Snok1 Skrevet 16. juni 2023 #21 Skrevet 16. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Min 3 år gammel datter liker Biler motorsykler traktorer og fly. Skal jeg la hun leke med det ? Eller si at det er gutte ting 😅 Lar dere jente ungen leke med det og kjøper dere inn gutte leker 😊 Anonymkode: 2376d...80e Hei, 1956! Lenge siden vi har hørt fra deg. Vet du at det har vært mennesker på månen siden sist gang vi så hverandre? 2 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #22 Skrevet 16. juni 2023 Håper dette er troll. På 90-tallet lekte i alle fall jeg og venninnene mine både med biler, togbane, lego, barbie, my little pony, teenage mutant ninja turtles osv osv. Leker har ikke kjønn. Det finnes ikke "gutteting" og "jenteting" Anonymkode: f90b9...8e8 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #23 Skrevet 16. juni 2023 Hva er utfordringen? I mine øyne finnes det ikke gutte- og jenteleker. Det er noe handelsstanden har funnet på de siste (alt for mange) årene etter at alle "barneting" i butikkene har blitt enten rosa eller blå. Da jeg var barn på 70-tallet lekte jeg med biler og lego (Den gang var ikke lego "kjønnsdelt", verken fargemessig eller ulike "serier"). K58 Anonymkode: b0a10...488 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #24 Skrevet 17. juni 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Takk 😆🤣 Haha! Jeg er nok litt gammeldags selv om jeg er egentlig er ung 🙊 håper det blir barnebarn inn I bildet etterhvert 🤣🤣🤣 Anonymkode: 2376d...80e Kan trøste deg med at: -hun blir ikke lesbisk av å leke med biler -hvis hun er lesbisk så kan hun få barn likevel Anonymkode: 220dd...ba1 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #25 Skrevet 17. juni 2023 Synes det er greit at jenter kan leke med gutteleker, men hadde ikke likt å ha en sønn som lekte med dukker, sminke, osv. Anonymkode: 705bf...77c
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #26 Skrevet 17. juni 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Takk 😆🤣 Haha! Jeg er nok litt gammeldags selv om jeg er egentlig er ung 🙊 håper det blir barnebarn inn I bildet etterhvert 🤣🤣🤣 Anonymkode: 2376d...80e Himmel…. Anonymkode: cccd9...07f
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #27 Skrevet 17. juni 2023 La han leke med hva som helst? Ærlig talt, jente- og gutteleker?😅 Hva er man redd for? Jeg er kvinne, og elsket biler og traktorer som barn. Hadde trøtraktor og gikk bare i klær arvet etter storebroren min. Jeg overlevde 🤷🏽♀️ Anonymkode: e77de...3ec
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #28 Skrevet 17. juni 2023 La hun leke med det hun vil Anonymkode: d794a...0b6
Misanthropis Skrevet 17. juni 2023 #29 Skrevet 17. juni 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Min 3 år gammel datter liker Biler motorsykler traktorer og fly. Skal jeg la hun leke med det ? Eller si at det er gutte ting 😅 Lar dere jente ungen leke med det og kjøper dere inn gutte leker 😊 Anonymkode: 2376d...80e Leker hun med det med tissen? nei, så da tenker jeg vi kaller det en leke, en LEKE sitat kjernefysiker sunniva rose 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #30 Skrevet 17. juni 2023 12 hours ago, AnonymBruker said: Min 3 år gammel datter liker Biler motorsykler traktorer og fly. Skal jeg la hun leke med det ? Eller si at det er gutte ting 😅 Lar dere jente ungen leke med det og kjøper dere inn gutte leker 😊 Anonymkode: 2376d...80e Selvfølgelig skal du la henne leke med de tingene du nevner. Det finnes virkelig ikke "gutteleker" og "jenteleker" til 3-åringer - bare leker. Anonymkode: 18ac1...e01 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #31 Skrevet 17. juni 2023 Jeg er selv gammeldags, og skjønner hvorfor du spør. Bare la henne leke med det. Normaliser det for alt det er verdt og gi henne det hun ønsker seg. Men ikke tenk tanken at noe er galt med henne.. At hun er født i feil kropp foreksempel. Anonymkode: c1dc3...df7
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #32 Skrevet 17. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Synes det er greit at jenter kan leke med gutteleker, men hadde ikke likt å ha en sønn som lekte med dukker, sminke, osv. Anonymkode: 705bf...77c Hvorfor? Anonymkode: 220dd...ba1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #33 Skrevet 17. juni 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Min 3 år gammel datter liker Biler motorsykler traktorer og fly. Skal jeg la hun leke med det ? Eller si at det er gutte ting 😅 Lar dere jente ungen leke med det og kjøper dere inn gutte leker 😊 Anonymkode: 2376d...80e Har likt biler og motorsykler siden jeg var født. Gjør det fortsatt, over femti år senere. Er dame, men liker motorer, kjøretøy, fysiske anstrengelser og er faen så tøff. Lar meg aldri pelle på nesa og er ellers helt normal Har aldri sett på meg selv som unormal bare fordi jeg liker andre ting enn det de fleste andre damer gjør. La henne gjøre som hun vil og ikke kall det gutteleker og gutteting. For det finnes ikke Anonymkode: a2f53...ac0
tussi680 Skrevet 17. juni 2023 #34 Skrevet 17. juni 2023 Ta det helt med ro, hvis hun vokser opp med gutter så leker hun også automatisk med deres leker så sant de gir lov. Sånn var det med meg, men jeg vokste opp og var jente og ble dame tilslutt. Fikk dokker, men brydde meg ikke, mye artigere med biler og togleker, hadde også megastor sandkasse da....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå