Gå til innhold

Noen her som var helt imot botox men som endret syn?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Lurer på hvorfor du endret syn, om du faktisk endte med å ta botox?
Hva gjorde du, var du fornøyd, angret du (hvorfor/hvorfor ikke?), og har du fortalt det til noen?

Anonymkode: d9b63...231

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har endret syn, men ikke selv tatt det (ennå..). Endret syn fordi jeg ble eldre og ser at jeg kan "forbedres" litt + at jeg har blitt overrasket av andre som sier de har tatt botox, mens de ser naturlige ut med et godt resultat

Anonymkode: e2722...5ba

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg fortsatt i mot botox for kosmetiske grunner fordi det ser alldeles skrekkelig ut, men jeg har i de siste årene lært at det har en rekke medisinske fordeler. Bland annet mot svettetokt, spasmer og migreneanfall. Så ja, jeg er absolutt ikke imot botox . Det er et mirakel for noen, med ikke der det brukes til å få normale kvinner til å se ut som mimikkløse gjenferd fordekt under utrykk som "hudbehandling på day spa", "forebygging" og "egenverdi og egen velvære" 

Anonymkode: 0740c...8d7

• Liker 8
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg fortsatt i mot botox for kosmetiske grunner fordi det ser alldeles skrekkelig ut, men jeg har i de siste årene lært at det har en rekke medisinske fordeler. Bland annet mot svettetokt, spasmer og migreneanfall. Så ja, jeg er absolutt ikke imot botox . Det er et mirakel for noen, med ikke der det brukes til å få normale kvinner til å se ut som mimikkløse gjenferd fordekt under utrykk som "hudbehandling på day spa", "forebygging" og "egenverdi og egen velvære" 

Dette har jo ikke helt rot i virkeligheten. Botox hos de aller fleste, synes så vidt. Tror du tenker på skrekkeksemplene der det er helt tydelig at det er både filler og botox i ansiktet. Om noen tar en dose botox er det stort sett kun synlig for personen det gjelder. 

Anonymkode: 6acdb...d2a

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har ikke endret syn, men har bikket etter for skjønnshetspresset jeg hater. Er fornøyd med resultatet men syns det er dustete å bruke penger på sånt. 

Anonymkode: d2205...6f3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 16.6.2023 den 21.43):

Dette har jo ikke helt rot i virkeligheten. Botox hos de aller fleste, synes så vidt. Tror du tenker på skrekkeksemplene der det er helt tydelig at det er både filler og botox i ansiktet. Om noen tar en dose botox er det stort sett kun synlig for personen det gjelder. 

Men hvis det kun er synlig for den det gjelder, hva er da vitsen?

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men hvis det kun er synlig for den det gjelder, hva er da vitsen?

Det forebygger dannelse av rynker og vil derfor være synlig for andre på den måten at vedkommende har mindre rynker enn han eller hun hadde hatt i utgangspunktet uten botox 

Anonymkode: d2205...6f3

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg gikk til en klinikk som "driver med sånt" pga jeg ville vite hva jeg kunne gjøre med "strekene" i panna. Botox skulle jeg IKKE ta, men hun sa at det var kun det som ville fjerne det. Gode kremer kunne selvsagt gjøre mye bra for huden, men ikke rynker som var i pannen.

Så jeg tenke shit og, jeg prøver. Hun solgte det ikke inn, men gav god informasjon.

Dette er flere år siden nå og jeg er veldig fornøyd med å ta det. For meg holder det, i tillegg til å leve sunt.

Anonymkode: fa356...a28

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har ikke endret syn. Jeg syntes det var trist og synes fortsatt det er like trist.

Anonymkode: 821f2...730

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 16.6.2023 den 21.43):

Jo det synes så absolutt. Så Michelle Williams på tv igår, og så hun hadde botox. Ser det også med en gang på folk. Det gjør ansiktet unaturlig. Noe blir og rart med mimikken. 

Anonymkode: 6d268...7ea

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har endret syn. Har ikke tatt selv, men kommer til å gjøre det. Grunnen er at jeg ser mange gode resultater og har blitt eldre.

Anonymkode: 44b9f...e06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Jeg har ikke endret syn. Jeg syntes det var trist og synes fortsatt det er like trist.

Anonymkode: 821f2...730

Hva er trist?

Anonymkode: 2dd3d...5f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg endret syn etter at jeg begynte å få det på resept mot migrene. Hvis jeg mot formodning skulle miste resepten en gang i fremtiden hadde jeg nok fortsatt å betale for det fra egen lomme siden jeg er så fornøyd med effekten det har på utseendet mitt. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Kjente på presset når ‘alle andre’ i vennekretsen gjorde det og mange startet allerede da de var i 30 års alderen. Jeg var totalt i mot det på den tiden. Da jeg så 10 år senere følte jeg så 10 år eldre ut enn vennene mine var det ingen god følelse. Det avgjørende var likevel da jeg ble sammen med min 10 år yngre samboer. Jeg har lyst å bli gammel med ham og bare tanken på at noen skulle kunne mistenke at jeg var moren hans når jeg nærmer meg 60-årene fikk meg til å bestille time hos første og beste klinikk😅

Når det er sagt merkes ikke så mye forskjell med eller uten botox. Ser kanskje litt mer opplagt ut bare. Venter fortsatt på at venninne mine skal kommentere det. Jeg  ‘som var sååå mye i mot botox’. De ser derimot ikke at jeg har gjort noe og de tror nok fortsatt jeg tar avstand fra det og unngår tema ‘kosmetiske behandlinger sammen med meg😄

Anonymkode: 50227...332

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tragisk rett å slett, trist. Veldig trist at unge jenter i 20 års alderen tar Botox i leppene og bare flere og flere gjør d . Jeg er 21 og nesten alle jeg kjenner har Botox i leppene, rett og slett tragisk. Er ikke noe fint heller 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
mellomtomater67 skrev (7 timer siden):

Det er tragisk rett å slett, trist. Veldig trist at unge jenter i 20 års alderen tar Botox i leppene og bare flere og flere gjør d . Jeg er 21 og nesten alle jeg kjenner har Botox i leppene, rett og slett tragisk. Er ikke noe fint heller 

De tar nok fillers, ikke Botox i leppene. 

Anonymkode: 44b9f...e06

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jo det synes så absolutt. Så Michelle Williams på tv igår, og så hun hadde botox. Ser det også med en gang på folk. Det gjør ansiktet unaturlig. Noe blir og rart med mimikken. 

Anonymkode: 6d268...7ea

Klart man kan se det der det er tatt for mye. Men på de fleste synes det ikke, dersom man gjør det riktig. Jeg tar jevnlig botox, og ingen som ser noe. Ikke samboeren engang. Gjør det kun for min egen del 🙂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
mellomtomater67 skrev (15 timer siden):

Ingen tar botox i leppene

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ingen tar botox i leppene

Mange som tar botox i leppene. Lip flip heter det. Fillers er mer vanlig, riktignok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har ikke endrer syn- har alltid vært for og brukt botox i panna (mot «sinnarynke»). Synes det er fint på alle. Når vi sier at det knapt synes, er det fordi du med botox får den samme panna som du hadde for 10-15 år siden. Det ser ikke unaturlig ut, men man blir en yngre versjon av seg selv. Fillers, botox for å bedøve overleppa så ikke tannkjøttet skal synes (lip flip) og alt annet har jeg heller ikke endret syn på - har aldri likt det, skal aldri ta. For det synes jeg fort ser unaturlig ut.

Anonymkode: c5a4d...420

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...