Cid Skrevet 19. juni #781 Del Skrevet 19. juni Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): De har bare veldig flinke hushjelper som holder det fritt for fingermerker. Alltid rent! Akkurat som du har det i ditt hjem og jeg har det i mitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. juni Forfatter #782 Del Skrevet 19. juni Jeg tror at alle i denne tråden er noen kløppere når det kommer til prikkfrie hjem, klar til å få "BONYTT" på besøk...når som helst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 19. juni #783 Del Skrevet 19. juni Hoppetaujenta skrev (På 18.6.2024 den 8.11): Jeg er så oppgitt av overskrifter og klikk-åte i dagbladet spesielt. De må alltid ha halv og helnakne kvinnfolk som er SÅ fornøyd med kroppen sin og jeg mener ikke venstre storetå nå. STORE BRYSTER! små bryster, rumper og nakenhet generelt. Si meg er det fjortenåringer som sitter og velger ut "nyheter" på forsiden der eller? Så er det "superraskt ned i vekt med denne kuren", bilder og det hele. Om og om igjen. SJOKK! PANG! SE HIT! ...og jeg gjør det motsatte, for jeg er grundig lei av hele dagbladet og alle som holder på sånn. TVI! Helt enig! Dagbladet er en tulleavis. Liker den Olsenbandenfilmen der Olsenbanden har byttet ut finansavisen til en forsikringsfyr med Klassekampen hvor han klikker i vinkel og ber kontordamen skaffe han en anstendig avis. Hun: «jeg kunne jo prøve å få tak i Dagbladet» Han: «JEG SA EN ANSTENDIG AVIS» Han hadde så rett, så rett. Leser nesten bare Aftenposten jeg. Og nrk.no og tv2.no 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. juni Forfatter #784 Del Skrevet 20. juni Dagens trend med kjoler, gjerne fotside, med digre joggesko og tykke såler...hadde aldri noe motebevisst pikebarn hatt på seg for bare noen få tiår siden. De hadde blitt ledd rått ut av fylket med en slik misforståelse og sammenblanding på seg. Nå er det å se over alt og har vært det lenge allerede. Joggesko er jo godt å ha på beina, men fremdeles ikke spesielt kledelig å se på i en slik sammenheng. Klumpedeisekjole og klumpedeisesko. Hvem kunne ha visst hvor moteharen hoppet inn i fremtiden. Vi har nok ikke sett den underligste blandingen ennå og folk går på det. Fem på det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 20. juni #785 Del Skrevet 20. juni Jeg bruker ikke digre i den forstand, men alltid joggesko til kjole 🙈😁 Hoka Bondi i forskjellige farger for tiden 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. juni Forfatter #786 Del Skrevet 21. juni Titania skrev (12 timer siden): Jeg bruker ikke digre i den forstand, men alltid joggesko til kjole 🙈😁 Hoka Bondi i forskjellige farger for tiden 😁 ....de var fine i fargene og kjempedigre! @Titania Kan sikkert få dem enda større men...wow! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. juli Forfatter #787 Del Skrevet 27. juli I dag nyter jeg en pose NonStop av det opprinnelige slaget, men hvorfor i alle dager kan de ikke putte litt mer oppfriskende smak i hver enkeltbit? Jeg vil ha smak! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. juli #788 Del Skrevet 27. juli Jeg synes ikke at man burde la enkeltpersoner vinne hundrevis av millioner i Lotto osv, det burde være en grense på hva det høyeste en sum som kan vinnes er. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. juli Forfatter #789 Del Skrevet 27. juli Cid skrev (2 minutter siden): Jeg synes ikke at man burde la enkeltpersoner vinne hundrevis av millioner i Lotto osv, det burde være en grense på hva det høyeste en sum som kan vinnes er. 1000% enig, Cid. Så mye penger får frem dårlige sider i folk. De blir kjøpegale og har ingen grenser og rett som det er blir de alkoholikere og skilt også. Jeg har lest om sånt. Det minner meg på å legge inn en kupong på lotto i dag. ( ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. juli #790 Del Skrevet 27. juli Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): 1000% enig, Cid. Så mye penger får frem dårlige sider i folk. De blir kjøpegale og har ingen grenser og rett som det er blir de alkoholikere og skilt også. Jeg har lest om sånt. Det minner meg på å legge inn en kupong på lotto i dag. ( ) Spiller du på hester? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. juli Forfatter #791 Del Skrevet 27. juli Cid skrev (1 minutt siden): Spiller du på hester? Nei. Har testet noen ganger før i livet og vant ingenting, selvsagt. Kjedelig spill syns jeg...og det er jo bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. august Forfatter #792 Del Skrevet 1. august Enda det er midt på varme sommeren, så fikk jeg kjempelyst på juletallerken akkurat nå. Fikk du? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. august #793 Del Skrevet 3. august Hoppetaujenta skrev (På 1.8.2024 den 18.28): Enda det er midt på varme sommeren, så fikk jeg kjempelyst på juletallerken akkurat nå. Fikk du? Åå herlighet, ja😍 Jeg får en baconsurra indrefilet fra grillen i dag da. Hjelper det også🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. august Forfatter #794 Del Skrevet 3. august Knallhardrock løfter opp humøret 100% ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. august Forfatter #795 Del Skrevet 3. august Ok...asså...jeg forstår ikke disse videosnuttene hvor en person griseskremmer en annen og vedkommende blir stiv av skrekk/kaster seg og det den holder i hendene i alle retninger og skriker sine lunger ut på baksiden av seg selv. Er det kraftig overdrevet, eller er det enkelte som blir sånn i forskrekkelsen? Personlig ser jeg for meg at jeg er kulheten selv i 100% kontroll og jeg ville ALDRI ha skreket og kastet meg rundt. Hva ville du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. august #796 Del Skrevet 3. august Dagsnytt 18 må snart prøve å finne en annen psykolog enn Willy-Tore Mørch nå når de skal snakke om barn. Ja han er nok en flink psykolog og forsker. Men han er 76 og emeritus og jeg tror det er lenge siden han var kliniker, og kanskje ikke ser trendene blant barn og ungdom nå😏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 3. august #797 Del Skrevet 3. august Hoppetaujenta skrev (57 minutter siden): Ok...asså...jeg forstår ikke disse videosnuttene hvor en person griseskremmer en annen og vedkommende blir stiv av skrekk/kaster seg og det den holder i hendene i alle retninger og skriker sine lunger ut på baksiden av seg selv. Er det kraftig overdrevet, eller er det enkelte som blir sånn i forskrekkelsen? Personlig ser jeg for meg at jeg er kulheten selv i 100% kontroll og jeg ville ALDRI ha skreket og kastet meg rundt. Hva ville du? Jeg tror det meste er staget. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. august Forfatter #798 Del Skrevet 4. august I alle dager. Nå har jeg for første gang kommet over et klipp hvor folk står omtrent som når de skal bedrive håndbak, men greia her er å hver sin gang slå hardt til den andres kinn fra siden, med flat hånd...og forsøke å få vedkommende til å svime av og gå ned for telling. NOE SÅ DUM "idrett"!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 4. august #799 Del Skrevet 4. august Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): I alle dager. Nå har jeg for første gang kommet over et klipp hvor folk står omtrent som når de skal bedrive håndbak, men greia her er å hver sin gang slå hardt til den andres kinn fra siden, med flat hånd...og forsøke å få vedkommende til å svime av og gå ned for telling. NOE SÅ DUM "idrett"!!! Hvilket «rabbit hole» er det du er nedi, om dagen? 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. august Forfatter #800 Del Skrevet 4. august Boetica skrev (5 minutter siden): Hvilket «rabbit hole» er det du er nedi, om dagen? 😂 Du kan så si. Når en klikker seg videre på ting så blir det stadig verre. Fordømrade nettet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå