Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hehe er 25. Men takker ikke nei til sex. Er varmt ute. Om han er kjekk er det fint.🤩

Anonymkode: 69805...02e

Får du ikke sex fra kjekke unge menn på din egen alder?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Husk å ta med riktig motgift i det minste.

Anonymkode: 776b2...ba0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

troll er det ikke. men kroppen trenger sex. og da takker man ja 

og du finner ikke bedre enn en mann som er mer enn dobbelt så gammel som deg til å ha sex med?

Anonymkode: 00c50...db1

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Hansehan skrev (28 minutter siden):

har mulighet ja. men foretrekker eldre menn. har daddy issues

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

og du finner ikke bedre enn en mann som er mer enn dobbelt så gammel som deg til å ha sex med?

Anonymkode: 00c50...db1

vi har seksuelle intense samtaler. han sier han kan tenke seg å møte meg. hvorfor ikke takke ja hehe

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

har mulighet ja. men foretrekker eldre menn. har daddy issues

Er det ikke bedre med en psykolog som kan hjelpe deg med dine issues, slik at du kan få muligheter til gode forhold med menn på din egen alder?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke at sexen potensielt kan bli "magisk" da? En mann som er sulteforet på sex og nærhet, som er gal av begjær og lyst.

Anonymkode: 27a58...431

En mann som er sulteforet på sex og nærhet har sannsynligvis ikke pleid sitt forhold og sexliv noe bra. Det er årsaker til at kvinner ikke ønsker sex med sine menn ofte. Egoistisk i senga. Ikke akkurat god reklame for mann som elsker. Er sexen bra vil den gjerne vedvare gjennom forholdet. Det er lite/overhodet ikke tilfredsstillende sex man går lei. 

Anonymkode: 954f0...933

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

har begynt å skrive med en ifra en datingapp.Han sier han er gift og i 50-årene. men han sier litt spenning skader ingen. blir såklart bare sex. frister litt. har noe gjort det før?

Skulle ikke forundre meg. Men sikkert bare i andre land, neppe i Norge.

Anonymkode: 6cded...e9c

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Gifte menn i den alderen er helt desperate, så du må regne med at han ligger med flere enn deg 😊

Anonymkode: aaec8...a20

Akkurat som det er så lett for en gift mann i 50 åra og skaffe seg masse sex partnere😂

Anonymkode: 51632...0a1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

vi har seksuelle intense samtaler. han sier han kan tenke seg å møte meg. hvorfor ikke takke ja hehe

Jeg er i 50 åra selv og siste som frister er sex med en gift mann i 50 åra. De er som regel ufine og desperate. En  med mye penger dette da sikkert?? 

Anonymkode: 51632...0a1

AnonymBruker
Skrevet
17 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg tror ikke på den myten at de ikke får sex hjemme. 

Hørt om overgangsalderen?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Tro det eller ei, men overgangsalder stopper ikke sexlivet ens, så det et nok noe annet han ikke har klart å ivareta. 

Hadde ikke gjort det. Har dessverre en tilsvarende erfaring, bare med en litt yngre fyr. Jeg skammer meg over det, og sexrn var ikke fantastisk heller. Det er liksom litt .. siste sort å ha seg med gifte menn, så det er det få som vet om.

Anonymkode: 2b371...55c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hørt om, vært der, gjorde ingen forskjell.

Anonymkode: 1375b...6b0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha!! Vittig!! Du er jo like gammel som eldste sønn til min mann, og yngre enn eldste datter 😁😆..  jeg er ti år eldre enn deg. Og mannen er i 50 åra, og synes tanken på damer i 20 åra er kvalmende. Han kunne aldri pult ei i 20 åra. Pga alder mellom barna og fordi de yngre krever mer og mer til slutt.... Og skal ha og ha.. dessuten, sånne desperate som du finner, er ikke bra i lengden. Hva skjer hvis du får ei illsint kone på døra, og hun vil gjøre livet ditt surt??  Eller barna på døra og han i tillegg....  Deep shit da 😅😅... Og hva har du som kona ikke har ? Du er kanskje spenning, men kona er familien as. 

Anonymkode: 12ba7...e7d

AnonymBruker
Skrevet
Hansehan skrev (13 timer siden):

Er ikke det det handler om. Det er tilgjengeligheten. Gift mann er mer tilgjengelig enn single menn. 

Anonymkode: d2df8...53a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når skal dere møtes? Og hvor? Hjemme hos deg, eller hotell? Han må vel tilpasse slik at hun hjemme ikke blir mistenksom? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Æsj noen folk har rar smak ass 🤮 oppbrukt rosinmann som streber etter sex siden han ikke kan tilfredsstille konen nok til at han får nok sex av henne. Du kan garantert få bedre.

Anonymkode: 3f678...948

AnonymBruker
Skrevet
Nymerïa skrev (På 18.6.2023 den 12.39):

Hvis det er sånn at du er 25 og tar hvem som helst så tror jeg du skal poste med brukernavn her. Du kommer til å vasse i tilbud. Og du slipper å risikere en formådd kone på døra.

Hvorfor tror du KGs menn som har partnere er noe mindre utro hvis sjansen byr seg? TS kunne like gjerne ha fått "en forsmådd kone på døra" om hun ga seg i kast med en utro KG-fyr. 

Tviler på at de mennene her inne er noe bedre enn den mannlige befolkningen generelt når det kommer til trofasthet...

Anonymkode: 2ca44...570

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Hvorfor tror du KGs menn som har partnere er noe mindre utro hvis sjansen byr seg? TS kunne like gjerne ha fått "en forsmådd kone på døra" om hun ga seg i kast med en utro KG-fyr. 

Tviler på at de mennene her inne er noe bedre enn den mannlige befolkningen generelt når det kommer til trofasthet...

Anonymkode: 2ca44...570

Iflg gifte kvinner på kg, er deres mann ikke utro. Vil dere finne mennene deres på søken, så lag profil på nakentid. Der er de fleste. Lagde profil på gøy, jeg vasser i tilbud hver dag. ALLE er enten gifte eller samboere. De spør om treff, usett til og med. De går over lik! Morsomt for meg☺️

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, kjør på. 50 er ingen alder, og mange av de er trent og deilige. 

Det jeg synes er litt ubehagelig er om de er kald i huden, da minner det for mye om skikkelig gammelmann.

Kona er ikke ditt ansvar. For alt du vet gjør du henne en tjeneste, eller de kan være enige om åpent forhold, eller hun vil han skal kose seg med ei på 25. Kanskje er du med på å redde ekteskapet også?

Kjør på, men be safe, og test deg etterpå. Han ligger garantert med flere.

Anonymkode: b4e51...d4a

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...