AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #1 Del Skrevet 17. juni 2023 Enten er dameklokkene rosa/hvitt med roségull (som mange damer inkl meg selv ikke liker), eller så er de firkantede klosser eller den samme modellen som til menn. Anonymkode: 4e3be...a87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #2 Del Skrevet 17. juni 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Enten er dameklokkene rosa/hvitt med roségull (som mange damer inkl meg selv ikke liker), eller så er de firkantede klosser eller den samme modellen som til menn. Anonymkode: 4e3be...a87 Hva i fuck snakker du om? Garmin-klokken min er rund og nøytral. Min er svart, men de finnes i sånn 10 farger av samme modell. Anonymkode: 8b087...202 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #3 Del Skrevet 17. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva i fuck snakker du om? Garmin-klokken min er rund og nøytral. Min er svart, men de finnes i sånn 10 farger av samme modell. Anonymkode: 8b087...202 Hvilken modell har du? Jeg har sett på en del pulsklokker og hvis man ikke ønsker en litt kraftig svart pulsklokke som er maskulin, så er eneste alternativet hvitt og rosegull eller lys rosa reim. Ts Anonymkode: 4e3be...a87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå