Snok1 Skrevet 17. juni 2023 #21 Del Skrevet 17. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Håndverker er det desidert mest attraktive yrket for en mann å ha i Norge. Det betyr ikke at alle kvinner synes det er attraktivt å være håndverker, men det er i en særstilling når det kommer til yrker som gjør menn attraktive (i Norge) Anonymkode: 9a4c7...1e4 Nå kommer du bare med en veldig bastant påstand som du ikke engang så mye som argumenterer for. Venter du at noen plutselig skal se at du har helt rett når dette er ditt fulle og hele argument? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Refreng Skrevet 17. juni 2023 #22 Del Skrevet 17. juni 2023 Fastleger og lærere møter gjerne veldig mange personer. Da er jo statistikken på deres side. Større sannsynlighet for at noen skulle likt meg om jeg møtte 500 personer, enn om jeg møtte 50. Lærere og fastleger kan også ha roller der de er støttende og viser omsorg for vanskelige situasjoner (barn bøllet, har vanskelige diagnoser e.l) Når det er sagt, så vet jeg ikke hvor vanlig det egentlig er at "mange" (veldig vag mengde) faller for dem. Jeg har heldigvis aldri opplevd å falle for noen jeg har betalt for å møte meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 18. juni 2023 #23 Del Skrevet 18. juni 2023 Refreng skrev (17 timer siden): Fastleger og lærere møter gjerne veldig mange personer. Da er jo statistikken på deres side. Større sannsynlighet for at noen skulle likt meg om jeg møtte 500 personer, enn om jeg møtte 50. Lærere og fastleger kan også ha roller der de er støttende og viser omsorg for vanskelige situasjoner (barn bøllet, har vanskelige diagnoser e.l) Når det er sagt, så vet jeg ikke hvor vanlig det egentlig er at "mange" (veldig vag mengde) faller for dem. Jeg har heldigvis aldri opplevd å falle for noen jeg har betalt for å møte meg Gode poenger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #24 Del Skrevet 18. juni 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Det er helt brutale betingelser og vilkår for leger, spesielt sykehusansatte. Det så man jo tydelig av tragedien som rammet småbarnsfamilien på østlandet. Anonymkode: a4f12...78c Hvilken sak snakker du om? Anonymkode: 38e4b...a41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #25 Del Skrevet 19. juni 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hvilken sak snakker du om? Anonymkode: 38e4b...a41 Har du Facebook? En ung kvinnelig lege med små barn, som skulle gifte seg til høsten, som tok livet sitt. Overarbeidet, forstrekt, utslitt, ødelagt av yrket. Anonymkode: 3768f...452 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #26 Del Skrevet 19. juni 2023 Leger har 6 års høyere utdannelse, lærere minimum 5 år. Begge jobber er vel stressyrker som er underbetalt. (Ja, noen leger tjener godt, men ikke alle mtp tiden de bruker på jobb). Ville ikke hatt en mann fra noen av disse yrkene, men begge er jo omsorgsyrker, så tipper en stor prosentdel av leger/lærere er flotte, omsorgsfulle folk! Og det er jo tiltrekkende! Anonymkode: 69350...2db 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #27 Del Skrevet 19. juni 2023 Autoritet, lærerene har mistet den etter at det ble forbudt med irettesetting av elever (som førte til respekt & bedre når barna vokste opp). Anonymkode: 4a9fb...133 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #28 Del Skrevet 19. juni 2023 54 minutter siden, AnonymBruker said: Begge jobber er vel stressyrker som er underbetalt Lærer er stressyrke??? Anonymkode: 9a4c7...1e4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #29 Del Skrevet 19. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Lærer er stressyrke??? Anonymkode: 9a4c7...1e4 Enig. Det var å være forsiktig. Stressyrke er for mildt sagt. Men vi har ikke noe sterkere ord for det. Anonymkode: 743d1...17a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #30 Del Skrevet 19. juni 2023 Omsorgsyrker. Sexy med en mann som gir omsorg og trygghet. Anonymkode: c8c5c...1c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #31 Del Skrevet 19. juni 2023 Utdanning og intelligens og teoretisk kunnskap er sexy. Begge yrkesgruppene har det til en viss grad. Anonymkode: 3cd14...6bf 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #32 Del Skrevet 19. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 17.6.2023 den 9.55): Spesielt om det er fastlegen eller lærer til barnet deres, hva er grunnen? Anonymkode: 881f5...3e5 Folk faller vel generelt for folk de er i kontakt med i det daglige. Så da er det vel ikke så rart at det blir lærere og leger innimellom? Anonymkode: 7fb7b...b5a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #33 Del Skrevet 19. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 17.6.2023 den 13.40): Håndverker er det desidert mest attraktive yrket for en mann å ha i Norge. Det betyr ikke at alle kvinner synes det er attraktivt å være håndverker, men det er i en særstilling når det kommer til yrker som gjør menn attraktive (i Norge) Anonymkode: 9a4c7...1e4 😂😂😂Alle vet at svært få kvinner er interessert i lavt utdannede menn. Så dette er nok bare ønsketenkning fra en som ikke har noe særlig valg …. Anonymkode: be6c0...b5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #34 Del Skrevet 19. juni 2023 Det er yrker som framstår som solide og stabile, noe som er attraktivt i et langvarig perspektiv. Jeg sier ikke at alle leger og lærere ER solide og stabile, men som yrkesgruppe gjør de utvilsomt det. Anonymkode: 52b78...d6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå