Gå til innhold

RMABeauty, Ragnhild Grødal


tyren56

Anbefalte innlegg

Dette er vell kanskje et bevis på hvor giftig influenserverden kan være? Hvor lett de blir påvirket av hverandre, og ser opp til hverandre. Får lokketilbud kastet etter seg, og trenger jo penger, og da må de lage innhold, og de må gjøre diverse for å få seertall og klikk. Også blir de spontane, nesten hjernevasket. Også ødelegger de seg selv. Også ser de etterpå hvor idiotisk og dumme de var. For meg kan hun angre så mye hun vil, men hun er voksen, hun har selv tatt valget om å la seg operere og betalt for dette. Hun må lære seg å ta ansvar for eget liv og ta valg deretter. Og joda. Alle kan ta feil valg. Men å operere seg, er ikke et valg en bare tar spontant. Det bør være gjennomtenkt og planlagt nøye. Og en bør gjøre masse sjekk i forkant og vite hva en gjør, noe tydeligvis ikke er blitt gjort her. Blir for dumt å late som en skal på ferie, og ta seg av familielivet. Også opptrer. For så å klage og syte etterpå fordi en gjorde et idiotisk valg.

Aymn at verden er blitt slik, men tenker dette beviser hvor farlig influenserverden er.

  • Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Viki6 skrev (45 minutter siden):

Noen her som har bilder av henne fra mange år tilbake?

Bare å Google «Ragnhild Andersen idol» 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hopeful skrev (1 time siden):

Dette er vell kanskje et bevis på hvor giftig influenserverden kan være? Hvor lett de blir påvirket av hverandre, og ser opp til hverandre. Får lokketilbud kastet etter seg, og trenger jo penger, og da må de lage innhold, og de må gjøre diverse for å få seertall og klikk. Også blir de spontane, nesten hjernevasket. Også ødelegger de seg selv. Også ser de etterpå hvor idiotisk og dumme de var. For meg kan hun angre så mye hun vil, men hun er voksen, hun har selv tatt valget om å la seg operere og betalt for dette. Hun må lære seg å ta ansvar for eget liv og ta valg deretter. Og joda. Alle kan ta feil valg. Men å operere seg, er ikke et valg en bare tar spontant. Det bør være gjennomtenkt og planlagt nøye. Og en bør gjøre masse sjekk i forkant og vite hva en gjør, noe tydeligvis ikke er blitt gjort her. Blir for dumt å late som en skal på ferie, og ta seg av familielivet. Også opptrer. For så å klage og syte etterpå fordi en gjorde et idiotisk valg.

Aymn at verden er blitt slik, men tenker dette beviser hvor farlig influenserverden er.

Ja, beviser godt at de er villige til hva som helst for penger. De selger alt - familien, utseende, privatlivet, barna ++ 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper dere denne angeren hennes? Seriøst?
Tenk på dette: 

Dette med å spille på anger er sannsynligvis et kalkulert steg for å «vinne» tilbake følgerne og få litt empati, bli offeret på en måte i steden for den stygge ulven.
 

Hun og mannen har nok pratet lenge om dette, og selvsagt har de lest hva vi og andre skriver om dette. Ting som «dårlig forbilde for unge» osv. får de med seg og nå skal de prøve å endre på det, slik at Ragnhild ikke blir en «dårlig influencer», ved å da late som at hun angrer skikkelig. 
 

At ikke Ragnhild som voksen småbarnsmor med en ganske så oppegående ektefelle ikke skal ha gjort skikkelig reasearch i forkant tror jeg ikke noe på! 😅 
 

Og Ragnhild vet at det tar opptil 1 år før nesen gror og blir helt fin.

Endret av Superkattene
  • Liker 12
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kønn skrev (7 timer siden):

Helt enig. Jeg har fulgt henne og Gjeldsvik. Begge har skuffet stort. Skammer meg over å ha bidratt til deres forbruk og sløsing med penger , mens dem snapper om Gaza. 

hvorfor har kristin skuffet deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Superkattene skrev (1 minutt siden):

Kjøper dere denne angeren hennes? Seriøst?
Tenk på dette: 

Dette med å spille på anger er sannsynligvis et kalkulert steg for å «vinne» tilbake følgerne og få litt empati, bli offeret på en måte i steden for den stygge ulven.
 

Hun og mannen har nok pratet lenge om dette, og selvsagt har de lest hva vi og andre skriver om dette. Ting som «dårlig forbilde for unge» osv. får de med seg og nå skal de prøve å endre på det, slik at Ragnhild ikke blir en «dårlig influencer», ved å da late som at hun angrer skikkelig. 
 

At ikke Ragnhild som voksen småbarnsmor med en ganske så oppegående ektefelle ikke skal ha gjort skikkelig reasearch i forkant tror jeg ikke noe på! 😅

Enig med deg. Dette er nok for content, og gjøre seg selv som offer er jo den perfekte måten å få oppmerksomhet på, det gjelder jo uansett hva. Men veldig tydelig i influecerverden. Ikke bare Ragnhild. Men ser det også alle andre stedet. Stakkar meg, det er synn i meg.....

Dette er nok en måte for å få folk til å ikke tenke for mye negativt, men heller tenker. "Stakkars dumme deg som tok en feil valg. Opp igjen, det går bra 😅" en må reparere, for å late som en er mindre enn en er. Dette blir for dumt. Men det er sånn de opererer

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror fortsatt at hun angrer jeg altså. Nesa er veldig stor og ruvende i ansiktet hennes, med store nesebor. Kan umulig være slik nese hun ønsket seg (selv om den skulle krympe noe)IMG_7159.thumb.png.b271ff72747ac0d2fdbba4605ed4ae81.pngIMG_7160.thumb.jpeg.d2c91b8f468fda322752ab4c9214cd28.jpeg

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kløvereng skrev (4 minutter siden):

Tror fortsatt at hun angrer jeg altså. Nesa er veldig stor og ruvende i ansiktet hennes, med store nesebor. Kan umulig være slik nese hun ønsket seg (selv om den skulle krympe noe)IMG_7159.thumb.png.b271ff72747ac0d2fdbba4605ed4ae81.pngIMG_7160.thumb.jpeg.d2c91b8f468fda322752ab4c9214cd28.jpeg

Boom, så så hun ut som Raad og alle andre opererte 🤯

  • Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kløvereng skrev (1 time siden):

Tror fortsatt at hun angrer jeg altså. Nesa er veldig stor og ruvende i ansiktet hennes, med store nesebor. Kan umulig være slik nese hun ønsket seg (selv om den skulle krympe noe)IMG_7159.thumb.png.b271ff72747ac0d2fdbba4605ed4ae81.pngIMG_7160.thumb.jpeg.d2c91b8f468fda322752ab4c9214cd28.jpeg

Nei, det tar som sagt ett år før nesen blir helt fin etter operasjon. Helt vanlig at den er stor og hoven 1 mnd etterpå og det vet jo Ragnhild 😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Ragnhild av flere grunner og det er ikke pga utseende og jeg har lyst til å kjøpe angeren hennes. Jeg er selv godt voksen og lar meg ikke påvirke av influensene, men syns det er trist hvordan de selv oppfatter seg og kan påvirke andre unge.

Jeg ser ingen grunn til at den nesa burde vœrt operert. Hun sier jo selv at hun kanskje hadde et forvrengt bilde av seg selv i forkant. Kan jo være at Erlend har forsøkt å snakke henne vekk fra det men støttet henne i avgjørelsen. På meg så virker det som hun oppriktig angrer, men selvfølgelig også en velkjent strategi for sympati.

Det jeg ikke skjønner er at hun ikke gjorde mer research i forkant av en så stor operasjon, og jeg håper dette kan være med å opplyse andre om at det er vanvittig viktig før store inngrep....Hun sier jo selv at hun tok litt lett på det...

En annen ting er at influensere som lever av seg selv som produkt må virkelig slutte med at de tror at de kan skille private seg (operasjoner) mot merkevaren/produktet som er de selv. Det går faktisk ikke, pick and choose!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smos1 skrev (59 minutter siden):

Hvilke andre operasjoner tror dere hun har gjort ?

Ser ut som hun har fikset på det meste... 

Kan jo se ut som at hun har vært gjennom en neseoperasjon før også? Stemmer det?

Collage_2024-07-02_14_13_48.jpg

Endret av Bibbi_
  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (58 minutter siden):

Ser ut som hun har fikset på det meste... 

Kan jo se ut som at hun har vært gjennom en neseoperasjon før også? Stemmer det?

Collage_2024-07-02_14_13_48.jpg

Oi, der er det gjort mye....

  • Liker 9
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Andromeda skrev (4 timer siden):

Ser ingen tegn til anger der hun sitter og smiler mens hun forteller 😅

Klart hun ikke angrer. Jeg synes hun virket stolt. Har vel også fikset på andre ting? 

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

massi skrev (6 timer siden):

hvorfor har kristin skuffet deg?

For sin dobbeltmoral. Nå er hun helt lik de hun tidligere har kritisert. 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (3 timer siden):

Ser ut som hun har fikset på det meste... 

Kan jo se ut som at hun har vært gjennom en neseoperasjon før også? Stemmer det?

Collage_2024-07-02_14_13_48.jpg

Vet ikke hvor gammelt bilde til venstre er, men her har hun flere linjer enn i dag. Så søt hun var før. Nå ser hun kunstig ut. Øyelokksløft og Botox. Nesa ser også ulik ut i tillegg til spesielt overleppa og haka. Ja, det var vel i grunn hele ansiktet. 

Endret av Kønn
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (3 timer siden):

Ser ut som hun har fikset på det meste... 

Kan jo se ut som at hun har vært gjennom en neseoperasjon før også? Stemmer det?

Collage_2024-07-02_14_13_48.jpg

Må ha gjort noe med øyelokka? Eller kan øyenbrynsløft gjøre så stor forskjell?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...