Gå til innhold

RMABeauty, Ragnhild Grødal


tyren56

Anbefalte innlegg

Lenge siden jeg har sett denne dama. Beklager om det allerede er et forum om influenseren. Reagerte bare på at hun er 28 uker på vei, og når ble det vanlig at gravide gikk på festivaler? Er ikke det ukomfortabelt rundt fulle folk da magen er såpass synlig? 
 

Nå kan det tenkes at de er på et lukket område, men ikke vet jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei nå må du rulle inn. Man kan da vel gå på festival selv om man er gravid 🤣

  • Liker 27
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tyren56 skrev (3 timer siden):

Lenge siden jeg har sett denne dama. Beklager om det allerede er et forum om influenseren. Reagerte bare på at hun er 28 uker på vei, og når ble det vanlig at gravide gikk på festivaler? Er ikke det ukomfortabelt rundt fulle folk da magen er såpass synlig? 
 

Nå kan det tenkes at de er på et lukket område, men ikke vet jeg. 

Hvorfor i allverden skulle hun ikke gå på festival om hun var i form til det? 😳 Graviditeten er til for å nytes fult ut med både festival, konsert og hva det måtte være så lenge man er i form og man ønsker å gjøre dette 🥳🥳 skal de heller låse seg inne? 

  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg er sååå glad jeg ikke er så opptatt av utseende som hun er. Cellulitter som synes gjennom klærne?? Og et tonn med sminke når man er på hytta? Og at det er viktigere at klærne er moderne, utfordrende og "smashing" enn at de faktisk er komfortable når man er gravid. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Bibbi_ said:

Jeg er sååå glad jeg ikke er så opptatt av utseende som hun er. Cellulitter som synes gjennom klærne?? Og et tonn med sminke når man er på hytta? Og at det er viktigere at klærne er moderne, utfordrende og "smashing" enn at de faktisk er komfortable når man er gravid. 

Ja, det er 'too much'. Hun ser veldig kunstig ut. Noe som blir enda mer tydelig når du ser henne opp mot kjæresten, som ser naturlig pen ut. Før jeg så navnet hennes, trodde jeg hun var fra Iran. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem er hun egentlig? Hun dukket opp i utforsk

Veldig naturlig pen, hun behøver ikke alle lagene med sminke

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns hun er søt jeg og virker jordnær og lite høy på seg selv. Jobber som sminkør/med sminke så ikke rart man liker å bruke tid på det. Har da vist mange dagen på hytta uten sminke.  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ber man altså om samarbeid? Hun har tydeligvis god råd, og må be om samarbeid for å skaffe seg barnevogn og diverse? Synes det er tragisk at folk som vasser i penger bare kan be om å få ting. For jeg går ut i fra det er det hun gjør når hun har samarbeid? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er relativt overflatisk når man kjøper to stellevesker til over 4000kr og i stedet for å returnere de så selger hun de for ca 1000kr billigere bare pga brunfargen ikke matchet akkurat brunfargen på skinnet på håndtaket til dem ellers sorte (sponsede) vogna. Angret på at hun ikke kjøpte sorte stellevesker pga det ble mismatch i brunfargene, og skal nå kjøpe nye i sort

Personlig syntes jeg det var fint med brune detaljer da helsort kommer til å gi et tungt og trist uttrykk. Så veldig elegant ut med brune skinndetaljer mot det sorte

Skal bli artig å se hvordan/om hun får tid til timesvis med egenpleie og sminke hver dag med en nyfødt. Jeg mener absolutt ikke at vi mødre skal utslette oss selv, la etterveksten gro ut og bosette oss i joggebukse og slitne tskjorter når vi blir mødre, men det er en mellomting mellom vanlig egenpleie med dusj, litt sminke og rene klær kontra å bruke en hel dag til å sette på løshår, sminke seg som til fest og bruke evigheter på hudpleie hver dag 

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Har noen hørt chit chat episoden del 2 med Ragnhild? Hvem er det som ikke liker henne? Vet noen? Jeg ble sykt nysgjerrig haha

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig kan man gå på fest og festival med en bolle i ovnen, men ofte er man trøtt og vil hjem å sove før bandene har kommet på scenen, eller så er bekkenet vondt og det er slitsomt å stå lenge.

En annen ting er jo at det er kjedelig å være edru med fulle folk rundt seg, for man ser så godt hvor masete og teite mange blir når de drikker seg full.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oida🥺
 

*sluttet å følge på IG*
 

Sånne jenter😥

Endret av Smofie_82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Kjære vene. Hun får en laaaaang ventetid før babyen kommer. Nå har hun allerede ventet i tja... 3 uker om at NÅ kan det skje. Det er fremdeles nesten 2 uker til terminen , å i følge jordmor på fredag ville babyen garantert komme i helgen. Merkelig av en jordmor å si noe slikt. Det kan gå enda 4 uker før babyen kommer. Hun vil jo bli psykisk utslitt av å gå slik å vente. Skjønner jo man blir lei på slutten. Men å ringe jordmor og føden uten grunn, er jo bortkastet tid for deres del som helt sikkert har mer enn nok å gjøre. 

Finn på noe å gjøre, ikke ligg hjemme som om du var i fødsel. DET blir du hvertfall sliten av... 

  • Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Er jeg sær? Jeg synes dette liksom var litt på kanten... Jeg er for at man skal kunne amme hvor og når man vil. Men sitte ute å danse med brystpumpen påkoblet og deretter sende melkeflasken på rundgang?!  Greit hun må pumpe seg når hun absolutt må ut, men må man sitte slik? Hadde en venninne av meg gjort slik tror jeg faktisk jeg hadde stussa litt på dama. 

Screenshot_20231119_145944_Snapchat.jpg

Screenshot_20231119_145930_Snapchat.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (6 timer siden):

Er jeg sær? Jeg synes dette liksom var litt på kanten... Jeg er for at man skal kunne amme hvor og når man vil. Men sitte ute å danse med brystpumpen påkoblet og deretter sende melkeflasken på rundgang?!  Greit hun må pumpe seg når hun absolutt må ut, men må man sitte slik? Hadde en venninne av meg gjort slik tror jeg faktisk jeg hadde stussa litt på dama. 

Screenshot_20231119_145944_Snapchat.jpg

Screenshot_20231119_145930_Snapchat.jpg

Hvor mener du hun burde sitte?

  • Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...