AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #41 Del Skrevet 22. juni 2023 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Skal sies jeg trivdes som singel 😊 Anonymkode: 8031a...18f Fikk du to barn etter du var 38 år? Det gir håp🙏 Er selv 33 år og laaangt unna forhold og barn, ingen i sikte. Anonymkode: 1ec77...bec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #42 Del Skrevet 22. juni 2023 Er 35. Har vært singel hele livet. Ser ikke for meg at det blir noen endringer heller, for jeg ønsker egentlig ikke noe forhold. Trives best alene. Anonymkode: 2479f...144 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #43 Del Skrevet 22. juni 2023 Min nåværende, som jeg traff etter lang tid som enslig og forsåvidt med et stort behov for å bare være meg og barna, er uten tvil beste mannen jeg ht vært borti. Levde totalt mannefritt gjennom hele 40-åra mine, og det var godt anvendt tid. Jeg rakk på en måte å finne meg selv, mine egne grenser og egne prioriteringer. Og så traff jeg kjæresten min, som 50-åring. Ferdig uttenkt, sikker i meg selv og med store/voksne barn. Uten å gå noe opp i alder, og uten for mange kompromisser. Skulle ønske jeg hadde visst det jeg vet i dag da jeg traff barnas far og eksmannen min, da hadde jeg aldri gifta meg ned ham. Anonymkode: e866c...40c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #44 Del Skrevet 22. juni 2023 Singel i 10 år, har ikke øbsket forhold eller dating da barnet var liten. Fokus på barn, utdannelse, jobb, hus, venner etc. Jeg er ærlig nok til å innrømme at jeg ble skremt med barnets far og har vansker for å forelske meg etter de opplevelsene og finner feil hos den mest trygge og fine mannen. Dater en nå, vi har mye til felles, praten flyter lett, han gir og gir, jeg finner punkt som gjør meg usikker. Det er min feil at jeg ikke har klart å jobbe meg forbi dette. Jeg kommer nok til å avslutte dette før det blir for alvorlig... han kommer til å møte en jente som setter pris på alle de herlige sidene hans og bli behandlet som en prinsesse.. jeg kommer til å forbli singel fordi jeg avviser fine folk. Anonymkode: d7012...0bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomsterbie Skrevet 22. juni 2023 #45 Del Skrevet 22. juni 2023 Har vært singel hele livet og de beste forholdene jeg har er til familien min, vennene mine, katten min, og meg selv:) Har aldri ønsket å forandre på det og vil helst ha det sånn resten av livet. Det er best å elske seg selv og ta vare på de rundt deg du er glad i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #46 Del Skrevet 22. juni 2023 Menn er ikke alt. Du er alt. Bli trygg i deg selv, så trenger du ingen andre. da kan du heller se om du finner noen med det verdi- og tankesettet. Anonymkode: cf1e9...629 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #47 Del Skrevet 26. juni 2023 Blomsterbie skrev (På 22.6.2023 den 19.36): Har vært singel hele livet og de beste forholdene jeg har er til familien min, vennene mine, katten min, og meg selv:) Har aldri ønsket å forandre på det og vil helst ha det sånn resten av livet. Det er best å elske seg selv og ta vare på de rundt deg du er glad i. Men da lurer jeg på: Har du ikke seksuelle behov? Eller behov for nærhet, kysse og kose med en mann i et fast forhold? Ha en «bestevenn» som kjæreste? Ts Anonymkode: fa725...303 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #48 Del Skrevet 26. juni 2023 Jeg er 42 år og har aldri vært i et skikkelig forhold, faktusk. Kjærlighetslivet mitt har alltid vært helt tragisk og de erfaringene jeg har består stort sett av avvisninger, ghosting, menn som utnytter eller spiller og ‘situationships’. Jeg orker heller ikke å bare ta til takke med en mann ettersom det ikke blir riktig hverken for han eller meg. Har vært så mye skuffa og lei meg at motivasjonen for å finne noen faktisk bare ikke er der. Nå fremover vil jeg heller skåne meg selv og fortsette å bygge et liv på egen hånd. Så ja, det går absolutt an for kvinner å være singel i mer enn to år. Du trenger bare å være den som blir valgt vekk. Anonymkode: 00891...6fe 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #49 Del Skrevet 26. juni 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg er 42 år og har aldri vært i et skikkelig forhold, faktusk. Kjærlighetslivet mitt har alltid vært helt tragisk og de erfaringene jeg har består stort sett av avvisninger, ghosting, menn som utnytter eller spiller og ‘situationships’. Jeg orker heller ikke å bare ta til takke med en mann ettersom det ikke blir riktig hverken for han eller meg. Har vært så mye skuffa og lei meg at motivasjonen for å finne noen faktisk bare ikke er der. Nå fremover vil jeg heller skåne meg selv og fortsette å bygge et liv på egen hånd. Så ja, det går absolutt an for kvinner å være singel i mer enn to år. Du trenger bare å være den som blir valgt vekk. Anonymkode: 00891...6fe Samme her, jeg har aldri opplevd at en mann har valgt meg. Alle menn hater meg. Jeg har vært i hele verden og jeg er bare verdiløs for alle. Har lært meg å klare meg alene, også får jeg dra til Sveits på den avlivings-klinikken når jeg slutter å jobbe for jeg har ingenting å leve for da. Anonymkode: 296d2...3a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #50 Del Skrevet 27. juni 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Samme her, jeg har aldri opplevd at en mann har valgt meg. Alle menn hater meg. Jeg har vært i hele verden og jeg er bare verdiløs for alle. Har lært meg å klare meg alene, også får jeg dra til Sveits på den avlivings-klinikken når jeg slutter å jobbe for jeg har ingenting å leve for da. Anonymkode: 296d2...3a2 Har du blitt valgt for sex da? At men vil ha uforpliktende sex med deg? Du har bare ikke funnet den rette eller gjort nok for å finne rett mann. Det finnes mann for absolutt alle kvinner. Vi kan få forhold. Jeg har trua. Ts Anonymkode: fa725...303 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #51 Del Skrevet 10. juli 2023 Flere med erfaringer rundt dette? Anonymkode: 8dba6...e95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #52 Del Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 21.6.2023 den 19.18): Altså du er ikke åpen for å finne kjærligheten Fordi det må skje på "gammeldags måte". Med all respekt det sier alt om deg. Du er fastgrodd i gamle forestillinger hvordan forhold oppstår i dag. Og da har du egentlig blokkert for noe forhold videre. For de aller fleste i dag treffes via sosiale media, reke ned byen i dag er så mye mer risikabelt for et dårlig forhold en å ta det via datatjenester. Men det er ditt valg, om det kan kalles et valg. Anonymkode: 3d3ea...732 Det er jo bare tull at man bare kan treffe noen på Tinder o.l. og ikke i det virkelige liv. Jeg er ikke den personen du svarer men folk traff hverandre på andre måter før sosiale medier. Man kan treffes via venner, jobb, studier, trening mm. Vi er mange som ikke er interessert i Tinder, å bli vurdert kun ut fra bilder og få slibrige meldinger. Har aldri prøvd det selv, men man har et valg. Anonymkode: 20fad...4fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #53 Del Skrevet 31. juli 2023 Hører gjerne fra flere. De svarene fra de som er i nytt forhold, gir håp ❤️ Anonymkode: 8dba6...e95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilieH Skrevet 1. august 2023 #54 Del Skrevet 1. august 2023 Var singel nesten 6 år før jeg traff drømmemannen for snart 3 år siden, var 32 når jeg traff han. Nå er vi samboere, og venter på nummer 2. Og vi er like oppslukt av hverandre! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #55 Del Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (På 21.6.2023 den 18.09): Singel over 4 år. I løpet av denne tiden er det flere bra og kjekke menn jeg kunne blitt blitt kjæreste med, hadde jeg ikke satt en stopper for det. Alle kan få en kjæreste fort, spørsmålet er om man gidder Anonymkode: 15251...331 Bra du er singel. For menns del. Anonymkode: 834a4...51d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #56 Del Skrevet 1. august 2023 11 hours ago, AnonymBruker said: Bra du er singel. For menns del. Anonymkode: 834a4...51d Ja, bra for dem at jeg ikke er desperat og tok til takke med noen jeg ikke var forelsket i, det er nemlig utrolig dårlig gjort av mennesker som gjør det. Jeg venter på den rette eller så forblir jeg alene! Anonymkode: 15251...331 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #57 Del Skrevet 3. august 2023 EmilieH skrev (På 1.8.2023 den 7.28): Var singel nesten 6 år før jeg traff drømmemannen for snart 3 år siden, var 32 når jeg traff han. Nå er vi samboere, og venter på nummer 2. Og vi er like oppslukt av hverandre! ❤️ Møtte du mannen din på Tinder? Datet du mye før du møtte ham da? Da var du 6 år yngre enn jeg er nå, da du traff kjæresten, så det blir kanskje feil å sammenligne.. Ei på 32 har vel ofte flere muligheter enn ei på 38 med to barn 50% fra før. Vært singel 2 år, men bodde med eksen 1 år på overtid. Så fint å høre at dere har det bra sammen ❤️ Opplevde du singelperioden din som tøff? 6 år er jo lenge.. Selv savner jeg kjæreste etter 2 år 😔, men som sagt forholdet mitt var over for 3 år siden. Dame 38 Anonymkode: 8dba6...e95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #58 Del Skrevet 3. august 2023 Singel på 14 året etter skilsmisse. Klarer ikke stole på menn igjen etter å ha blitt bedratt. Sier ikke at alle er sånn, men jeg sparer meg for evt nye skuffelser som vil ødelegge meg enda mer. Har vært uten sex i like mange år og akkurat det er ikke så mye å savne. Deilig å bare legge seg og sove med en gang. Anonymkode: e2e97...83c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #59 Del Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Singel på 14 året etter skilsmisse. Klarer ikke stole på menn igjen etter å ha blitt bedratt. Sier ikke at alle er sånn, men jeg sparer meg for evt nye skuffelser som vil ødelegge meg enda mer. Har vært uten sex i like mange år og akkurat det er ikke så mye å savne. Deilig å bare legge seg og sove med en gang. Anonymkode: e2e97...83c Klarer du deg helt uten sex, mener onani? Vet man er forskjellig sånn. Du skal selvsagt ikke svare hvis det er for privat 🫣 Anonymkode: 8dba6...e95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilieH Skrevet 3. august 2023 #60 Del Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Møtte du mannen din på Tinder? Datet du mye før du møtte ham da? Da var du 6 år yngre enn jeg er nå, da du traff kjæresten, så det blir kanskje feil å sammenligne.. Ei på 32 har vel ofte flere muligheter enn ei på 38 med to barn 50% fra før. Vært singel 2 år, men bodde med eksen 1 år på overtid. Så fint å høre at dere har det bra sammen ❤️ Opplevde du singelperioden din som tøff? 6 år er jo lenge.. Selv savner jeg kjæreste etter 2 år 😔, men som sagt forholdet mitt var over for 3 år siden. Dame 38 Anonymkode: 8dba6...e95 Ja, opplevde singelperioden som tøff, datet mye men fant aldri HAN. Savnet han jeg kunne dele alt med og bygge rede sammen med. Jeg skulle egentlig ikke ha barn med nå er det, det mest naturlige i verden. Jeg har virkelig kommet hjem og kunne ikke hatt det bedre. Jeg vil ikke si jeg er avhengig men på en eller annen måte trenger jeg han. Verdens fineste menneske! ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå