Gå til innhold

Noen kvinner her inne som har vært singel 3 år eller lenger i strekk? Fikk dere et nytt og godt forhold?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Da vil jeg spørre kvinner på 35+.

Fikk dere et nytt og godt forhold, og hvordan ble dere kjent? Mitt inntrykk er at nesten ingen kvinner er single mer enn max 2 år, så føler meg virkelig alene om å være singel lenger enn 2 år 🫣

Anonymkode: fa725...303

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Blir veldig takknemmlig for svar. Stemmer det at nesten ingen kvinner er single i mer enn to år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Blir veldig takknemmlig for svar. Stemmer det at nesten ingen kvinner er single i mer enn to år?

Jeg har vært singel i snart 9 år, er kvinne i begynnelsen av 50-årene. 

Har ikke datet eller gjort noe aktivt for å finne en ny kjæreste. Jeg er åpen for å finne kjærligheten igjen, men da må det skje ved at vi blir kjent på "gammeldags måte", ikke via Tinder eller andre datingtjenester. 

Anonymkode: b6cd2...571

• Liker 10
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde vært singel i over fire år da jeg ble sammen med kjæresten jeg har nå. Vi møttes ute på byen. Jeg har datet en god del, men det har vært vanskelig å finne noen som har vært hundre prosent investert med meg som allerede har et barn. I tillegg har jeg hatt rimelig høye krav selv. 

Kjæresten jeg har nå er virkelig den fineste i verden og skjemmer meg skikkelig bort, i tillegg til å gå all in for å komme godt overens med barnet jeg har 😊

Anonymkode: 72270...0ca

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg var singel i 6 år før jeg traff nåværende kjæreste. Traff han på Tinder.

Vi har ikke vært sammen så lenge, så jeg er fortsatt litt skeptisk til om det vil vare, men det virker lovende hittil.

Anonymkode: c9942...8a6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Har ikke datet eller gjort noe aktivt for å finne en ny kjæreste. Jeg er åpen for å finne kjærligheten igjen,

Det er jo ganske selvmotsigende å være passiv og åpen samtidig

Anonymkode: 41d35...40e

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest CSe0gvmY2b

Var singel i 10 år før jeg møtte min nåværende kjæreste, vi møttes på mc treff og har nå vært sammen i mer enn 8 år 😉 alt er mulig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Da vil jeg spørre kvinner på 35+.

Fikk dere et nytt og godt forhold, og hvordan ble dere kjent? Mitt inntrykk er at nesten ingen kvinner er single mer enn max 2 år, så føler meg virkelig alene om å være singel lenger enn 2 år 🫣

Jeg var singel i 5 år. Da fant jeg tilbake til eksen som jeg har 4 barn med. Var 40 da vi skiltes, og 45 da vi ble sammen igjen ❤️

Anonymkode: ccdf9...d71

• Liker 5
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann, men kanskje kan min erfaring gi en pekepinn.  Damer og menn som har vært single lenge (eller bare har hatt korte forhold uten å flytte sammen) kan være litt vanskelige å etablere forhold med da de har lagt på seg en livsstil som ikke lett slipper noen andre inn.  Ett til to år er god medisin for å slippe taket i siste ektefelle/samboer, og man kan fremdeles innse at livet ikke er en rekke med "finne seg selv opplevelser" og "ta tilbake tapt ungdomstid".   

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har vært singel i omtrent 10 år nå. Slutta å være på leten for en del år siden. Har ingen planer om å se etter en partner etter å ha funnet ut at jeg har det bedre uten en mann. 

Jeg er 42 år. 

Anonymkode: d0608...66b

• Liker 5
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei? 

Jeg er åpen for forhold dersom jeg blir kjent med en mann i det virkelige livet, og det oppstår gjensidig interesse. Jeg har det samtidig såpass greit som singel at jeg ikke orker å styre med Tinder. 

• Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skal forbli singel resten av livet. det takket være eksen

Anonymkode: cf1e9...629

• Liker 4
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har vært singel i omtrent 10 år nå. Slutta å være på leten for en del år siden. Har ingen planer om å se etter en partner etter å ha funnet ut at jeg har det bedre uten en mann. 

Jeg er 42 år. 

Anonymkode: d0608...66b

Det var relevant. 

Anonymkode: cbdcf...8d6

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei? 

Jeg er åpen for forhold dersom jeg blir kjent med en mann i det virkelige livet, og det oppstår gjensidig interesse. Jeg har det samtidig såpass greit som singel at jeg ikke orker å styre med Tinder. 

Høres bra ut :) du kan være flørtete uten Tinder og da er du jo aktiv. Ingen gidder å snakke med en dame som unngår blikkontakt og aldri smiler til folk:D Litt interesse må du vise

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg var enslig i ca ti år, oppdro barn og jobba, og det var nødvendige år å være enslig for meg. Fant meg ny kjæreste etter ca elleve år.

Anonymkode: e866c...40c

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var singel i 6 år. Møtte skilt mann på Tinder. Nå er vi samboere. Vært sammen i fire år. Hver sine barn, ingen felles. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Skal forbli singel resten av livet. det takket være eksen

Anonymkode: cf1e9...629

Ikke la eksen forandre livet på den måten da

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Singel over 4 år. I løpet av denne tiden er det flere bra og kjekke menn jeg kunne blitt blitt kjæreste med, hadde jeg ikke satt en stopper for det. Alle kan få en kjæreste fort, spørsmålet er om man gidder 

Anonymkode: 15251...331

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var singel 4 år, ble en mye bedre kjæreste i forholdet jeg har i dag enn jeg var tidlig i 20-åra pga den singeltiden. 😊

Møttes på nett.

Endret av Frøkenfryden
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Nei.

Anonymkode: a5356...2ad

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...