Gå til innhold

RMABeauty, Ragnhild Grødal


tyren56

Anbefalte innlegg

Hun sa vel at hun har gjort research på post op- depresjon i etterkant, ikke selve operasjonen. Det er vel absolutt ingen av oss som vet om turen var spontan. Og så er det vel strengt talt ingen av oss som vet om hun var i tyrkia heller. Eller hva? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Smos1 skrev (21 minutter siden):

Jeg kjente henne nesten ikke igjen. Har hun gjort noe mer enn «bare» nesa ?

syns det er rart at hun skriver at hun har gjort research i ettertid, som om man spontant drar til Tyrkia for å gjennomføre en operasjon 

IMG_3138.png

 

Hun sa vel at hun har gjort research på post op- depresjon i etterkant, ikke selve operasjonen. Det er vel absolutt ingen av oss som vet om turen var spontan. Og så er det vel strengt talt ingen av oss som vet om hun var i tyrkia heller. Eller hva? :)

 
  •  
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei. Nå ble jeg oppriktig lei meg. Og sykt skuffa. I utgangspunktet bra dame som viser seg fra en helt annen side. Trodde oppriktig hun gjorde gode valg med å logge av for å nyte den lille familien sin… Hun fremsto angrende, men da hun begynte å snakke om å dele på Snap for å få dekt inn utgifter til både fly, opphold og operasjon, men at hun ikke skulle gjøre det gav meg dårlig magefølelse. Og så presterer hun  å poste siste snapbilde med stor skrift og gula ut for å få det til å synes? Dama har mista seg sjæl. Det blir avfølging fra meg. Og angrer på siste bestilling på kr 2000 i hudpleieprodukter fra Linda. Null kredibilitet i at de produktene er så fantastiske som Ragnhild har påstått. 

  • Liker 13
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ser nesen hennes mye bredere ut…? Syns den var mye finere før😫 Ser ut som den er altfor kort nå? Neseborene er skikkelig synlige nå.. Håper resultatet blir bedre, når hevelsene går bort.

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig trist verden vi lever i. Jeg måtte sjekke gamle bilder av nesen hennes, det var da ingenting galt me den? Synes faktisk hun hadde en utrolig pen nese 🙄  Jeg likte ikke resultatet av nesen i det hele tatt. Det er noe med proporsjonene som ikke stemmer. Hun skrev Miss Piggy selv…

  • Liker 9
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

massi skrev (36 minutter siden):

 

 

Hun sa vel at hun har gjort research på post op- depresjon i etterkant, ikke selve operasjonen. Det er vel absolutt ingen av oss som vet om turen var spontan. Og så er det vel strengt talt ingen av oss som vet om hun var i tyrkia heller. Eller hva? :)

 
  •  

Jeg mener hun sa at hun ikke hadde gjort særlig research om selve operasjonen, ei heller type nese og at hun derfor angrer på resultatet og nå føler seg som miss Piggy (som forøvrig er en ønsket neseform for mange som opererer) ? 
Hun sa ikke spesifikt at hun gjorde det i Tyrkia, men vi vet jo at hun dro til Tyrkia med mann for noen uker siden. I tillegg sier hun at hvis hun gikk ut med hvor hun ble operert og lagde innhold om selve operasjonen  ville hun fått hele reisen, fly og hotell dekt, så 1+1 blir fort Tyrkia i denne sammenhengen 😊

Endret av Smos1
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke hvordan mannen hennes kunne støtte henne i å ta en neseoperasjon, den var jo helt perfekt før og passet til ansiktet. Nå derimot😳 Jeg skjønner at hun angrer og tror oppriktig at hun faktisk angrer, og at det ikke er noe hun bare sier. 

  • Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest22 skrev (På 24.11.2023 den 13.59):

Det er jo 12 år siden hun var med i Idol og da var hun 20 år,  så kanskje ikke så rart at man forandrer seg eller sminker seg bedre/annerledes. I tillegg ser det ut som hun har gått ned ganske mye i vekt siden den gang og sånn sett fått mer markerte trekk i ansiktet. 

Har ikke hørt hun si noe om botox eller andre ting. Men liker profilen hennes :)

 

. nå tok hun en neseoperasjon...

Endret av Mari24/00
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kløvereng skrev (26 minutter siden):

Jeg skjønner ikke hvordan mannen hennes kunne støtte henne i å ta en neseoperasjon, den var jo helt perfekt før og passet til ansiktet. Nå derimot😳 Jeg skjønner at hun angrer og tror oppriktig at hun faktisk angrer, og at det ikke er noe hun bare sier. 

enig, hun ble jo på en måte (kjærligheten gjør blind)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

massi skrev (1 time siden):

Hun sa vel at hun har gjort research på post op- depresjon i etterkant, ikke selve operasjonen. Det er vel absolutt ingen av oss som vet om turen var spontan. Og så er det vel strengt talt ingen av oss som vet om hun var i tyrkia heller. Eller hva? :)

Jeg visste at det va noe når hun var vekke men hadde ikke forventa at hun faktisk gjorde det med nesen sin

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I den grad man liker og kan se opp til influensere, av alle typer, er dette for meg det mest sjokkerende og skuffende jeg har sett bli gjort.  Nettopp fordi jeg trodde at HUN var annerledes. At hun valgte å ødelegge det jeg ser på som et langt over snittet vakkert ansikt er meg en gåte. Jeg er helt sjokkert.  

  • Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hoppetåssa skrev (26 minutter siden):

I den grad man liker og kan se opp til influensere, av alle typer, er dette for meg det mest sjokkerende og skuffende jeg har sett bli gjort.  Nettopp fordi jeg trodde at HUN var annerledes. At hun valgte å ødelegge det jeg ser på som et langt over snittet vakkert ansikt er meg en gåte. Jeg er helt sjokkert.  

Helt enig. Jeg har fulgt henne og Gjeldsvik. Begge har skuffet stort. Skammer meg over å ha bidratt til deres forbruk og sløsing med penger , mens dem snapper om Gaza. 

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun ser jo helt kliss lik ut som alle andre med operert nese.

Virkelig ingen egen identitet igjen i ansiktet

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mari24/00 skrev (1 time siden):

som for eksempel Martine Halvorsen fikk jo tilbud om neseoperasjon gratis i Tyrkia, så garantert at Ragnhild tok den tilbudet heller...https://www.tv2.no/underholdning/god-kveld-norge/raser-etter-tilbud-om-gratis-operasjon/16796738/

Det er nok en stor mulighet for at Ragnhild også har fått dette tilbudet og kanskje derfor det ikke var så godt gjennomtenkt. Nesen blir nok bedre etter hvert, men en ting er ihvertfall sikkert og det er at, den operasjonen trengte hun ikke. Hun hadde en nydelig nese fra før. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det der var bare fryktelig trist å se. Håper hun bruker sin erfaring til å skremme andre fra å ta slike operasjoner. Skjønner ikke hva hun tenkte på, men virker som hun selv angrer veldig i etterkant.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ansiktet er også tydelig mer «skulptert»? Har ikke sett hun på lenge, kanskje hun har gått ned i vekt. Eller så er det på grunn av kameravinkel. Mener hun hadde litt «bredere» ansikt. Utrolig vakker fra før, nå ser hun helt lik de andre i Hollywood, kunne sikkert flytta og passa rett inn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å se, ufattelig dumt valg. Den gamle passet så godt til ansiktet og de fine trekkene hennes, mens den nye…. 
Får håpe hun lærer seg å like den siden hun skal ha den resten av livet tross alt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tyren56 skrev (12 minutter siden):

Ansiktet er også tydelig mer «skulptert»? Har ikke sett hun på lenge, kanskje hun har gått ned i vekt. Eller så er det på grunn av kameravinkel. Mener hun hadde litt «bredere» ansikt. Utrolig vakker fra før, nå ser hun helt lik de andre i Hollywood, kunne sikkert flytta og passa rett inn. 

Noen her som har bilder av henne fra mange år tilbake?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...