Gå til innhold

RMABeauty, Ragnhild Grødal


tyren56

Anbefalte innlegg

Har hun operert nesa? Eller er det det at hun er på festival og ikke på ferie som er greia? Eller en kombinasjon?😅  
er hun i så fall skuffet over seg selv for å ha løyet til følgerne sine om at hun skulle på ferie, men egentlig bare trengte ei pause?🤔

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Brunettebar

Fant nå at hun har sagt hun tok en pause fra sosiale medier for å tilbringe kvalitetstid med sønnen sin og familien, men det var visst bare en cover-up for å operere nesen i Tyrkia… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunettebar skrev (1 minutt siden):

Fant nå at hun har sagt hun tok en pause fra sosiale medier for å tilbringe kvalitetstid med sønnen sin og familien, men det var visst bare en cover-up for å operere nesen i Tyrkia… 

Gud bedre……. Hvorfor ikke bare være ærlig fra starten av….🙄

  • Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en trist verden vi lever i. Friske, fine mennesker opererer seg i hytt og pine, og bidrar dermed til å opprettholde en syk forestillingen om at  utseende og penger er nøkkelen til lykke og tilfredshet. Men i virkeligheten er det akkurat denne forestillingen som holder de samme menneskene fanget i et evig fengsel hvor de aldri vil komme til å føle seg bra nok, og som bidrar til at noen få aktører tjener enorme summer på menneskers usikkerhet 💔

Jeg har fulgt RM en god stund, og synes hun på mange måter fremstår som jordnær og med bein i nesa (no pun intended, faktisk! 😆). Samtidig har jeg også fått en litt uggen følelse av hennes besettelse av utseende og luksus. Jeg mener oppriktig at et sånt behov for å være smellvakker og flashe penger kommer av en grunnleggende indre usikkerhet - uansett om du heter Ragnhild Margrethe, Vita og Wanda, Kim Kardashian eller hvilken som helst polert kjendis. Og det triste er at ved å fokusere på utseende, penger og luksus er de med på å spre denne usikkerheten videre til andre, gjerne yngre, mennesker. 

  • Liker 16
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, er det kødd? Har hun stukket av for å operere nesa? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sykt skuffende. Tror hun mister mange følgere nå - ikke av operasjonen i seg selv, men på grunn av den patetiske dekkhistorien hennes om at hun logger av for å fokusere på sønnen, mens hun i steden har reist til Tyrkia for å få nose job.. 

  • Liker 16
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg kommer til å unfollowe. Hun lyver som det renner. Sier at de skal på ferie, lignende 90-tallet uten mobil som høres så koselig ut og så har hun vært undercover fordi hun har operert nesa i skjul? Hun har nettopp fått barn og har fokuset på nesa som ser helt normal ut? Tipper hun kommer til å lyve å si at den likevel måtte opereres pga polypper eller noe, og at hun da like så godt endret den litt i samme seanse 🤣

For meg virker det som hun har et sykelig fokus på utseendet. Det er ikke normalt når man er såpass voksen med småbarn og hun er i vært fall ikke et sunt forbilde for noen på Snapchat/instagram. 

Det der er vestkantfruer på det verste (selv om hun ikke er fra vestkanten så prøver hun å være det). 

Tenk hvilket press ungene vokser opp med! 🥵

  • Liker 15
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære vene, dette er jo fullstendig lavmål.. og tenk å bruke det at hun skulle fokusere på sønnen som cover up. Aldri hatt sansen for denne dama, men nå kommer jeg hvertfall aldri til å følge henne!

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superkattene skrev (10 timer siden):

Ja, jeg kommer til å unfollowe. Hun lyver som det renner. Sier at de skal på ferie, lignende 90-tallet uten mobil som høres så koselig ut og så har hun vært undercover fordi hun har operert nesa i skjul? Hun har nettopp fått barn og har fokuset på nesa som ser helt normal ut? Tipper hun kommer til å lyve å si at den likevel måtte opereres pga polypper eller noe, og at hun da like så godt endret den litt i samme seanse 🤣

For meg virker det som hun har et sykelig fokus på utseendet. Det er ikke normalt når man er såpass voksen med småbarn og hun er i vært fall ikke et sunt forbilde for noen på Snapchat/instagram. 

Det der er vestkantfruer på det verste (selv om hun ikke er fra vestkanten så prøver hun å være det). 

Tenk hvilket press ungene vokser opp med! 🥵

Kanskje stygt å si , men jeg tenker det er godt hun ikke fikk en jente.

Selv om pappaen også er opptatt av utseende tror og håper jeg en gutt ikke blir så fiksert at han blir som mammaen sin. 

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun fikk en pakkedeal av Kirurgen i Tyrkia som hun ikke kunne takk nei til. 🤭 Fikse fremfall av vagina etter fødsel, stramme rompehullet og fikse nesa 🤭😅😂😂 hahah

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (28 minutter siden):

Kanskje stygt å si , men jeg tenker det er godt hun ikke fikk en jente.

Selv om pappaen også er opptatt av utseende tror og håper jeg en gutt ikke blir så fiksert at han blir som mammaen sin. 

Tenker det samme selv; kvinner som er så utseendefokuserte at de reiser til Tyrkia for å operere ei nese som ser helt fin ut fra før, eller får satt inn implantater i rumpa, fyller pupper og leppene til de nesten sprekker er så utseendefokuserte at det ville vært direkte skadelig for selvbildet til ei datter. Hva hvis datteren er som snytt ut av nesen på moren sin og oppdager bilder som er tatt av moren før moren begynte å operere seg og sprøyte inn fillers i ansiktet+hakeimplentat som enkelte har gjort, noen til det ugjenkjennelige (bilder hos besteforeldre feks, regner med at mor selv har rensket eget hjem for gamle bilder); hva vil det gjøre med selvbildet til ei allerede usikker tenåringsjente?

Eller døtre som er gamle nok til å forstå at turen til Tyrkia var ikke familieferie, men for at mor skulle operere?

En sønn vil nok også påvirkes av å vokse opp i et fasadehjem, men ikke på samme måte som ei jente.

Sønner vil jeg tro påvirkes men mere i den grad at de går etter den type kvinner selv når de vokser opp, og vil nok bli mere påvirket av en far som setter krav til feks karakterer, sport, utdanning, tjene penger.

(for å være ærlig så håper jeg at Stine Bakken får en sønn og ikke ei datter hun kan kle opp som ei dukke og oppdra som ei prinsesse…..og jeg syntes av samme årsaker at det var veldig greit at Sofie Elise fikk en gutt)  ( Stine har vært åpen om fra dag 1 at hun ønsker seg jente….,er ei stund siden jeg har vært innom snappen hennes, så mulig hun har avslørt kjønn) 

(hadde Ragnhild operert nesa av medisinske årsaker som feks skjev neseskillevegg som gjør at man ikke puster fritt, eller hull i neseskilleveggen som følge av langvarig bruk av nesespray, så ville hun fått innvilget og dekket inngrepet i Norge. Samme hvis hun hadde hatt en virkelig skjemmende form på nesen som hadde påvirket henne mentalt) 

Må si at dette var fryktelig skuffende å lese; ja, hun er opptatt av sminke, utseende og klær, og er dyktig mtp sminke. Har alltid syntes hun har vært naturlig vakker, men etter dette så blir det å avfølge for min del. Vær i det minste ærlig og ikke si at hun logger av for å fokusere på sønnen mens hun i steder stikker til Tyrkia og fikser på en allerede utmerket fin nese!

(og hvor dum går det an å bli; vil man holde en nesejobb skjult så går man under jorden til det er grodd, man stikker ikke på festival med et gedigent munnbind for å skjule nesen 🤦🏼‍♀️

 

  • Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skruf skrev (2 minutter siden):

Tenker det samme selv; kvinner som er så utseendefokuserte at de reiser til Tyrkia for å operere ei nese som ser helt fin ut fra før, eller får satt inn implantater i rumpa, fyller pupper og leppene til de nesten sprekker er så utseendefokuserte at det ville vært direkte skadelig for selvbildet til ei datter. Hva hvis datteren er som snytt ut av nesen på moren sin og oppdager bilder som er tatt av moren før moren begynte å operere seg og sprøyte inn fillers i ansiktet+hakeimplentat som enkelte har gjort, noen til det ugjenkjennelige (bilder hos besteforeldre feks, regner med at mor selv har rensket eget hjem for gamle bilder); hva vil det gjøre med selvbildet til ei allerede usikker tenåringsjente?

Eller døtre som er gamle nok til å forstå at turen til Tyrkia var ikke familieferie, men for at mor skulle operere?

En sønn vil nok også påvirkes av å vokse opp i et fasadehjem, men ikke på samme måte som ei jente.

Sønner vil jeg tro påvirkes men mere i den grad at de går etter den type kvinner selv når de vokser opp, og vil nok bli mere påvirket av en far som setter krav til feks karakterer, sport, utdanning, tjene penger.

(for å være ærlig så håper jeg at Stine Bakken får en sønn og ikke ei datter hun kan kle opp som ei dukke og oppdra som ei prinsesse…..og jeg syntes av samme årsaker at det var veldig greit at Sofie Elise fikk en gutt)  ( Stine har vært åpen om fra dag 1 at hun ønsker seg jente….,er ei stund siden jeg har vært innom snappen hennes, så mulig hun har avslørt kjønn) 

(hadde Ragnhild operert nesa av medisinske årsaker som feks skjev neseskillevegg som gjør at man ikke puster fritt, eller hull i neseskilleveggen som følge av langvarig bruk av nesespray, så ville hun fått innvilget og dekket inngrepet i Norge. Samme hvis hun hadde hatt en virkelig skjemmende form på nesen som hadde påvirket henne mentalt) 

Må si at dette var fryktelig skuffende å lese; ja, hun er opptatt av sminke, utseende og klær, og er dyktig mtp sminke. Har alltid syntes hun har vært naturlig vakker, men etter dette så blir det å avfølge for min del. Vær i det minste ærlig og ikke si at hun logger av for å fokusere på sønnen mens hun i steder stikker til Tyrkia og fikser på en allerede utmerket fin nese!

(og hvor dum går det an å bli; vil man holde en nesejobb skjult så går man under jorden til det er grodd, man stikker ikke på festival med et gedigent munnbind for å skjule nesen 🤦🏼‍♀️

 

Stine får gutt, og godt er vel det kanskje ja... Forresten veldig enig i det du skriver. 

Endret av Bibbi_
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig å bruke sønnen som dekkhistorie…. Sønnen fikk sikkert kvalitetstid med far, men helt utrolig lavmål å bruke «familietid» som grunn for pause på sosiale medier. Når sannheten er en helt annen..

 

Og ekstra stilig å lyge til alle som nettopp sørger for at hun har råd til både tur OG operasjonen. Føler meg uvel som har bidratt til det (har fulgt hun lenge).

 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lillemy_87 skrev (På 21.6.2024 den 23.07):

Screenshot_20240621_230710_Jodel.jpg

Hva er greia med å dra på festival hvis man er redd for å bli sett som nyoperert ? Er det Fomo - livredd for å ikke bli sett med de andre influencerene eller noe annet ?

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La ut ett par storys på Instagram, sponset opplegg. Så dro for å tjene penger 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻 ser frem til tusen poster på Snapchat hvor hun «skammer seg». Hun er alt for gammel til å ikle vite hva hun gjør, det var en kalkulert operasjon i utlandet. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å høre forklaringen hennes ja… Hun må jo skjønne at det kommer ut når hun går på festival.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...