AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #61 Del Skrevet 17. juni 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Uff, det skjedde med oss i forrige uke.. ikke med vilje, må sies, men ble sånn da vi har et lite barn med diabetes som fikk komplikasjoner.. den timen gikk alt for fort, og vi endte opp med å forsinke hele flyet(de var heldigvis snille og lastet bagasjen på igjen!). Men unner ingen den følelsen, og de blikkene! Så vær ute i god tid, så er du på den sikre siden! Anonymkode: 94ae0...de0 Men du hadde bagasje! Og barn! Stor forskjell Anonymkode: 0cead...0cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #62 Del Skrevet 17. juni 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Snakk for deg selv. Normale mennesker "driter" ikke i andre Anonymkode: 0cead...0cc Jo det gjør de. Anonymkode: 0e62d...15a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enmanelskeråhate Skrevet 17. juni 2023 #63 Del Skrevet 17. juni 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har kun håndbagasje Anonymkode: 0cead...0cc Alltid møtt 1 time før og godt som gull;) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #64 Del Skrevet 17. juni 2023 38 minutter siden, AnonymBruker said: Tja, jeg så på Gardermoen nå for tirsdag, du har altså 22 utenlandsflygninger med avgang mellom kl 5.30 og kl 07.00, hva tror du? Anonymkode: 0e62d...15a Det er ikke mange avganger... Anonymkode: 33590...ca8 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #65 Del Skrevet 17. juni 2023 Enmanelskeråhate skrev (1 time siden): Alltid møtt 1 time før og godt som gull;) International? Anonymkode: 0cead...0cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #66 Del Skrevet 17. juni 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: International? Anonymkode: 0cead...0cc Har ikke så mye å si om det er innlands eller utenlands, må igjennom samme sikkerhetskontroll og evt innsjekking Anonymkode: 33590...ca8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #67 Del Skrevet 18. juni 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Å ankomme en time før er nesten aldri noe problem. Derimot kan det skje mye på veien til flyplassen, spesielt hvis man reiser kollektivt. Derfor planlegger jeg alltid for minst to timer på Gardermoen. Det har aldri tatt meg så mye som en time fra ankomst flyplassen og til gaten. Derimot har det skjedd en god del ganger at jeg har ankommet flyplassen 30-60 minutter senere enn planlagt. Heia signalfeil og trafikkaos. Så jeg ville mistet en god del fly om jeg alltid la opp til å ankomme en time før avgang. Anonymkode: 9973d...c74 Men dette har ingenting med TS sitt spørsmål å gjøre. TS spør om det er greit å være på flyplassen 1 time før avgang. Hvor lang tid folk bruker til flyplassen er opp til hver enkelt, og avhengig av hvor man bor og hvordan man reiser. Kanskje TS bor på Jessheim og sykler til flyplassen. Da er det irrelevant at det kan skje signalfeil på toget. Anonymkode: 3ff8b...c1f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #68 Del Skrevet 18. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har ikke så mye å si om det er innlands eller utenlands, må igjennom samme sikkerhetskontroll og evt innsjekking Anonymkode: 33590...ca8 International er jo ofte med passkontroll Anonymkode: 0cead...0cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reiseglad Skrevet 18. juni 2023 #69 Del Skrevet 18. juni 2023 98% sikker på at det der går helt smoooth. Ta flytoget, sjekk inn på forhånd, betal evt en hundrings ekstra for fasttrack. Kun håndbagasje, ingen problem på en tirsdag morgen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #70 Del Skrevet 18. juni 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Har ikke så mye å si om det er innlands eller utenlands, må igjennom samme sikkerhetskontroll og evt innsjekking Anonymkode: 33590...ca8 Utenfor Schengen er det passkontroll i tillegg. Anonymkode: b36a7...5b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #71 Del Skrevet 18. juni 2023 14 hours ago, AnonymBruker said: International er jo ofte med passkontroll Anonymkode: 0cead...0cc Nei mange flere avganger som ikke krever det Anonymkode: 33590...ca8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #72 Del Skrevet 18. juni 2023 8 minutter siden, AnonymBruker said: Utenfor Schengen er det passkontroll i tillegg. Anonymkode: b36a7...5b6 De fleste flyavgangene fra OSL er til Schengen Anonymkode: 33590...ca8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elooon Skrevet 18. juni 2023 #73 Del Skrevet 18. juni 2023 Risky og risky, det går nok som regel bra, men vet jo aldri. AnonymBruker skrev (På 17.6.2023 den 18.19): Ikke vær en av de som de må rope opp og som forsinker flyene. Ha respekt for andre mennesker! Anonymkode: 0d229...b09 Jeg og de jeg reiste med var en av de som måtte ropes opp en gang. Vi glemte helt tiden, men det gikk bra. Sånt kan skje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #74 Del Skrevet 19. juni 2023 Med håndbagasje går det vel akkurat. Kan være lurt å kjøpe fast track. IKKE gjør det hvis du skal reise utenfor Schengen. Personlig hadde jeg ikke gjort det. Anonymkode: 323d6...5a0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #75 Del Skrevet 19. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): De fleste flyavgangene fra OSL er til Schengen Anonymkode: 33590...ca8 Mange utenfor Schengen også, så det er ingen automatikk at det ikke er passkontroll! Anonymkode: 323d6...5a0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #76 Del Skrevet 19. juni 2023 Jeg møtte 10 minutter før take off til Amsterdam for fem-seks år siden. Gikk bra det også. Kun håndbagasje. Men hvor stor risiko du tar er opp til deg. Det kan være ekstraordinære køer på tilfeldige tidspunkter i sikkerhetskontrollen feks hvis en av de er syk den dagen og vikaren ikke er der ennå. De tar ikke hensyn til akkurat deg og vil vel bare oppfatte mas fra deg som et signal om at du må kontrolleres ekstra nøye og ekstra tidkrevende. Anonymkode: 7ebe4...7d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafin Skrevet 19. juni 2023 #77 Del Skrevet 19. juni 2023 (endret) Når check in åpner to timer før avreise på utenlands og du ankommer en time før så er det risky, ja. Tenk om noen uventede situasjoner skulle oppstå. Da har du ingen ekstra tid å gå på. Endret 19. juni 2023 av Serafin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #78 Del Skrevet 19. juni 2023 Serafin skrev (4 timer siden): Når check in åpner to timer før avreise på utenlands og du ankommer en time før så er det risky, ja. Tenk om noen uventede situasjoner skulle oppstå. Da har du ingen ekstra tid å gå på. Check-in er for folk med bagasje. Anonymkode: 0cead...0cc 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #79 Del Skrevet 19. juni 2023 Thately skrev (2 minutter siden): Den følelsen og det synet ønsker jeg ikke for noen! Så jeg råder deg til å være på den sikre siden på forhånd! Du finner informasjon om drosjer på flyplassen på https://atobtransfer.com/usa/boston-logan-airport-taxi/, forhåpentligvis vil dette hjelpe deg med å unngå problemer senere. Boston flyplass? Hva har det med Gardermoen å gjøre? Anonymkode: 0cead...0cc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #80 Del Skrevet 19. juni 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Boston flyplass? Hva har det med Gardermoen å gjøre? Anonymkode: 0cead...0cc Nyopprettet spambruker. Kanskje det ikke mest treffsikre på et norsk forum, men er jo noen nordmenn som reiser til Boston også. Anonymkode: 9973d...c74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå