Gå til innhold

Polar ignite

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei. 

Jeg har polar ignite som helt sikkert synger på siste verset. Den holder kanskje 2 dager før den må lades, da er flymodus slått på, gps av og kobling til mobil er slått av. Når jeg skal lade den så holder det ikke å koble på laderen, klokka må startes på nytt for at den skal lade. Klokka er fabrikkinnstilt uten effekt vedrørende lading. Noen andre som har opplevd det samme? 

skal sies at jeg har hatt klokken i flere år så at den er moden for utskiftning er helt innafor. Hva vil dere anbefale som kommuniserer godt med Apple? Og som har bedre batteri?😅

Anonymkode: 8202b...fe3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en snart 4 år gammel Ignite som også har svært dårlig batteri (trenger dog ikke restarte klokka for at den skal ta i mot lading). Sendte en epost til Polar for å høre om det var noe å gjøre. Har fått til svar at jeg kan sende den inn, med link til skjema og diverse. Tenker det er verdt et forsøk før jeg evt vurderer kjøp av ny (selv om Ignite 3 Titanium frister, så frister ikke prisen like mye...). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Egentlig veldig synd for jeg er veldig fornøyd med klokka, bortsett fra batteriet😅 Er på utkikk etter en klokke som har bedre batteri, som gjerne holder ihvertfall 2 uker🤔 Frykter at det blir en veldig dyr klokke🫣

Anonymkode: 8202b...fe3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også veldig fornøyd, så sender inn og ser hva som skjer. Mange dagers batteritid regner jeg ikke med at det blir, men det meste er bedre enn sånn det er nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...