mellomtomater67 Skrevet 18. juni 2023 #21 Del Skrevet 18. juni 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Mange som tar botox i leppene. Lip flip heter det. Fillers er mer vanlig, riktignok. Anonymkode: 6acdb...d2a Ja mente fillers, ser fortsatt like stygt ut 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eneri Skrevet 18. juni 2023 #22 Del Skrevet 18. juni 2023 Jeg er 50, tenker det er helt uaktuelt med botox av kosmetiske grunner. Men jeg er ikke imot det av medisinske grunner: ei jeg kjenner får jevnlig Botox behandling mot migreneplager og klarer nå å ha et liv; ha en fritid og omgang med familien+jobbe 30% istedet for å ligge på et mørkt rom mesteparten av tiden. Gamle svigermor med nervesmerter i kjevepartiet får jevnlig botoxsprøyte nå og klarer da å spise uten store smerter. Ellers syns jeg det er en skremmende utvikling med stadig yngre som bruker botox og fillers fordi de tror det er forventet eller for at de er misfornøyde med utseendet sitt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #23 Del Skrevet 19. juni 2023 18 hours ago, AnonymBruker said: Klart man kan se det der det er tatt for mye. Men på de fleste synes det ikke, dersom man gjør det riktig. Jeg tar jevnlig botox, og ingen som ser noe. Ikke samboeren engang. Gjør det kun for min egen del 🙂 Anonymkode: 6acdb...d2a Holder du det hemmelig for samboeren din at du tar botox? Anonymkode: d9b63...231 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #24 Del Skrevet 19. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 18.6.2023 den 0.13): Jeg gikk til en klinikk som "driver med sånt" pga jeg ville vite hva jeg kunne gjøre med "strekene" i panna. Botox skulle jeg IKKE ta, men hun sa at det var kun det som ville fjerne det. Gode kremer kunne selvsagt gjøre mye bra for huden, men ikke rynker som var i pannen. Så jeg tenke shit og, jeg prøver. Hun solgte det ikke inn, men gav god informasjon. Dette er flere år siden nå og jeg er veldig fornøyd med å ta det. For meg holder det, i tillegg til å leve sunt. Anonymkode: fa356...a28 Hadde du fått linjer i panna og Botox fjernet disse? Hører Botox er forebyggende. Jeg har ikke noe i mot Botox, syns det er verre med Restylane. Botox lammer nervene, mens Restylane KAN gi deg det unaturlige utseendet. Anonymkode: a9cf1...d0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #25 Del Skrevet 19. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Holder du det hemmelig for samboeren din at du tar botox? Anonymkode: d9b63...231 Trenger man å sitte å forteller detaljert til partnere sin om hvilke kremer man bruker, hvilken tanntråd og hvilken hudpleiebehandling man tar… 🤦🏼 Anonymkode: a9cf1...d0f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
netpuppy Skrevet 19. juni 2023 #26 Del Skrevet 19. juni 2023 9 minutter siden, AnonymBruker said: Hadde du fått linjer i panna og Botox fjernet disse? Hører Botox er forebyggende. Jeg har ikke noe i mot Botox, syns det er verre med Restylane. Botox lammer nervene, mens Restylane KAN gi deg det unaturlige utseendet. Anonymkode: a9cf1...d0f Ikke meg du siterte, men jeg hadde linjer i panna som forsvant når jeg begynte å få botox. Tror det er de dype rynkene botox virker forebyggende mot, mens de som dukker opp ved bruk av mimikk kan forsvinne helt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #27 Del Skrevet 19. juni 2023 Jeg kommer nok til å fylle på litt her og der etter hvert, men unngår selvsagt så mye botox og fillere at man ser ut som en gakk-gakk uten mimikk. Anonymkode: 55fc0...759 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TLR Skrevet 19. juni 2023 #28 Del Skrevet 19. juni 2023 mellomtomater67 skrev (På 18.6.2023 den 1.43): Det er tragisk rett å slett, trist. Veldig trist at unge jenter i 20 års alderen tar Botox i leppene og bare flere og flere gjør d . Jeg er 21 og nesten alle jeg kjenner har Botox i leppene, rett og slett tragisk. Er ikke noe fint heller Filler i leppene. Ikke botox Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 19. juni 2023 #29 Del Skrevet 19. juni 2023 Eneri skrev (14 timer siden): Jeg er 50, tenker det er helt uaktuelt med botox av kosmetiske grunner. Men jeg er ikke imot det av medisinske grunner: ei jeg kjenner får jevnlig Botox behandling mot migreneplager og klarer nå å ha et liv; ha en fritid og omgang med familien+jobbe 30% istedet for å ligge på et mørkt rom mesteparten av tiden. Gamle svigermor med nervesmerter i kjevepartiet får jevnlig botoxsprøyte nå og klarer da å spise uten store smerter. Ellers syns jeg det er en skremmende utvikling med stadig yngre som bruker botox og fillers fordi de tror det er forventet eller for at de er misfornøyde med utseendet sitt. Men apropos migrenerelatert Botox: Nevrologene som setter dette gir det jo hovedsakelig steder som ikke har noen effekt på rynker. Noen får jo i ansikt, men størstedelen settes jo andre steder enn akkurat der de som bruker Botox for rynker setter det. Dessuten må man ha forsøkt minst 3 forebyggende medisiner uten hell først for å få satt Botox på resept. Vurderer å forsøke Botox for migrene selv, men da blir det mest helt øverst i panna og kjeve/nakke og bakhode. Dessverre ikke i noen rynker 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #30 Del Skrevet 19. juni 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Klart man kan se det der det er tatt for mye. Men på de fleste synes det ikke, dersom man gjør det riktig. Jeg tar jevnlig botox, og ingen som ser noe. Ikke samboeren engang. Gjør det kun for min egen del 🙂 Anonymkode: 6acdb...d2a For den hemmelige gleden det gir deg å vite at du kaster bort penger på noe som har så lite effekt at ingen ser det? Jeg skjønner ikke helt poenget her... Anonymkode: bdb91...1f2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #31 Del Skrevet 19. juni 2023 netpuppy skrev (4 timer siden): Ikke meg du siterte, men jeg hadde linjer i panna som forsvant når jeg begynte å få botox. Tror det er de dype rynkene botox virker forebyggende mot, mens de som dukker opp ved bruk av mimikk kan forsvinne helt. Hadde du hatt de linjene lenge? Da skal jeg vurdere botox. Har to linjer i panna, som har blitt litt dypere de siste to årene. Har ikke tenkt på botox, for har hørt at det ikke hjelper mot eksisterende linjer. Anonymkode: a9cf1...d0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #32 Del Skrevet 19. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): For den hemmelige gleden det gir deg å vite at du kaster bort penger på noe som har så lite effekt at ingen ser det? Jeg skjønner ikke helt poenget her... Anonymkode: bdb91...1f2 Nei, det er ikke så synlig for andre når 2-3 linjer fra panna forsvinner. Du ser plutselig mer fresh ut, uten at man kan sette fingernem på hva det er en. En glød. Skjønner du nå hva vedkommende mente når hun sa at det ikke er synlig? Anonymkode: a9cf1...d0f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #33 Del Skrevet 19. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Holder du det hemmelig for samboeren din at du tar botox? Anonymkode: d9b63...231 Nei. Men varsler ikke i forkant. Han har aldri sett forskjell 🙂 Anonymkode: 6acdb...d2a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
netpuppy Skrevet 19. juni 2023 #34 Del Skrevet 19. juni 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Hadde du hatt de linjene lenge? Da skal jeg vurdere botox. Har to linjer i panna, som har blitt litt dypere de siste to årene. Har ikke tenkt på botox, for har hørt at det ikke hjelper mot eksisterende linjer. Anonymkode: a9cf1...d0f Husker ikke helt, men jeg hadde ihvertfall begynt å tenke over at jeg hadde begynt å få rynker i panna. Hadde kanskje skjedd gradvis over det siste året eller så før jeg fikk botox første gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #35 Del Skrevet 19. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hadde du hatt de linjene lenge? Da skal jeg vurdere botox. Har to linjer i panna, som har blitt litt dypere de siste to årene. Har ikke tenkt på botox, for har hørt at det ikke hjelper mot eksisterende linjer. Anonymkode: a9cf1...d0f Jeg hadde en dyp linje midt i pannen som opprinnelig kom av at jeg fikk ett kutt tvers over pannen som barn. Så det har alltid vært en linje der. Men siden det arret sitter der det gjør, så har det blitt en mer markert linje over tid som syntes når ansiktet var avslappet. Satt botox i pannen, og mellom brynene i sinnarynken, og linjen i pannen ble helt borte😊 Måtte tilbake å ta litt mer første gangen. For hun setter heller for lite å fyller på, enn for mye. Jeg vil ikke være helt stiv i ansiktet, så jeg kan fortsatt lage litt rynke mellom bryna, men veldig lite i forhold til før. Det har også hjulpet mye på spennings hodepine pga mysing. Anonymkode: a4e53...395 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 19. juni 2023 #36 Del Skrevet 19. juni 2023 mellomtomater67 skrev (På 18.6.2023 den 1.43): Det er tragisk rett å slett, trist. Veldig trist at unge jenter i 20 års alderen tar Botox i leppene og bare flere og flere gjør d . Jeg er 21 og nesten alle jeg kjenner har Botox i leppene, rett og slett tragisk. Er ikke noe fint heller Botox i leppene? Det ville jo vært ganske katastrofalt, da ville de ikke kunne verken snakke eller spise. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #37 Del Skrevet 19. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): For den hemmelige gleden det gir deg å vite at du kaster bort penger på noe som har så lite effekt at ingen ser det? Jeg skjønner ikke helt poenget her... Anonymkode: bdb91...1f2 Har en kollega som egentlig fikk linjer og rynker ganske tidlig. En dag på jobb la jeg merke til at hun så så godt ut og så på en måte mer avslappet og penere ut. Spurte henne engang jeg møtte henne på byen og da fortalte hun at hun hadde tatt botox og litt filler. Hun kunne aldri oppnådd de resultatene med kremer. Anonymkode: 5efff...4ad 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
netpuppy Skrevet 19. juni 2023 #38 Del Skrevet 19. juni 2023 8 hours ago, AprilLudgate said: Men apropos migrenerelatert Botox: Nevrologene som setter dette gir det jo hovedsakelig steder som ikke har noen effekt på rynker. Noen får jo i ansikt, men størstedelen settes jo andre steder enn akkurat der de som bruker Botox for rynker setter det. Dessuten må man ha forsøkt minst 3 forebyggende medisiner uten hell først for å få satt Botox på resept. Vurderer å forsøke Botox for migrene selv, men da blir det mest helt øverst i panna og kjeve/nakke og bakhode. Dessverre ikke i noen rynker 😅 De fleste settes steder som ikke vises, ja, men jeg får både i pannen og i øyenbrynene som gir ganske god effekt. Har også effekt av de som settes i kjeven, men den er heller negativ da jeg blir ganske smal i ansiktet av det (blir som "masseter botox"), og jeg får i tinningen som kanskje har en effekt, det er jeg ikke sikker på 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #39 Del Skrevet 19. juni 2023 Jeg vil ikke si at jeg var totalt imot det, men jeg hadde ikke noe særlig forhold til det. Tok botox i pannen for første gang i april, etter fylte 26 og jeg kommer til å fortsette med det. Anonymkode: bfaf6...6c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #40 Del Skrevet 19. juni 2023 Jeg var imot, inntil jeg fikk vite at man kunne ta halv dose. Jeg har fortsatt mimikk, men ikke så mye rynker. 👍 Anonymkode: 81aa2...85e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå