Topsi Skrevet 18. juni 2023 #21 Skrevet 18. juni 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Neppe det han kommer til å si. Han kommer vel til å si: «jeg var forberedt på å påta meg alt ansvar, sa til og med at jeg kunne ha barnet 100%, men hun var så gal/vanskelig å samarbeide med, så nå får jeg ikke se barnet.» ts Anonymkode: 70785...c78 Hvor langt er hun på vei? Er det noe han sier for å presse henne til abort? Tenker Hun bør presse han for max barnebidrag hvis han skal være så ekkel 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #22 Skrevet 18. juni 2023 Topsi skrev (5 minutter siden): Hvor langt er hun på vei? Er det noe han sier for å presse henne til abort? Tenker Hun bør presse han for max barnebidrag hvis han skal være så ekkel Hun er midtveis, så nei, for sent for det. ts Anonymkode: 70785...c78
Andro Skrevet 18. juni 2023 #23 Skrevet 18. juni 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Han vil at hun skal kutte all kontakt fra dag 1. hvis ikke vil han ikke være involvert i barnets liv. En helt urealistisk forventning, og heller ikke i tråd med barneloven.
Surriball Skrevet 18. juni 2023 #24 Skrevet 18. juni 2023 Dette er jo bare pisspreik fra hans side. Ingen som er reelt interessert i barnet og å sette dets beste fremst sier alt eller ingenting. Be henne skaffe farskapserklæring eller DNA-prøve, og la ham gå. 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #25 Skrevet 18. juni 2023 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Neppe det han kommer til å si. Han kommer vel til å si: «jeg var forberedt på å påta meg alt ansvar, sa til og med at jeg kunne ha barnet 100%, men hun var så gal/vanskelig å samarbeide med, så nå får jeg ikke se barnet.» ts Anonymkode: 70785...c78 Det kan han si uansett. Det er nok av eksempler på fedre som gjør det. Anonymkode: 242ad...b11
Gjest WhisperingWind Skrevet 18. juni 2023 #26 Skrevet 18. juni 2023 (endret) 😂😂😂😂 Idiot. Men hadde sagt du er velkommen til null samvær og 100% bidrag 🙃 Endret 18. juni 2023 av WhisperingWind
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #27 Skrevet 18. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han vil at hun skal kutte all kontakt fra dag 1. hvis ikke vil han ikke være involvert i barnets liv. ts Anonymkode: 70785...c78 For en idiot. Det kan ikke han bestemme. Og ingen av alternativene er til barnets beste heller. Anonymkode: 02cb4...6d5 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #28 Skrevet 18. juni 2023 Er det ikke like greit at han holder seg borte da? Ingenting galt i at han fraskriver seg ansvar for ungen, da slipper mor å samarbeide med en idiot. Jeg hadde rådet henne til å drite i bidrag og alt, bare si at hvis han fraskriver seg retten til foreldreansvar og samvær så trenger han ikke å verken betale bidrag eller å ha noe med barnet å gjøre. Anonymkode: bbe75...7f6 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #29 Skrevet 18. juni 2023 Dette er tomme trussler. Han vet du sier nei til 100%, fordi det er jo helt urimelig. Så han er helt trygg på at han slipper å ha barnet. Anonymkode: cd471...f85 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #30 Skrevet 18. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er det ikke like greit at han holder seg borte da? Ingenting galt i at han fraskriver seg ansvar for ungen, da slipper mor å samarbeide med en idiot. Jeg hadde rådet henne til å drite i bidrag og alt, bare si at hvis han fraskriver seg retten til foreldreansvar og samvær så trenger han ikke å verken betale bidrag eller å ha noe med barnet å gjøre. Anonymkode: bbe75...7f6 Han må fortsatt betale bidrag selv om han gir fra seg retten til samvær. Mor er også pliktig til å oppgi han som far på papirene, og at barnet blir sikret arv osv en gang i fremtiden. Selv om far ikke vil ha kontakt , så ville jeg spurt besteforeldrene om de ikke vil ha kontakt. Tenk så trist for barnet å kun kjenne halve slekta si Anonymkode: 3ca0a...bcb 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #31 Skrevet 18. juni 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Er det ikke like greit at han holder seg borte da? Ingenting galt i at han fraskriver seg ansvar for ungen, da slipper mor å samarbeide med en idiot. Jeg hadde rådet henne til å drite i bidrag og alt, bare si at hvis han fraskriver seg retten til foreldreansvar og samvær så trenger han ikke å verken betale bidrag eller å ha noe med barnet å gjøre. Anonymkode: bbe75...7f6 Jeg ville vurdert det samme. Er dette virkelig en fyr man vil måtte samarbeide med? Ville holdt døren åpen for samvær og å bli kjent med eget barn etterhvert, for barnets del, men hatt dette som utgangspunkt så han ikke kan gå rettens vei og kreve masse samvær plutselig når barnet er eldre kun for å slippe bidra eller være et rasshøl. Anonymkode: 49609...a76 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #32 Skrevet 18. juni 2023 Just now, AnonymBruker said: Han må fortsatt betale bidrag selv om han gir fra seg retten til samvær. Mor er også pliktig til å oppgi han som far på papirene, og at barnet blir sikret arv osv en gang i fremtiden. Selv om far ikke vil ha kontakt , så ville jeg spurt besteforeldrene om de ikke vil ha kontakt. Tenk så trist for barnet å kun kjenne halve slekta si Anonymkode: 3ca0a...bcb Godt poeng det ville jeg og gjort med mindre jeg visste at de var dårlige folk Anonymkode: 49609...a76 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #33 Skrevet 18. juni 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er det ikke like greit at han holder seg borte da? Ingenting galt i at han fraskriver seg ansvar for ungen, da slipper mor å samarbeide med en idiot. Jeg hadde rådet henne til å drite i bidrag og alt, bare si at hvis han fraskriver seg retten til foreldreansvar og samvær så trenger han ikke å verken betale bidrag eller å ha noe med barnet å gjøre. Anonymkode: bbe75...7f6 Jo, men ikke på det premisset at «egentlig hadde han lyst å ha barnet». Hvorfor skulle ikke barnet ha rett på å bli forsørget av både mor og far ? Anonymkode: 70785...c78 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #34 Skrevet 19. juni 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jo, men ikke på det premisset at «egentlig hadde han lyst å ha barnet». Hvorfor skulle ikke barnet ha rett på å bli forsørget av både mor og far ? Anonymkode: 70785...c78 Men hvis hun velger å krangle om barnebidrag kan det ende med at far insisterer på samvær med barnet. Det kan være mye mer belastende enn å slite med økonomien. Jeg hadde enkelt valgt bort barnebidrag for å slippe å krangle med en idiot av en far. Anonymkode: bbe75...7f6
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #35 Skrevet 19. juni 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): For å bekrefte at han bare bløffer. Han sier jo bare dette for å kunne trøste seg selv med/si til andre at egentlig ønsket han 100% omsorg. ts Anonymkode: 70785...c78 Han kan jo si hva han vil uansett? Og jeg ville ikke hatt på meg at jeg hadde sagt at pappaen kunne få 100%. Da hadde jeg følt jeg var en like stor idiot som han. Anonymkode: b1d64...e82
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #36 Skrevet 19. juni 2023 Ikke la hun dumme seg «bare for å se». Si at det er helt greit, han skal slippe å ha kontakt med avkommet sitt, men at døren er åpen. Søk bidrag fra han og ikke snakk til han igjen. Så kommer han snikende hvis det viser seg at han vil treffe avkommet likevel. Ikke vær en bitch bare fordi han er det. Anonymkode: a187f...1a1 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #37 Skrevet 19. juni 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Har en venninne som ble gravid etter et ons. Bå sier barnefar at han enten vil ha ungen 100% eller ingenting. Min venninne tror på han, og er helt fortvilet. Jeg tror han bløffer. Dette er bare noe han sier for å føle det bedre med å stikke av. Hva tror dere? Jeg hadde sagt ja, da kan du få ungen 100% etter fødsel, bare begynn å kjøp inn ting og gjør deg klar, og så sett hva han sa. Anonymkode: 70785...c78 Jeg hadde latt være å ha noe som helst kontakt med han og heller bygd opp rundt meg med venner. Anonymkode: 91a7a...526
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå