Hoppetaujenta Skrevet 17. juni 2024 Forfatter #761 Del Skrevet 17. juni 2024 Cid skrev (1 time siden): Får sende Anton etter de. ...med sin finske muskedunder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. juni 2024 #762 Del Skrevet 17. juni 2024 Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): ...med sin finske muskedunder. Ingen kjære mor da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. juni 2024 Forfatter #763 Del Skrevet 17. juni 2024 Nei, da sier det BOOM og han er treffsikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 17. juni 2024 #764 Del Skrevet 17. juni 2024 Satte meg ned paa en benk I en av byens hovedgater idah, I flere timer.. Det foerye til hets fra baade ungdommer og narkomaner..Forskjellig type hets da..men det er visst normalkyltur her oppe , til det rammer dem selv , da er det ene grinetryne etter det Andre paa forsidene.. Proeve aa gore meg opp til noen natterlige toppturer denne uka...et par dager saa kommer de 10 varmegradene og regn.. Proever et bilder I kveld/natta oxo..ble for troett idag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 17. juni 2024 #765 Del Skrevet 17. juni 2024 Ungdommene kaller meg alt ifra feiging til stinker og narkomanene , blotter etc.. slik de begynte I dopmiljoet I Bergen for 20 aar siden..spredt rundt I samfunnet av foreldra dems . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 17. juni 2024 #766 Del Skrevet 17. juni 2024 Gikk igjennom parken her og ungdommene som samler seg for aa kaste frisbee roper kokko kokko etter meg . 50 meter fra politihuset , noe som er billedlig paa det hele.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. juni 2024 Forfatter #767 Del Skrevet 18. juni 2024 Jeg er så oppgitt av overskrifter og klikk-åte i dagbladet spesielt. De må alltid ha halv og helnakne kvinnfolk som er SÅ fornøyd med kroppen sin og jeg mener ikke venstre storetå nå. STORE BRYSTER! små bryster, rumper og nakenhet generelt. Si meg er det fjortenåringer som sitter og velger ut "nyheter" på forsiden der eller? Så er det "superraskt ned i vekt med denne kuren", bilder og det hele. Om og om igjen. SJOKK! PANG! SE HIT! ...og jeg gjør det motsatte, for jeg er grundig lei av hele dagbladet og alle som holder på sånn. TVI! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. juni 2024 Forfatter #768 Del Skrevet 19. juni 2024 https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/73dVB9/mystisk-monolitt-oppdaget-i-nevada-oerkenen Er det tøys...eller er det "noe annet"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. juni 2024 #769 Del Skrevet 19. juni 2024 Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/73dVB9/mystisk-monolitt-oppdaget-i-nevada-oerkenen Er det tøys...eller er det "noe annet"? Noen som har laget dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. juni 2024 Forfatter #770 Del Skrevet 19. juni 2024 Cid skrev (14 minutter siden): Noen som har laget dem. Kan jo være at det er det, men...kanskje ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. juni 2024 #771 Del Skrevet 19. juni 2024 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Kan jo være at det er det, men...kanskje ikke. Eneste som gir mening 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. juni 2024 Forfatter #772 Del Skrevet 19. juni 2024 Cid skrev (1 time siden): Eneste som gir mening 😛 @Cid Så du tror kun på det som kan sees og forklares? Ingenting annet finnes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 19. juni 2024 #773 Del Skrevet 19. juni 2024 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/73dVB9/mystisk-monolitt-oppdaget-i-nevada-oerkenen Er det tøys...eller er det "noe annet"? Tenk om det er en portal, inngang til en annen dimensjon 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. juni 2024 Forfatter #774 Del Skrevet 19. juni 2024 Freyja Valkyrie skrev (5 minutter siden): Tenk om det er en portal, inngang til en annen dimensjon Meget godt forslag syns jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 19. juni 2024 #775 Del Skrevet 19. juni 2024 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Meget godt forslag syns jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. juni 2024 Forfatter #776 Del Skrevet 19. juni 2024 Jeg har sett en del aliens og ufo-serier på tv, men det blir liksom ikke noe skikkelig svar på tingene. Det pleier å være en gjeng med voksne mannfolk som leker "Hardy-guttene" og går all in, men resultatene lar vente på seg. Kanskje denne her gjør susen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. juni 2024 #777 Del Skrevet 19. juni 2024 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): @Cid Så du tror kun på det som kan sees og forklares? Ingenting annet finnes? Jeg tror ikke på magi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. juni 2024 Forfatter #778 Del Skrevet 19. juni 2024 Det er jo ikke sikkert at det er magi. I våre dager kaller vi det for "overnaturlig" når det skjer noe vi ikke kan forklare på måten vi tenker og lever i dag...men det kan hende at for lenge siden så var det helt normale ting som skjedde og det kunne forklares...men vi har glemt det i vår moderne tid og kaller det for juks, fanteri og ikke sant. Jeg tror at det finnes mer ved det å være menneske... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. juni 2024 #779 Del Skrevet 19. juni 2024 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Det er jo ikke sikkert at det er magi. I våre dager kaller vi det for "overnaturlig" når det skjer noe vi ikke kan forklare på måten vi tenker og lever i dag...men det kan hende at for lenge siden så var det helt normale ting som skjedde og det kunne forklares...men vi har glemt det i vår moderne tid og kaller det for juks, fanteri og ikke sant. Jeg tror at det finnes mer ved det å være menneske... Synes det ser for nytt ut til å være gammelt hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. juni 2024 Forfatter #780 Del Skrevet 19. juni 2024 De har bare veldig flinke hushjelper som holder det fritt for fingermerker. Alltid rent! Akkurat som du har det i ditt hjem og jeg har det i mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå