Boetica Skrevet 12. juli 2023 #81 Del Skrevet 12. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Et vilkårlig søk på nett ledet meg til denne fine, merkelige boligen i skogen. Den kan trekkes ut fra 54 til 72 kvm! Innimellom har jeg raptuser der jeg blir hektet på å se YouTube-videoer om folk som lever «off the grid», i «selvgrodde» hus. Det er så fascinerende. Den kreativiteten. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. juli 2023 Forfatter #82 Del Skrevet 12. juli 2023 Det er veldig artig og den aleneheten i alle retninger er jeg veldig fascinert av. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 12. juli 2023 #83 Del Skrevet 12. juli 2023 Fire laksebiter i den FJordlanen syns jeg var veldig lite. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. juli 2023 #84 Del Skrevet 12. juli 2023 Boetica skrev (5 minutter siden): Innimellom har jeg raptuser der jeg blir hektet på å se YouTube-videoer om folk som lever «off the grid», i «selvgrodde» hus. Det er så fascinerende. Den kreativiteten. Samme her! Pluss videoer fra folk som bor i bittesmå leiligheter rundt omkring i verden, svært fascinerende 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 12. juli 2023 #85 Del Skrevet 12. juli 2023 Rumle skrev (9 minutter siden): Samme her! Pluss videoer fra folk som bor i bittesmå leiligheter rundt omkring i verden, svært fascinerende så lenge det er såpass varmt at det ikke er snø..kan bli køddete å måke seg ut av skogen hver dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 12. juli 2023 #86 Del Skrevet 12. juli 2023 Det kan jo bli litt køddete med traktor der..p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. juli 2023 Forfatter #87 Del Skrevet 12. juli 2023 Athena Freyja skrev (11 minutter siden): Fire laksebiter i den FJordlanen syns jeg var veldig lite. Enig. Jeg pleier å kjøpe "lakseavskjær" i frysedisken og sakte lar det koke opp og så har jeg fjordlandfest! Varer et måltid eller to til her, med mindre jeg blir fysen på småspising av kald laks med urtekrydder på. Rumle skrev (10 minutter siden): Samme her! Pluss videoer fra folk som bor i bittesmå leiligheter rundt omkring i verden, svært fascinerende De er utrolig oppfinnsomme når det gjelder de få kvm de har til rådighet og jeg er en nesegrus beundrer! I praksis kunne jeg nok ikke ha bodd sånn, for jeg er for glad i "ting" som kan komme til nytte en gang. Japanske små hybler er toppen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. juli 2023 #88 Del Skrevet 12. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Enig. Jeg pleier å kjøpe "lakseavskjær" i frysedisken og sakte lar det koke opp og så har jeg fjordlandfest! Varer et måltid eller to til her, med mindre jeg blir fysen på småspising av kald laks med urtekrydder på. De er utrolig oppfinnsomme når det gjelder de få kvm de har til rådighet og jeg er en nesegrus beundrer! I praksis kunne jeg nok ikke ha bodd sånn, for jeg er for glad i "ting" som kan komme til nytte en gang. Japanske små hybler er toppen! Ja! Det er veldig fascinerende, så mange spennende løsninger! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 12. juli 2023 #89 Del Skrevet 12. juli 2023 (endret) jøss..her var det iskaldt.p Endret 12. juli 2023 av Baktus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 12. juli 2023 #90 Del Skrevet 12. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Enig. Jeg pleier å kjøpe "lakseavskjær" i frysedisken og sakte lar det koke opp og så har jeg fjordlandfest! Varer et måltid eller to til her, med mindre jeg blir fysen på småspising av kald laks med urtekrydder på. De er utrolig oppfinnsomme når det gjelder de få kvm de har til rådighet og jeg er en nesegrus beundrer! I praksis kunne jeg nok ikke ha bodd sånn, for jeg er for glad i "ting" som kan komme til nytte en gang. Japanske små hybler er toppen! Det var en god ide 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. juli 2023 Forfatter #91 Del Skrevet 12. juli 2023 Baktus skrev (1 minutt siden): jøss..her var det iskaldt.p Skulle gjerne ha sendt deg noen varmegrader, for her er det VARMT nå. 😓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 12. juli 2023 #92 Del Skrevet 12. juli 2023 Baktus skrev (1 minutt siden): jøss..her var det iskaldt.p Er du på Nordpolen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 12. juli 2023 #93 Del Skrevet 12. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Skulle gjerne ha sendt deg noen varmegrader, for her er det VARMT nå. 😓 jojo men du vet mitt sykelige oppmerksomhetsbehov Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 12. juli 2023 #94 Del Skrevet 12. juli 2023 Athena Freyja skrev (Akkurat nå): Er du på Nordpolen? Var på nippe at jeg trodde det .p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. juli 2023 Forfatter #95 Del Skrevet 12. juli 2023 Baktus skrev (Akkurat nå): jojo men du vet mitt sykelige oppmerksomhetsbehov Ok...det er greit...jeg sender over et kompani duskedamer som kan hoppe, sprette og duskedanse rundt deg i midten der du er soloartisten og får dine timer i berømmelsens lys. Ok? Bra! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 12. juli 2023 #96 Del Skrevet 12. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Skulle gjerne ha sendt deg noen varmegrader, for her er det VARMT nå. 😓 psender deg et beger med kaldt vann .p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. juli 2023 Forfatter #97 Del Skrevet 12. juli 2023 Ehh...det har jeg selv, men det hadde gjort seg med et badekar og smekkfullt av schwære isbiter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 12. juli 2023 #98 Del Skrevet 12. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Ok...det er greit...jeg sender over et kompani duskedamer som kan hoppe, sprette og duskedanse rundt deg i midten der du er soloartisten og får dine timer i berømmelsens lys. Ok? Bra! helst uten duskene da...men jaggu meg ingen dårlig ide nei trenger ingen duskedamer, har dere skjønne snille jenter her inne såh... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. juli 2023 Forfatter #99 Del Skrevet 12. juli 2023 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. juli 2023 #100 Del Skrevet 12. juli 2023 Jeg kjenner en tidligere cheerleader faktisk, hun var prosjektlederen min et par år 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå