AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #1 Del Skrevet 19. juni 2023 Jeg er en Apple-guru så det holder, men jeg begynner å bli litt sliten over at klokka mi ikke holder på batteriet så lenge. Den holder liksom i en dag før den må lades. Ofte så er den tom 3-4 timer før jeg faktisk er "ferdig" for dagen. Jeg har også begynt å slite med søvnen så jeg ønsker å kunne tracke søvnen min litt bedre. Har da fått rabattkode gjennom jobb på en valgfri Garmin-klokke, men herregud... Jeg aner ikke hvilken jeg skal velge, og ingen av de ser ordentlig "digitale" ut. Ønsker en classy klokke men som fortsatt har mange funksjoner slik som Apple Watchen. Jeg er fullt klar over at jeg ikke finner noe som er en kopi av Apple Watch, men jeg ønsker en digital classy klokke. Noen av de funksjonene jeg ønsker/vil ha: Mulighet til å tracke søvn. Puls. Motta meldinger og andre varsler (elsker dette på Apple Watchen). Bra batteritid. Mulighet til å bytte reim (ikke nødvendig, men et ønske). Har sett litt på den Venu 2S, men ønsker å høre om flere Anonymkode: 86939...5e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #2 Del Skrevet 19. juni 2023 Garmin. LOL Anonymkode: 6d175...76b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #3 Del Skrevet 19. juni 2023 Jeg har begge deler. Men alt til sin bruk. Garmin er definitivt best på trening og til aktivitet. Apple er gøy, inneholder mer, og snakker bedre med telefonen min. Anonymkode: 616fa...5f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 19. juni 2023 #4 Del Skrevet 19. juni 2023 Mitt råd er å se på hva som trekker strøm på klokka og endre mønsteret der i stede for. Lade den når du dusjer for eks. Så slipper reima å bli våt og Min series 7 klarer nå ca 20 timer bruk og det er som regel mer enn hva jeg trenger. Og jeg har i det siste begynt å bruke kun klokka innimellom og lar telefonen være igjen hjemme. Vet jeg at jeg ikke får ladet på ei stund og trenger at den varer lenge på kvelden så bruker jeg spareblussmodus på klokka. Da klarer jeg fint å strekke tiden enda lengre. Så mitt råd er å holde deg til AW og heller se på hva som kan endres av bruksmønster for å strekke ut batterilevetiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #5 Del Skrevet 19. juni 2023 Helt enig i at Apple har kort batteritid, og har selv sett på litt andre klokker på grunn av det. Men føler det er kun batteritiden som er minuset for mitt bruk. Mitt tips er å lade når du har mulighet, ikke når den nødvendigvis har lite strøm. Sett den på lading når du dusjer, steller det om morgen, når du bare sitter i sofaen osv. Anonymkode: 3d285...0f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsolsol Skrevet 19. juni 2023 #6 Del Skrevet 19. juni 2023 Følger med her, har en gammel fitbit som må lades annenhver dag, alt for ofte for min smak. Har også lyst på mer detaljert info om hrv og sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #7 Del Skrevet 27. juni 2023 Jeg har garmin forerunner 45s, er utrolig fornøyd. Kan gå en uke uten å lade hvis jeg bare trener vanlig. Må lades oftere hvis jeg bruker gps(jogging,turer). Har hatt den i 3 år og er fortsatt nesten som ny. Lett å lære seg. Anonymkode: 6b940...dcf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #8 Del Skrevet 27. juni 2023 Har garmin vivioactive og elsker den 😀 Min klokke er 3 år gammel og batteriet varer ca 4 dager hvis jeg trener hver dag, lengre hvis jeg ikke trener. Bruker den egentlig bare som klokke og til trening, så kan ikke svare for hvor «smart» den er. Vet at man får meldinger og andre push-varsler fra mobilen, men den funksjonen har jeg skrudd av 😅 Anonymkode: 5bcd3...f4e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #9 Del Skrevet 28. juni 2023 Har hatt Garmin Fenix 5S i 5 år og har akkurat kjøpt Garmin Forrunner 255s. Bare hatt den 1 uke, men så langt veldig fornøyd. Lett klokke, har alt jeg trenger. Tracker søvn, HRV, puls osv osv. Garmin har veeeldig god batteritid syns jeg og er god på trening. Man kan også kjøpe ekstra reimer til klokken til gode priser (150-200 kr) hvis man ønsker å "endre" litt på utseende på den. Jeg valgte den pga det nevnt over og ganske grei pris. Kjøpt på tilbud til 3.200,- Anonymkode: 0ca9e...3cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #10 Del Skrevet 28. juni 2023 Endte opp med å kjøpe med Garmin Venu 2 plus! Men, til dere som har Garmin klokke og iPhone: Går det ann å skru av varslene på telefonen og bare få de på klokka? Er vandt med apple watch der bare klokka durer når jeg får en melding/snap/mail, men nå buzzer telefonen også... Har gått i 7 år uten den buzzinga og liker den ikke så særlig godt hehe. Har prøvd å google litt, men vet ikke hvordan jeg skal klare å finne ett vettugt svar på engelsk. Anonymkode: 86939...5e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #11 Del Skrevet 4. juli 2023 Garmin Forrunner 965 anbefales! God allround klokke, langt lettere og mere hverdags vennlig enn typ fenix. nettopp bytta fra en gammel garmin vivoactive. men det ultimate klokke tipse er å kjøpe en som har de funksjonene du trenger og ikke så mye annet ( som stjeler batteri). Anonymkode: 8d523...719 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #12 Del Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 28.6.2023 den 19.36): Endte opp med å kjøpe med Garmin Venu 2 plus! Men, til dere som har Garmin klokke og iPhone: Går det ann å skru av varslene på telefonen og bare få de på klokka? Er vandt med apple watch der bare klokka durer når jeg får en melding/snap/mail, men nå buzzer telefonen også... Har gått i 7 år uten den buzzinga og liker den ikke så særlig godt hehe. Har prøvd å google litt, men vet ikke hvordan jeg skal klare å finne ett vettugt svar på engelsk. Anonymkode: 86939...5e7 Jeg hadde en Android-telefon før koblet til min Garmin Fenix 6S. Med den var det lett å tilpasse varslinger, valgte hvilke apper som skulle varsle, om det skulle komme på klokken eller telefonen eller begge. Har iPhone nå og klarer ikke å tilpasse varslene, så nå er det alt eller ingenting. 😛 Anonymkode: 26120...662 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noah Nordli Skrevet 7. september 2023 #13 Del Skrevet 7. september 2023 Jeg tror ikke Garmin er det beste alternativet ifølge kravene dine. Du kan vurdere Samsung Galaxy Watch 5 isteden. Denne enheten tilbyr presise målinger av hjertefrekvens, blodoksygnivåer, blodtrykk, avstand reist, kalorieinntak, stressnivåer og mer. Dens betydelige 284 mAh-batteri gir i overkant av to dager med aktiv bruk og lades opp til 45% på bare en halv time ⌚ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #14 Del Skrevet 7. september 2023 Jeg bruker Garmin 265, den har alle helsemålinger som er tilgjengelig. Men dette er en løpsklokke, så du får best utbytte av den hvis du løper som mosjon eller mer seriøs trening. For å få helsedata må du også sove med den. Du kan bruke den uten å løpe også, men da blir det veldig mye unyttige funksjoner for deg. Utover det; beste klokke ever. Er også veldig glad i Apple Watchen min, som jeg bruker i perioder og er mye finere enn noen Garmin-klokke. Anonymkode: ecc43...ef6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #15 Del Skrevet 7. september 2023 Noah Nordli skrev (8 minutter siden): Jeg tror ikke Garmin er det beste alternativet ifølge kravene dine. Du kan vurdere Samsung Galaxy Watch 5 isteden. Denne enheten tilbyr presise målinger av hjertefrekvens, blodoksygnivåer, blodtrykk, avstand reist, kalorieinntak, stressnivåer og mer. Dens betydelige 284 mAh-batteri gir i overkant av to dager med aktiv bruk og lades opp til 45% på bare en halv time ⌚ Fantastisk klokke, men må lades hver. Selv har jeg Garmin Phenix 6S og må lade maks en gang i uka. Den har alt det TS etterspør og litt til. Anonymkode: 79983...1b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #16 Del Skrevet 7. september 2023 Kanskje sjekke ut den nye venu 3? Den er mer smartklokke enn 265, men fortsatt en god treningsklokke Anonymkode: a5431...3c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Besserwisser Skrevet 8. september 2023 #17 Del Skrevet 8. september 2023 AnonymBruker skrev (På 19.6.2023 den 11.15): Jeg er en Apple-guru så det holder, men jeg begynner å bli litt sliten over at klokka mi ikke holder på batteriet så lenge. Den holder liksom i en dag før den må lades. Ofte så er den tom 3-4 timer før jeg faktisk er "ferdig" for dagen. Jeg har også begynt å slite med søvnen så jeg ønsker å kunne tracke søvnen min litt bedre. Har da fått rabattkode gjennom jobb på en valgfri Garmin-klokke, men herregud... Jeg aner ikke hvilken jeg skal velge, og ingen av de ser ordentlig "digitale" ut. Ønsker en classy klokke men som fortsatt har mange funksjoner slik som Apple Watchen. Jeg er fullt klar over at jeg ikke finner noe som er en kopi av Apple Watch, men jeg ønsker en digital classy klokke. Noen av de funksjonene jeg ønsker/vil ha: Mulighet til å tracke søvn. Puls. Motta meldinger og andre varsler (elsker dette på Apple Watchen). Bra batteritid. Mulighet til å bytte reim (ikke nødvendig, men et ønske). Har sett litt på den Venu 2S, men ønsker å høre om flere Anonymkode: 86939...5e7 Jeg har Garmin 2S og er veldig fornøyd med den Nå er jo innlegget ditt skrevet for en stund siden, hvilken klokke endte du opp med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #18 Del Skrevet 8. september 2023 AnonymBruker skrev (På 27.6.2023 den 17.49): Har garmin vivioactive og elsker den 😀 Min klokke er 3 år gammel og batteriet varer ca 4 dager hvis jeg trener hver dag, lengre hvis jeg ikke trener. Bruker den egentlig bare som klokke og til trening, så kan ikke svare for hvor «smart» den er. Vet at man får meldinger og andre push-varsler fra mobilen, men den funksjonen har jeg skrudd av 😅 Anonymkode: 5bcd3...f4e Elsk på denne og Lilly. Anonymkode: cb64d...df8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå