Perine Skrevet 21. mars 2024 #81 Skrevet 21. mars 2024 Her er visst mange kverulanter og masse rart. Ser det når man legger ut ett eller annet ja. Noen tar det som sin hovedoppgave å måtte komme med diverse opplysninger. Jeg mister litt lysten til å skrive innlegg.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #82 Skrevet 21. mars 2024 Nettopp derfor jeg foretrekker Diskusjon.no eller andre forum. Mindre aktivitet, ja vel. Men til gjeldeld får man stort sett bedre aktivitet. Kvalitet foran kvantitet! Anonymkode: d9b7e...a31 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #83 Skrevet 21. mars 2024 Maleficenta skrev (4 timer siden): Du glemmer mennene som lager drama her inne.... 😂😂😂😂😂😂😂 Anonymkode: f3af9...307
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #84 Skrevet 4. april 2024 Har akkurat bladd gjennom tre litt lengre tråder(ikke på rampelyset) og alle tre var fulle av personangrep og temmelig drøye kommentarer til/om andre 😞 Er nedslående lesning, med tanke på det er her folk uttaler seg ærlig og usensurert. Anonymkode: cea6a...70e 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #85 Skrevet 1. juni Kom til å tenke på denne tråden da jeg har skrevet flere innlegg på en dag og så godt som alle har blitt saget ned 😅 Og det var innlegg om ganske hverdagslige ting. En ting er sikkert, kg gjør meg glad for at folk i hvert fall har et litt tykkere lag av folkeskikk i det virkelige liv. Men man kan jo lure på hva de tenker under overflaten. Anonymkode: 1bff9...9a5
AnonymBruker Skrevet 1. juni #86 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (På 20.6.2023 den 17.07): Og i tillegg blir man beskyldt for å være mann om man ikke er enig. Anonymkode: 401ea...417 Ja,det har skjedd ofte med meg . Fordi jeg har et annet syn på forholdet mellom hun og han. Må bare le av idiotene Anonymkode: 99900...a2e
Nevian Skrevet 1. juni #87 Skrevet 1. juni Til og med komikere drar jo vitser på hvor mye skyts man mottar når man poster noe på Kvinneguiden
AnonymBruker Skrevet 2. juni #88 Skrevet 2. juni Verden er ingen kjære mor, KG er peanuts. Anonymkode: ef4d9...701
AnonymBruker Skrevet 2. juni #89 Skrevet 2. juni Noen svarer krasst, noen svarer angripende og andre svarer fint. Ulike folk har ulike reaksjoner på samme sak. Folk oppfatter et innlegg ulikt. Noen svarer for å provosere. Når det er sagt, har jeg lest mye verre kommentarer i andre fora. Den som får svar, velger selv hva den gjør med sin situasjon. Har man valgt å forlate partner pga hva fremmede skriver, må man likevel selv ta ansvar for egne valg. Anonymkode: f727f...9ad
TomKrus Skrevet 2. juni #90 Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (15 timer siden): Noen svarer krasst, noen svarer angripende og andre svarer fint. Ulike folk har ulike reaksjoner på samme sak. Folk oppfatter et innlegg ulikt. Noen svarer for å provosere. Når det er sagt, har jeg lest mye verre kommentarer i andre fora. Den som får svar, velger selv hva den gjør med sin situasjon. Har man valgt å forlate partner pga hva fremmede skriver, må man likevel selv ta ansvar for egne valg. Anonymkode: f727f...9ad Og slutt å være så lettkrenket alle sammen ! Om noen er drittsekker ? Bare overse de, eller kom med en passende kommentar og forsett med livet deres ! Hva enkeltpersoner med diverse hik up i hodet sitt måtte mene om meg driter jeg i. Så da bare svarer jeg med sarkasme eller lar det ligge. Verre er det ikke. Og nei KG er ikke noe veldig utsatt plass nei, da har man ikke vært på mange utsatte plasser i livet. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni #91 Skrevet 3. juni Nevian skrev (På 1.6.2025 den 21.18): Til og med komikere drar jo vitser på hvor mye skyts man mottar når man poster noe på Kvinneguiden Haha, seriøst? Artig 😅 Helt spinnvill hvor mye eder og galle mange presser ut av seg her inne til andre mennesker som søker råd og hjelp. Skikkelig trist å se synes jeg. Anonymkode: 658d6...1b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå