AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #1 Del Skrevet 20. juni 2023 Noen som har noen forslag? Nå er det som varmt at man blir bra svett under trening, og ønsker meg en tights som har ingen til minimale svettemerker.. har både tights fra sports butikken i kjente merker samt billige fra for eks tights.no, foreløpig slår tights.no for eks Adidas på det.. Anonymkode: 97983...58c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #2 Del Skrevet 20. juni 2023 Får aldri svettemerker på tight, jeg? Jeg har både dyre og billige tights, fra bara, endurance, hm, o.l. Bruker du tights i bomull..? I teknisk tøy i mørke farger har jeg aldri fått svettemerker, selv om jeg drypper av svette. Anonymkode: 95a08...5ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #3 Del Skrevet 20. juni 2023 Så lenge det er i svart stoff så ser man det jo ikke? Anonymkode: 807a1...d56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #4 Del Skrevet 20. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Får aldri svettemerker på tight, jeg? Jeg har både dyre og billige tights, fra bara, endurance, hm, o.l. Bruker du tights i bomull..? I teknisk tøy i mørke farger har jeg aldri fått svettemerker, selv om jeg drypper av svette. Anonymkode: 95a08...5ec Må presisere: jeg har en knall lilla tights, og der synes svetten - men det er fordi den ikke er mørk i fargen. Gå for svart, andre mørke farger, eller noe med masse mønster (det kamuflerer også svettemerker). Anonymkode: 95a08...5ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå