dit selv. Anonymkode: 8dba6...e95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilieH Skrevet 3. august 2023 #62 Del Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det må være helt fantastisk å ha funnet den rette ❤️ Forstår deg godt og håper jeg kommer dit selv. Anonymkode: 8dba6...e95 Ja, er virkelig fantastisk. Håper du også kommer ditt en dag! ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #63 Del Skrevet 3. august 2023 Var singel i 3 år. Syntes jeg var en fin tid mtp. at jeg fikk være bare meg litt før jeg skulle dele livet med noen. Anonymkode: 92a13...1ad 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #64 Del Skrevet 2. juli 2024 On 6/22/2023 at 9:52 AM, AnonymBruker said: Fikk du to barn etter du var 38 år? Det gir håp🙏 Er selv 33 år og laaangt unna forhold og barn, ingen i sikte. Anonymkode: 1ec77...bec Samme her! Trenger å høre sånne historier som gir håp. Ønsker barn og familie men ikke klart å finne den rette enda.... Anonymkode: 75327...1dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #65 Del Skrevet 2. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 26.6.2023 den 5.56): Men da lurer jeg på: Har du ikke seksuelle behov? Eller behov for nærhet, kysse og kose med en mann i et fast forhold? Ha en «bestevenn» som kjæreste? Ts Anonymkode: fa725...303 For mange av oss så forsvinner dette behovet noen år inn i forholdet når forelskelsen har lagt seg og man har vært gjennom gode og dårlige perioder sammen. Ting blir sagt, ting blir gjort. Man krangler, opplever løgner, egoisme og ingen forståelse. Det er ofte umulig å komme tilbake dit man var i starten av et forhold, med sommerfugler i magen og kåtskap. Svært mange kvinner ender opp med å ha pliktsex 5-10 år inn i forholdet. Dette kan på sikt drepe alt av selsuell glede fullstendig, og gjøre nye kjærlighetsforhold umulig. Anonymkode: fa312...8f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #66 Del Skrevet 2. juli 2024 Singel i 8 år, ser ikke ut til å finne ny nei. Vert på dating apper i 6-7 år, og utallige dater. Er ikke på søken lenger. Men har ikke gitt opp heller. K50😅 Anonymkode: f2b4e...419 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #67 Del Skrevet 2. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Singel i 8 år, ser ikke ut til å finne ny nei. Vert på dating apper i 6-7 år, og utallige dater. Er ikke på søken lenger. Men har ikke gitt opp heller. K50😅 Anonymkode: f2b4e...419 Prøv å møt menn utenfor app 😊 Svigermoren min fannt sin beste kjæreste som 50. Møttes på jobb. Bli en kjenning, det er der det ligger for vennskap og kjærlighet. App gir ikke det, og mange der inne har så lyst til å søke etter sex. Anonymkode: bfe40...b0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafin Skrevet 2. juli 2024 #68 Del Skrevet 2. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 22.6.2023 den 9.52): Fikk du to barn etter du var 38 år? Det gir håp🙏 Er selv 33 år og laaangt unna forhold og barn, ingen i sikte. Anonymkode: 1ec77...bec Hallo! Hvis du er singel så får du melde deg på Singelfestivalen neste år da vel 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #69 Del Skrevet 2. juli 2024 Jeg var singel i 8 år. Hadde to barn. Så møtte jeg en kjekk, litt yngre mann helt tilfeldig. Han var absolutt ikke en jeg så på som en aktuell partner, men vi snakket godt sammen og utviklet et vennskap. Etter noen måneder var det plutselig både tiltrekning og følelser der også, heldigvis gjensidig. Det var en her i tråden som nevnte at de som har vært single over tid kan være vanskelig å nå inn til. Jeg var visst en slik har jeg forstått etterpå. Min mann fikk flere kommentarer fra andre menn om at han hadde klart å tine snødronningen/isprinsessa osv. Jeg tror jeg åpnet opp for han fordi det var så utenkelig at vi skulle bli sammen, og at jeg derfor slappet helt av med han. I andre tilfeller "pakka jeg sekken" og løp hvis noen viste interesse utover det seksuelle. Ville ikke at noen skulle komplisere livet til barna og meg. Jeg så det ikke selv der og da, men ser det tydelig nå i ettertid. Han slet litt med selvstendigheten min i starten av forholdet, og jeg måtte jobbe en del med å la han slippe til og være mannen i hjemmet. For han betydde det mye bare å bære matvarer ut fra butikken, mens jeg var vant til å gjøre alt slikt selv. Det måtte litt justeringer til, men vi har nå vært gift i 7 år og har fått to barn til. Så det er absolutt mulig å få gode forhold selv om man har vært singel en stund. Anonymkode: 87867...3aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2024 #70 Del Skrevet 3. juli 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Prøv å møt menn utenfor app 😊 Svigermoren min fannt sin beste kjæreste som 50. Møttes på jobb. Bli en kjenning, det er der det ligger for vennskap og kjærlighet. App gir ikke det, og mange der inne har så lyst til å søke etter sex. Anonymkode: bfe40...b0d Har øynene vidåpne hver gang jeg forlater hjemmet😅😂 Anonymkode: f2b4e...419 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille39 Skrevet 3. juli 2024 #71 Del Skrevet 3. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 21.6.2023 den 13.48): Da vil jeg spørre kvinner på 35+. Fikk dere et nytt og godt forhold, og hvordan ble dere kjent? Mitt inntrykk er at nesten ingen kvinner er single mer enn max 2 år, så føler meg virkelig alene om å være singel lenger enn 2 år 🫣 Anonymkode: fa725...303 Har vært singel siden 2019. Så det er noen år nå. Savner en armkrok i ny og ne da. Er 47. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2024 #72 Del Skrevet 3. juli 2024 Singellivet er best❤️💃 Anonymkode: c00eb...844 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå