AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #1 Del Skrevet 20. juni 2023 Jeg elsker å bevege meg, og liker å trene. Nå har jeg hatt veldig vondt i høyre kne i snart 3 uker. Har gjort øvelser fra fysio, uten bedring enda. Og skal til mr om 1 mnd. Hvor lang tid kan det ta før det blir bedre? Er ofte vondt bare av å gå. Hater å ikke kunne trene eller gå tur. Kunne jo da fokusert på trening av overkroppen, men har vondt i begge skuldrene/overarmene, og det har jeg hatt i over 1 mnd. Har fått øvelser fra fysio for det og, men det går ikke helt bort. Er kanskje litt mindre vondt noen dager, og så er det tilbake igjen. Hva skal jeg gjøre? Blir helt gal av å tenke på at dette kanskje aldri går over. Er det sannsynlig? Anonymkode: 0404a...d0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #2 Del Skrevet 24. juni 2023 Hvilke problemer har du med skuldrene da? Anonymkode: 72eb1...0fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #3 Del Skrevet 24. juni 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvilke problemer har du med skuldrene da? Anonymkode: 72eb1...0fc Det gjør vondt i skuldrene/øverst i overarmen når jeg løfter armene utover. Vet ikke om de tålte belastningen av at jeg sto på hendene. Men rart det skulle vare i mange uker. Noen ganger verker det litt nedover i armene Anonymkode: 0404a...d0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå