AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #1 Del Skrevet 16. juni 2023 Beklager teit overskrift, men jeg visste ikke hvordan jeg skulle beskrive det med ord 🤣 Jeg mener sånn som på bildet. Jeg har fått sånne søkk etter noen måneders stryrketrening, men lurer altså på hvilke muskler som skaper dem. Anonymkode: 21f59...33c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kløverpiken Skrevet 16. juni 2023 #2 Del Skrevet 16. juni 2023 Quadriceps. Spesielt vastus lateralis. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #3 Del Skrevet 16. juni 2023 Har du tatt knebøy, utfall eller lignende? Anonymkode: 527cd...29b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #4 Del Skrevet 16. juni 2023 9 minutter siden, kløverpiken said: Quadriceps. Spesielt vastus lateralis. Takk! 6 minutter siden, AnonymBruker said: Har du tatt knebøy, utfall eller lignende? Anonymkode: 527cd...29b Ja. Knebøy, rumensk markløft, hip thrust, rygghev og abduction med kabelmaskin og med strikk er vel de øvelsene jeg gjør som jeg kjenner i lårene. Anonymkode: 21f59...33c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå