Gå til innhold

MyHeritage

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken erfaring har dere som har det? Har just bestilt testen da jeg håper å finne ut litt av den delen av familien jeg vet lite om 😊 hørt at det er mye som koster ekstra man trenger men tar det tid før de kostnadene kommer? Er det lang tid fra man sender inn testen til man får svar? Fant du ut noe om familien?😊 litt redd får det etnisk testen skal gå feil da jeg er ganske mørk i huden på tross at jeg kommer fra en hvit familie 

Anonymkode: d091e...4a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En sånn test som sier at du er 2 % vietnamesisk eller noe? 

AnonymBruker
Skrevet
norw skrev (3 minutter siden):

En sånn test som sier at du er 2 % vietnamesisk eller noe? 

Ja sier hvor du kommer fra og gir match med familie å sånn så da kan jeg finne min familie på den ene siden som jeg ikke kjenner 😁 bare hørt noen få navn så er nysgjerrig 

Skrevet

Bestilte vanlig dna prøve fra myheritage. Tok vel rett under 1 mnd å få svar. Når svaret kom, fant vi halvbror til min mor (hun har ikke vist hvem hennes biologiske far) de fikk kontakt. Han var selv adoptert, men de 2 fikk god kontakt. Og siden har de funnet ut hvem som er deres far, og 2 andre biologiske søsken + en hel haug andre familemedlemmer på fars side.

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Ja sier hvor du kommer fra og gir match med familie å sånn så da kan jeg finne min familie på den ene siden som jeg ikke kjenner 😁 bare hørt noen få navn så er nysgjerrig 

Ok, hvis det ikke bare er prosenter og fjas, men at man kan finne slektninger, så har det jo en verdi.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg venter på svar fra min test, sendte den inn for litt over en uke siden og den er ennå ikke mottatt i Texas hvor den skal sendes til.. Jeg har en adoptert bestemor og vet lite om fars familien, så venter i spenning..

Pris på testen var rundt 500,- og pris på årsabonnement hos my heritage koster rundt 2-3000,- (engangsbeløp/årlig). 

For gjengjeld jobber siden for deg og finner treff du kan legge til i treet ditt, jeg har funnet flere direkte aner helt tilbake til 1500-tallet gjennom morfar og håper på å kunne finne flere. 

Anonymkode: fa672...52b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Jeg venter på svar fra min test, sendte den inn for litt over en uke siden og den er ennå ikke mottatt i Texas hvor den skal sendes til.. Jeg har en adoptert bestemor og vet lite om fars familien, så venter i spenning..

Pris på testen var rundt 500,- og pris på årsabonnement hos my heritage koster rundt 2-3000,- (engangsbeløp/årlig). 

For gjengjeld jobber siden for deg og finner treff du kan legge til i treet ditt, jeg har funnet flere direkte aner helt tilbake til 1500-tallet gjennom morfar og håper på å kunne finne flere. 

Anonymkode: fa672...52b

Vill du si i fra når du får svar på din så jeg vet ca tid? Så er jeg jo nysgjerrig også!😇 eneste jeg vet om den siden jeg ikke kjenner er at det er tatere. Uten å vite så mye så tror jeg det betyr at det kan komme fra overalt 🙈 er sååå nysgjerrig! Hadde vært kult om det var noen her i nærheten 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...