AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #61 Del Skrevet 18. mars 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jepp, jeg har vært her i årevis, men måtte søke opp psykolog flere ganger på grunn av forumet og det at folk sier ting som virkelig sårer. Psykolog sier jeg skal slutte å henge her, men jeg syns det kan være underholdende og moro også å være her, så det er ikke lett. Kanskje det er avhengighet... Anonymkode: 2cd1f...a64 Jeg foreslår at vi andre går sammen om å TA trollene sammen i gripper og knekke de. Da er ikke vi noe bedre vil sikkert noen si da. Men da får vi de kanskje til å slutte Anonymkode: 097d1...d7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nekinn@ Skrevet 18. mars 2024 #62 Del Skrevet 18. mars 2024 (endret) Jeg er mye mer overrasket over hvor hårsåre folk er og hvor lite som skal til for å bli fornærmet på dette forumet. Ja, det er noen som er ufine men enda oftere blir alle som er uenig lagt i kategorien "slemme". Veldig mange av dem som oppretter tråder er egentlig ikke ute etter å diskutere, de vil bare ha bekreftelse. TS sin kommentar til "Du kan logge av øverst til høyre ved navnet ditt." er et godt eksempel. Endret 18. mars 2024 av Nekinn@ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #63 Del Skrevet 18. mars 2024 1 minutt siden, Nekinn@ said: Jeg er mye mer overrasket over hvor hårsåre folk er og hvor lite som skal til for å bli fornærmet på dette forumet. Ja, det er noen som er ufine men enda oftere blir alle som er uenig lagt i kategorien "slemme". Veldig mange av dem som oppretter tråder er egentlig ikke ute etter å diskutere, de vil bare ha bekreftelse. TS sin kommentar til "Du kan logge av øverst til høyre ved navnet ditt." er et godt eksempel. Er egentlig bare uhøflige og slemme folk som klager over at andre er hårsåre. Anonymkode: 2cd1f...a64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #64 Del Skrevet 18. mars 2024 Det er mange slemme folk som henger på KG. Jeg vet om enkelte fra IRL, og de har angrepet folk på private telefonnumre også, så det er ikke småtteri enkelte her inne bedriver med… Det verste er at de er godt over både 37 og femti enkelte… Anonymkode: 35068...ced Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #65 Del Skrevet 18. mars 2024 Velkommen til realiteten. Verden er et stygt sted og mennesker er egosentriske jævler. Det er fakta. Du vet disse slitsomme solstråler av et menneske som våkner opp hver jævla dag med et gedigent smil. De som fremstår som om at de ikke eier en vond tanke i hode sitt. Livet er så perfekt at du vil tenne på huset deres bare fordi de skal føle en vond følelse minst én gang i sitt perfekte liv? De er svært sjelden og personlig så tror jeg ikke de er så genuine som de selv forsøker å fremstå. Her inne pynter ikke folk på sannheten. Ingen er her for å få seg venner og for å bli likt. Bortsett fra hoppetaujenta da, derfor hun er så uproblematisk. Men du kan banne på at hun har minst en annen konto hvor hun får hun dritten hun har inni seg, på lik linje som alle andre. Her kan du dele dine tanker og meninger uten filter. Du kan dele vanskelige, problematiske og kjipe ting fra hverdagen og livet uten å miste fasaden. Det du ser på sosiale medier er oppkonstruert. Det lille du ser av venner, familie og bekjente er oppkonstruert og filtrert versjon av realiteten. For fakta er, folk har det ikke så perfekt som du tror, de fleste forhold har store skjulte problemer og partnere som er langt i fra idyllisk og perfekt som du tror, sannheten er at du er uansvarlig om du glemmer en regning, barn kan oppføre seg psykopatiske og er ikke perfekte små dukker som gir ikke bare solskinn og kjærlighet frem til de er tenåringer. KG er ikke så skadelig som du påstår. Det er realiteten, uten filter. Anonymkode: e255d...04c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #66 Del Skrevet 18. mars 2024 12 minutter siden, AnonymBruker said: Det er mange slemme folk som henger på KG. Jeg vet om enkelte fra IRL, og de har angrepet folk på private telefonnumre også, så det er ikke småtteri enkelte her inne bedriver med… Det verste er at de er godt over både 37 og femti enkelte… Anonymkode: 35068...ced Hvordan har de fått tak i private numre? Anonymkode: 2cd1f...a64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #67 Del Skrevet 18. mars 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg foreslår at vi andre går sammen om å TA trollene sammen i gripper og knekke de. Da er ikke vi noe bedre vil sikkert noen si da. Men da får vi de kanskje til å slutte Anonymkode: 097d1...d7a Problemet er at folk syns ikke alltid at de samme folka er troll. Jeg ser folk jeg anerkjenner som ganske lavt ned på mennesker jeg vil bruke tid med klage på at andre er fæle, å vet at en av de dem mener er meg. Men vedkommende tenker ikke over hva dem selv skriver om andre. Anonymkode: 5a26c...8fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomKrus Skrevet 18. mars 2024 #68 Del Skrevet 18. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 20.6.2023 den 14.30): Herregud så slem folk er med hverandre her inne? Uansett om det er side for økonomi, kjærlighet, venner eller planter. Folk slenger ut så mye fælt, setter griller i hodene på folk og gjemmer seg bak anonyme navn. De skremmer til å tro at ALLE menn eller kvinner er utro, at barna er psykopater, at de ødelagt økonomisk om de har glemt en regning. Virker som hele norge er bygget av selvopphøyde perfekte mennesker som aldri selv gjør en feil. Er ikke lenge siden jeg leste her inne at en kvinne hadde ødelagt hele forholdet sitt for å ha beskyldt mannen sin for utroskap fordi en eller annen bitter kvinne her inne hadde satt det i hodet på henne at menn var utro uansett. Hva feiler folk???? Anonymkode: 9b7d3...3d0 Har ikke samme opplevelsen som deg, de fleste er greie folk. Men for pokker når du ber om råd kan du ikke være helt ukritisk heller, man må sile og være kritisk. Så er det mange som gir råd som som faktisk sier dette også. En ting er det hva andre mener, men til syvende og sist må du selv ta ansvaret for hvordan du følger dette. For ofte er det snakk om en ting, mange av de som ber om råd forteller bare halve sannheten, og da kan rådene man får også bare være halvgode eller direkte feil. Tenk selv, og når man spør etter råd er det veiledende og ikke nødvendigvis hele sannheten. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #69 Del Skrevet 18. mars 2024 Jeg kan ikke si at jeg er helt enig, jeg ser noen brukere som lager kvalme, men de aller fleste trådene jeg leser er konstruktive. Mulig det kommer an på hvilke temaer man klikker inn på, jeg leser/ skriver oftest på Karriere/ utdanning, Juss, økonomi, reiseliv/ geografi, reality-tv og på Rampelys som underholdning. Her har mange et skarpt blikk på influenserbransjen og kommer med gode innspill. Enkelte overskrifter i ulike underforum hopper jeg glatt over da de lyser trolleri og kvalme lang vei. Om man har behov for psykologihjelp etter å ha lest her inne har man nok større problemer enn KG. Anonymkode: 234be...701 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #70 Del Skrevet 18. mars 2024 5 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg kan ikke si at jeg er helt enig, jeg ser noen brukere som lager kvalme, men de aller fleste trådene jeg leser er konstruktive. Mulig det kommer an på hvilke temaer man klikker inn på, jeg leser/ skriver oftest på Karriere/ utdanning, Juss, økonomi, reiseliv/ geografi, reality-tv og på Rampelys som underholdning. Her har mange et skarpt blikk på influenserbransjen og kommer med gode innspill. Enkelte overskrifter i ulike underforum hopper jeg glatt over da de lyser trolleri og kvalme lang vei. Om man har behov for psykologihjelp etter å ha lest her inne har man nok større problemer enn KG. Anonymkode: 234be...701 Det er også sånn bølle mentalitet.. tåler du ikke at jeg er ekkel med deg, og må snakke med psykolog, så er det noe galt med deg fra før. Bare slutt å bølle og være slem og ekkel. Det er ikke meningen mennesker skal bryte hverandre ned. Anonymkode: 2cd1f...a64 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #71 Del Skrevet 18. mars 2024 Synes virkelig det har gått nedover her de siste årene. For mange år siden kunne svarene være "rett fra levra", men fortsatt med noe saklighet og medmenneskelighet. Nå er det liksom slik at man kan starte en tråd om ost og få svar av typen "Så harry smak du har!" og "Fysj, spiser du noe med så mye kalorier?" Og det er nedslående hvor frekke folk kan være med andre som har det vondt på Samliv eller Kropp og helse. Anonymkode: cea6a...70e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #72 Del Skrevet 18. mars 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er også sånn bølle mentalitet.. tåler du ikke at jeg er ekkel med deg, og må snakke med psykolog, så er det noe galt med deg fra før. Bare slutt å bølle og være slem og ekkel. Det er ikke meningen mennesker skal bryte hverandre ned. Anonymkode: 2cd1f...a64 For du mener at jeg «bøllet» med deg når jeg skrev at om du har behov for psykologhjelp etter innlegg av anonyme mennesker på KG, bør man gå i seg selv? Jeg personlig er ikke ekkel med noen her inne, jeg fant KG ved en tilfeldighet for mange år tilbake etter mange ufrivillige aborter og fant et fellesskap av kvinner i samme situasjon. Nå bruker jeg det for å få tips til hotell og aktiviteter om jeg skal ut å reise, tips til hjelp i overgangsalder mm. Anonymkode: 234be...701 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #73 Del Skrevet 18. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): For du mener at jeg «bøllet» med deg når jeg skrev at om du har behov for psykologhjelp etter innlegg av anonyme mennesker på KG, bør man gå i seg selv? Jeg personlig er ikke ekkel med noen her inne, jeg fant KG ved en tilfeldighet for mange år tilbake etter mange ufrivillige aborter og fant et fellesskap av kvinner i samme situasjon. Nå bruker jeg det for å få tips til hotell og aktiviteter om jeg skal ut å reise, tips til hjelp i overgangsalder mm. Anonymkode: 234be...701 Det er noe med måten ting blir skrevet.... Forskjell på om noen skriver noe ala.: " du er osukisk syk!!!! Sånne som deg buefe børt på lukket avdeling!!!! Kom deg til en psykolog!" Enn å skrive : " kanskje du kunne hatt behov for å snakke med en psykolog som kan hjelpe deg ❤️" . For eksempel.... Anonymkode: 097d1...d7a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #74 Del Skrevet 18. mars 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Det er noe med måten ting blir skrevet.... Forskjell på om noen skriver noe ala.: " du er osukisk syk!!!! Sånne som deg buefe børt på lukket avdeling!!!! Kom deg til en psykolog!" Enn å skrive : " kanskje du kunne hatt behov for å snakke med en psykolog som kan hjelpe deg ❤️" . For eksempel.... Anonymkode: 097d1...d7a Jepp, men faktisk er det mye slemt folk sier her som påvirker andre slik at de kan få vonde tanker om seg selv. Hvorfor enkelte føler behov gor det er ganske åpenbart fordi de ikke er hyggelige mennesker. Ikke akkurat da iallefall. Anonymkode: 2cd1f...a64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #75 Del Skrevet 18. mars 2024 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Jepp, men faktisk er det mye slemt folk sier her som påvirker andre slik at de kan få vonde tanker om seg selv. Hvorfor enkelte føler behov gor det er ganske åpenbart fordi de ikke er hyggelige mennesker. Ikke akkurat da iallefall. Anonymkode: 2cd1f...a64 Ja, det er akkurat det jeg mener. De har fått til det med meg nå så jeg har hatt det tøft noen dager nå. Ble litt skrivefeil på min kommentar i ste her. det skulle stå at noen kan skrive slikt som: "du burde vært på lukket avdeling! Du burde vært innlagt! Slike som deg burde ikke gå løs i samfunnet!" eller :" oppsøk hjelp!!! Du trenger profesjonell hjelp " på en måte som får det til å virke nedlatende og frekt. Anonymkode: 097d1...d7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AAEN Skrevet 19. mars 2024 #76 Del Skrevet 19. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 20.6.2023 den 14.36): Jeg synes mange her inne bare sier det som sant er. På nett kan man gjøre det. Ute blant folk kan man ikke. Hvorfor kanmman ikke det? Prøver alltid å si sannheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #77 Del Skrevet 21. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 20.6.2023 den 18.34): Man kan jo diskutere og gi råd på en fin måte uansett. Og minne seg selv på at det faktisk sitter et menneske bak innlegget. Særskilt når det er sårbare ting som diskuteres. Er det de som tar seg nær av, blir lei seg eller såret sin oppgave å bli mer hardhudet eller de som er frekke og nedlatende å tenke litt over hva man skriver først? En ting er å diskutere politikk, interiør etc. Men når det går over på utroskap, traumer, sykdommer, forhold, barn.....da er det litt anerledes. Eks "jeg er så lei meg og nedfor om dagen" svar "ta deg sammen, alle har sitt". Anonymkode: 7b4b4...690 Dette er KG, ikke Tuppen og Lillemorklubben. Anonymkode: f3af9...307 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #78 Del Skrevet 21. mars 2024 AAEN skrev (På 19.3.2024 den 22.36): Hvorfor kanmman ikke det? Prøver alltid å si sannheten Fordi 50% blir krenket og lager drama. Anonymkode: f3af9...307 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #79 Del Skrevet 21. mars 2024 AAEN skrev (På 19.3.2024 den 22.36): Hvorfor kanmman ikke det? Prøver alltid å si sannheten På arbeidsplasser kan man ha aktivister og HR som får deg sparket for å si sannheten. Anonymkode: 8e747...5d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 21. mars 2024 #80 Del Skrevet 21. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 20.6.2023 den 16.23): Helt helt enig! - Og det er derfor jeg er her. For "underholdningens" del Mye bitre kvinner her. Mange kvinner i dårlige ekteskap her. Mange kvinner som hater jobben sin her. Mye sykdom her inne. Og den viktigste ingrediensen: Alle KVINNENE Som lager drama. Og jeg elsker det! 🍿 Anonymkode: c6874...44a Du glemmer mennene som lager drama her inne.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå