Gå til innhold

Douchebag på ungdomsskolen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Barnet mitt ønsker seg sånn sekk når hen begynner på ungdomsskolen til høsten.  Er det noen som har erfaring med de, og er de praktiske og gode? Og hvor mange liter må den være for å få plass til bøker, pc, matboks og diverse?

Anonymkode: abb1e...148

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mine har brukt den hele ungdomsskolen og ser helt fin ut, lite slitt.

Anonymkode: aebcf...fe4

AnonymBruker
Skrevet

Ett års bruk her, ser lite slitt ut. Men de er stive, og dermed ikke like lette å «stappe» som andre sekker vi har hatt. Helt ærlig synes jeg de koster mer enn de smaker, men det er ikke far og sønn enig i😌

Anonymkode: 17d1c...e23

AnonymBruker
Skrevet

Er jo helt elendig. Er som en bag, ingen omfordeling til ting, så de blir bare liggende og slenge. Dårlige reimer. 

Anonymkode: acb90...bdf

AnonymBruker
Skrevet

Min jente som begynner i 7. klasse til høsten kjøpte seg nå. Hun kjøpte 25 l. 20 l er for liten og 30 l for stor. Får nok plass til det hun trenger i den. 

Anonymkode: cbcb3...8f5

AnonymBruker
Skrevet

Det heter drittsekker på morsk. 

Anonymkode: 746e8...bda

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Min jente som begynner i 7. klasse til høsten kjøpte seg nå. Hun kjøpte 25 l. 20 l er for liten og 30 l for stor. Får nok plass til det hun trenger i den. 

Går det an å henge skateboard på utsiden av den til 25 liter? Ser kun at de reklamerer for det på en versjon som er 17 liter, men det må vel bli litt lite?

AnonymBruker
Skrevet

Vi har 25l. Sønnen er veldig fornøyd. Han sliter fort ut sekker, men denne har holdt seg bra. 

Anonymkode: bf686...5a7

AnonymBruker
Skrevet
Maggi2 skrev (5 timer siden):

Går det an å henge skateboard på utsiden av den til 25 liter? Ser kun at de reklamerer for det på en versjon som er 17 liter, men det må vel bli litt lite?

Det vet jeg ikke. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det heter drittsekker på morsk. 

Anonymkode: 746e8...bda

Det heter norsk 

Anonymkode: 47f53...a5d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...