Gå til innhold

"Dagens mening" om litt av hvert.

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden):

Et vilkårlig søk på nett ledet meg til denne fine, merkelige boligen i skogen. :rodmer: Den kan trekkes ut fra 54 til 72 kvm! 
d0ca965b-387c-4427-96fc-ffe1ec6e1105?fit

Innimellom har jeg raptuser der jeg blir hektet på å se YouTube-videoer om folk som lever «off the grid», i «selvgrodde» hus. Det er så fascinerende. Den kreativiteten. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er veldig artig og den aleneheten i alle retninger er jeg veldig fascinert av. :D 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fire laksebiter i den FJordlanen syns jeg var veldig lite. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (5 minutter siden):

Innimellom har jeg raptuser der jeg blir hektet på å se YouTube-videoer om folk som lever «off the grid», i «selvgrodde» hus. Det er så fascinerende. Den kreativiteten. 

Samme her! Pluss videoer fra folk som bor i bittesmå leiligheter rundt omkring i verden, svært fascinerende :jepp:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (9 minutter siden):

Samme her! Pluss videoer fra folk som bor i bittesmå leiligheter rundt omkring i verden, svært fascinerende :jepp:

så lenge det er såpass varmt at det ikke er snø..kan bli køddete å måke seg ut av skogen hver dag :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Athena Freyja skrev (11 minutter siden):

Fire laksebiter i den FJordlanen syns jeg var veldig lite. 

Enig. Jeg pleier å kjøpe "lakseavskjær" i frysedisken og sakte lar det koke opp og så har jeg fjordlandfest! :spise: 
Varer et måltid eller to til her, med mindre jeg blir fysen på småspising av kald laks med urtekrydder på. :hjerte: 

Rumle skrev (10 minutter siden):

De er utrolig oppfinnsomme når det gjelder de få kvm de har til rådighet og jeg er en nesegrus beundrer! :nikke: 
I praksis kunne jeg nok ikke ha bodd sånn, for jeg er for glad i "ting" som kan komme til nytte en gang. :ninja: 
Japanske små hybler er toppen! 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Enig. Jeg pleier å kjøpe "lakseavskjær" i frysedisken og sakte lar det koke opp og så har jeg fjordlandfest! :spise: 
Varer et måltid eller to til her, med mindre jeg blir fysen på småspising av kald laks med urtekrydder på. :hjerte: 

De er utrolig oppfinnsomme når det gjelder de få kvm de har til rådighet og jeg er en nesegrus beundrer! :nikke: 
I praksis kunne jeg nok ikke ha bodd sånn, for jeg er for glad i "ting" som kan komme til nytte en gang. :ninja: 

Ja! Det er veldig fascinerende, så mange spennende løsninger!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden):

Det var en god ide :tommelopp2:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baktus skrev (1 minutt siden):

jøss..her var det iskaldt.p 

Skulle gjerne ha sendt deg noen varmegrader, for her er det VARMT nå. 😓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baktus skrev (1 minutt siden):

jøss..her var det iskaldt.p 

Er du på Nordpolen? :sjokkblå:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

jojo men du vet mitt sykelige oppmerksomhetsbehov :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Athena Freyja skrev (Akkurat nå):

Er du på Nordpolen? :sjokkblå:

Var på nippe at jeg trodde det .p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baktus skrev (Akkurat nå):

jojo men du vet mitt sykelige oppmerksomhetsbehov :)  

Ok...det er greit...jeg sender over et kompani duskedamer som kan hoppe, sprette og duskedanse rundt deg i midten der du er soloartisten og får dine timer i berømmelsens lys. Ok? Bra! :) 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

psender deg et beger med kaldt vann .p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ehh...det har jeg selv, men det hadde gjort seg med et badekar og smekkfullt av schwære isbiter! :nikke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Ok...det er greit...jeg sender over et kompani duskedamer som kan hoppe, sprette og duskedanse rundt deg i midten der du er soloartisten og får dine timer i berømmelsens lys. Ok? Bra! :) 

helst uten duskene da...men jaggu meg ingen dårlig ide :) nei trenger ingen duskedamer, har dere skjønne snille jenter her inne såh...:nikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner en tidligere cheerleader faktisk, hun var prosjektlederen min et par år :duskedame:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...