Frøkenfryden Skrevet 4. august 2024 #801 Del Skrevet 4. august 2024 Hoppetaujenta skrev (37 minutter siden): Du kan så si. Når en klikker seg videre på ting så blir det stadig verre. Fordømrade nettet! Jeg aner ikke hvordan det gikk til, men jeg havner i et rart kaninhull på insta her om dagen. Med asiatiske små nette damer med megasvære pupper og litt for liten topp og ingen BH, som rørte med stor iver i store kjeler på komfyren Nei, jeg tuller ikke😂🙈 Men har prøvd kaste de cookiesa nå😂😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. august 2024 Forfatter #802 Del Skrevet 4. august 2024 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Jeg aner ikke hvordan det gikk til, men jeg havner i et rart kaninhull på insta her om dagen. Med asiatiske små nette damer med megasvære pupper og litt for liten topp og ingen BH, som rørte med stor iver i store kjeler på komfyren Nei, jeg tuller ikke😂🙈 Men har prøvd kaste de cookiesa nå😂😇 Jisses. Ikke si det til @Cid. Slikt frarøver han både natte og dagsøvn. (Bare tøyser Sussebassen vår!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. august 2024 #803 Del Skrevet 4. august 2024 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Jisses. Ikke si det til @Cid. Slikt frarøver han både natte og dagsøvn. (Bare tøyser Sussebassen vår!) Han ville nok hatt litt «extra ehh.. hot stir fry wok ja»😂👀🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. august 2024 Forfatter #804 Del Skrevet 4. august 2024 NÅ fikk jeg jammen bilde i hodet så...*hark ...*jeg tenker ikke mer på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. august 2024 #805 Del Skrevet 4. august 2024 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): NÅ fikk jeg jammen bilde i hodet så...*hark ...*jeg tenker ikke mer på det. Tenk på konfekt, jenter på et tun, og torden ute og en mild curry inne. Altså ta del i min dag Velkommen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. august 2024 Forfatter #806 Del Skrevet 4. august 2024 *smattsmatt* Takk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. august 2024 #807 Del Skrevet 4. august 2024 Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): I alle dager. Nå har jeg for første gang kommet over et klipp hvor folk står omtrent som når de skal bedrive håndbak, men greia her er å hver sin gang slå hardt til den andres kinn fra siden, med flat hånd...og forsøke å få vedkommende til å svime av og gå ned for telling. NOE SÅ DUM "idrett"!!! Du liker litt av hvert 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. august 2024 Forfatter #808 Del Skrevet 4. august 2024 Cid skrev (1 time siden): Du liker litt av hvert 😂 ...nei...Nei...NEI! Jeg liker det ikke!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. august 2024 #809 Del Skrevet 4. august 2024 Hoppetaujenta skrev (24 minutter siden): ...nei...Nei...NEI! Jeg liker det ikke!!! Er de i kjelleren sinte nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. august 2024 Forfatter #810 Del Skrevet 4. august 2024 Cid skrev (27 minutter siden): Er de i kjelleren sinte nå? Mhm...det er DE som roper nei nei nei! De raser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. august 2024 #811 Del Skrevet 4. august 2024 Hoppetaujenta skrev (17 minutter siden): Mhm...det er DE som roper nei nei nei! De raser! 😯 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. august 2024 Forfatter #812 Del Skrevet 4. august 2024 Sånn går det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. august 2024 Forfatter #813 Del Skrevet 10. august 2024 Jeg syns at det er tullete å skulle kalle unger for "ste-et eller annet" og stefar/stemor like så. De er forelderens nye kjæreste og de har et vanlig fornavn. Bruk det heller så blir det riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. august 2024 #814 Del Skrevet 10. august 2024 Hoppetaujenta skrev (43 minutter siden): Jeg syns at det er tullete å skulle kalle unger for "ste-et eller annet" og stefar/stemor like så. De er forelderens nye kjæreste og de har et vanlig fornavn. Bruk det heller så blir det riktig. Du får si det til de du hører si det 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. august 2024 Forfatter #815 Del Skrevet 10. august 2024 Jeg ferdes ikke blant så veldig unge folk i ste-situasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. august 2024 #816 Del Skrevet 10. august 2024 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Jeg ferdes ikke blant så veldig unge folk i ste-situasjonen. Ste brukes i alle aldre 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. august 2024 Forfatter #817 Del Skrevet 10. august 2024 Har aldri hørt voksne mennesker bruke det...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. august 2024 #818 Del Skrevet 10. august 2024 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Har aldri hørt voksne mennesker bruke det...? Bruker mot sitt ste barn osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. august 2024 Forfatter #819 Del Skrevet 10. august 2024 Jo, men voksne mennesker, altså stebarn som har blitt voksne...de pleier vel å si fornavnet når de roper på hverandre etter hvert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. august 2024 #820 Del Skrevet 10. august 2024 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Jo, men voksne mennesker, altså stebarn som har blitt voksne...de pleier vel å si fornavnet når de roper på hverandre etter hvert? Ikke spurt noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå