Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, kjør på. 50 er ingen alder, og mange av de er trent og deilige. 

Det jeg synes er litt ubehagelig er om de er kald i huden, da minner det for mye om skikkelig gammelmann.

Kona er ikke ditt ansvar. For alt du vet gjør du henne en tjeneste, eller de kan være enige om åpent forhold, eller hun vil han skal kose seg med ei på 25. Kanskje er du med på å redde ekteskapet også?

Kjør på, men be safe, og test deg etterpå. Han ligger garantert med flere.

Anonymkode: b4e51...d4a

Han ligger ikke med flere, gifte menn har knapt sjans på noen. 100% sykdomsfri😂 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er han kjekk da? 

Anonymkode: cf37e...ca5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres kjent ut. Hvor bor han?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Er ikke det det handler om. Det er tilgjengeligheten. Gift mann er mer tilgjengelig enn single menn. 

Anonymkode: d2df8...53a

Er det ikke litt trist å måtte ta til takke med opptatte middelaldrende menn fordi du ikke får sjansen på single menn på din egen alder?

Jeg har vært opplevd noen unge jenter som har prøvd seg på jobbfester, og det er bare kleint og ubehagelig.

• Nyttig 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 18.6.2023 den 12.08):

troll er det ikke. men kroppen trenger sex. og da takker man ja 

Anonymkode: 69805...02e

Nei, det gjør man ikke. 

Endret av Grüner
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.6.2023 den 11.08):

har begynt å skrive med en ifra en datingapp.Han sier han er gift og i 50-årene. men han sier litt spenning skader ingen. blir såklart bare sex. frister litt. har noe gjort det før?

Hvis du gjør dette, bare husk, mens du puler, at du er deltakende til å ødelegge en familie med kanskje barn involvert…. Hadde holdt meg langt unna! Holder meg innafor, uansett fristelse! Har da litt selvrespekt og mye empati! Bryr meg faktisk om den andre parten og evt barn, og blir kvalm av folk som tror de er så lure og glupe og har sex med gifte menn (blir kvalm av mennene også)!

Anonymkode: dacef...144

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Andro skrev (23 timer siden):

Veldig langt ifra. Gifte menn i 50-åra er ute etter noe å tømme seg i. Det gir ikke bra sex. Finn heller en hormonell tjueåring, som er mer åpen for å lære hva som er bra.

Amen 👏🏻👏🏻

Anonymkode: aaec8...a20

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Når skal dere møtes? Og hvor? Hjemme hos deg, eller hotell? Han må vel tilpasse slik at hun hjemme ikke blir mistenksom? 

Anonymkode: d2df8...53a

skal møtes hjemme hos meg. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er han kjekk da? 

ja ganske

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

klarer ikke menn på min alder. foretrekk menn i 40 og 50-års alderen. de virker mere selvsikre og veldig flinke i senga. har aldri møtt en mann i forhold før. men han her er veldig flink til å flørte også

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

har litt daddy issues men kan ikke noe for det - Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis du gjør dette, bare husk, mens du puler, at du er deltakende til å ødelegge en familie med kanskje barn involvert…. Hadde holdt meg langt unna! Holder meg innafor, uansett fristelse! Har da litt selvrespekt og mye empati! Bryr meg faktisk om den andre parten og evt barn, og blir kvalm av folk som tror de er så lure og glupe og har sex med gifte menn (blir kvalm av mennene også)!

han har vært med kona i flere ti år. selvfølgelig vil man ha variasjon. blir ikke du lei av å spise suppe hver dag i. 20 år f.eks.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

han har vært med kona i flere ti år. selvfølgelig vil man ha variasjon. blir ikke du lei av å spise suppe hver dag i. 20 år f.eks.

Du har et dårlig moralsk kompass

Skrevet
Hansehan skrev (8 timer siden):

Er det ikke litt trist å måtte ta til takke med opptatte middelaldrende menn fordi du ikke får sjansen på single menn på din egen alder?

Jeg har vært opplevd noen unge jenter som har prøvd seg på jobbfester, og det er bare kleint og ubehagelig.

Hun prøver seg ikke, det er han som prøver seg. Han venter bare på klarsignal😉

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hun ødlegger ingenting. Husk at han risikerer sin familie for å ha sex med henne. Hun risikerer ingenting. Alt står på han. Her er det han som er lur og glup☺️ 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.6.2023 den 12.39):

Antakelig en veldig dårlig elsker. Finn eeg en annen.

Anonymkode: 30294...d9d

Beste elskere jeg har hatt har vært rundt den alderen

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.6.2023 den 11.08):

har begynt å skrive med en ifra en datingapp.Han sier han er gift og i 50-årene. men han sier litt spenning skader ingen. blir såklart bare sex. frister litt. har noe gjort det før?

Kunne aldri tenke meg å være involvert i utroskap. Men dersom kon hans vet o  det og er enig i det, så kan du jo hvis du vil.

AnonymBruker
Skrevet
On 6/18/2023 at 11:08 AM, AnonymBruker said:

OK ditt troll, få deg et liv da. Hva vil du oppnå? At du er den mest fantastiske kvinnen i verden fordi en kåt og gift 50 åring vil bruke deg? Gratulerer. At du idet hele tatt spør om dette og vurderer det sier mye om deg som person og din verdi, som da er lik null. Så ja dere kan møte hverandre, for dere fortjener hverandre så kan konen hans finne seg et ekte mannfolk og du kan bli et hull. 

Anonymkode: 68c92...6d0

AnonymBruker
Skrevet
On 6/18/2023 at 12:08 PM, AnonymBruker said:

troll er det ikke. men kroppen trenger sex. og da takker man ja 

Jeg tror du er den som startet tråden om at alle menn på dating siden er utro :D du er jo desperat som Fxxxx så ja bare spre beina og go for it, finnes et ord for slike. 

AnonymBruker
Skrevet
On 6/18/2023 at 12:00 PM, AnonymBruker said:

Hehe er 25. Men takker ikke nei til sex. Er varmt ute. Om han er kjekk er det fint.🤩

Din familie ville sikkert vært stolt av å lese den kommentaren der.  Skikkelig verdifull sjel du

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...