AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #1 Del Skrevet 15. juni 2023 Har lyst til å prøve, men dersom det bare er tull så er det ikke verdt det 😄 Anonymkode: b29e8...d6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #2 Del Skrevet 15. juni 2023 Det er ekkelt og dyreplageri i alle fall Anonymkode: fbfd3...cc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #3 Del Skrevet 15. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er ekkelt og dyreplageri i alle fall Anonymkode: fbfd3...cc7 Cosrx sier at de ikke plager sneglene. Dersom de er plaget så sender de ut dårlige stoffer i slimet. Anonymkode: b29e8...d6a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #4 Del Skrevet 15. juni 2023 Jeg begynte med det og retinol for noen måneder siden. Er vel i hovedsak retinolen som har gjort susen men det er helt sinnsykt hvor fin huden min har blitt, og jeg bruker det max en kveld i uka. Kvisearr er nesten borte, og mange av de var dype. Porene er nesten helt glattet ut. Hva trenger du det for? Fuktighet bare? Den er veldig moist hvertfall 😛 om det er for å rette opp i huden burde du ha retinol og. Anonymkode: c6b61...246 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #5 Del Skrevet 15. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er ekkelt og dyreplageri i alle fall Anonymkode: fbfd3...cc7 Da regner vi med at du ikke spiser ting som gele, marshmellows, gummigodteri osv da? Anonymkode: ee87f...223 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #6 Del Skrevet 15. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg begynte med det og retinol for noen måneder siden. Er vel i hovedsak retinolen som har gjort susen men det er helt sinnsykt hvor fin huden min har blitt, og jeg bruker det max en kveld i uka. Kvisearr er nesten borte, og mange av de var dype. Porene er nesten helt glattet ut. Hva trenger du det for? Fuktighet bare? Den er veldig moist hvertfall 😛 om det er for å rette opp i huden burde du ha retinol og. Anonymkode: c6b61...246 Ja jeg sliter med uren hud, tenkte at snegle krem ville være bra for å roe ned huden uten å være for fet. Retinol er jeg litt redd for. Jeg blir fort rød 😄 Men dette høres jo kjempebra ut! Kanskje jeg skulle teste retinol? 😃 ts Anonymkode: b29e8...d6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #7 Del Skrevet 15. juni 2023 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Jeg begynte med det og retinol for noen måneder siden. Er vel i hovedsak retinolen som har gjort susen men det er helt sinnsykt hvor fin huden min har blitt, og jeg bruker det max en kveld i uka. Kvisearr er nesten borte, og mange av de var dype. Porene er nesten helt glattet ut. Hva trenger du det for? Fuktighet bare? Den er veldig moist hvertfall 😛 om det er for å rette opp i huden burde du ha retinol og. Anonymkode: c6b61...246 Hvilket retinolprodukt bruker du? Jeg begynte med retinol for 4 uker siden og har fått kviseutbrudd fra helvete. 😭 Anonymkode: d5c24...aa4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #8 Del Skrevet 15. juni 2023 Elsker snegle! Bruker CosrX. Helt fantastisk. Anonymkode: f062c...750 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 16. juni 2023 #9 Del Skrevet 16. juni 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvilket retinolprodukt bruker du? Jeg begynte med retinol for 4 uker siden og har fått kviseutbrudd fra helvete. 😭 Anonymkode: d5c24...aa4 Noen får kviser når de begynner med retinol, men det kan også være at du reagerer på en av de andre ingrediensene i akkurat det produktet du bruker. Regner med at du har fulgt instruksene og ikke brukt det hver kveld i begynnelsen, samt vært nøye med solbeskyttelse på dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 16. juni 2023 #10 Del Skrevet 16. juni 2023 Har ikke merket noen effekt av snegleslimet hvertfall 😏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #11 Del Skrevet 16. juni 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ja jeg sliter med uren hud, tenkte at snegle krem ville være bra for å roe ned huden uten å være for fet. Retinol er jeg litt redd for. Jeg blir fort rød 😄 Men dette høres jo kjempebra ut! Kanskje jeg skulle teste retinol? 😃 ts Anonymkode: b29e8...d6a Jeg er veldig fornøyd med granactive retinoid fra The Ordinary. Den er mildere på huden. https://mybeautyclan.com/ganactive-retinoid-vs-retinol/ https://www2.hm.com/no_no/productpage.1031089001.html Anonymkode: 69e5a...364 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #12 Del Skrevet 16. juni 2023 Oppskrytt, prøvd flere i mange år. Noen merkbar virkning her. Eneste som hjelper er husrens, fukt og solkrem. Anonymkode: 1da96...42a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #13 Del Skrevet 16. juni 2023 Dette er bare tull og placebo. Dypere arr kan kun fjernes med laser. Grunne:/flate arr fader over tid. Ikke kast bort pengene. Anonymkode: 9eef8...850 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #14 Del Skrevet 16. juni 2023 Minner meg om denne vitsen: Hvorfor har kvinner bein? Så de ikke skal etterlate seg snegleslim på gulvet. Og snegleslim er altså det man ønsker å kline innpå huden. Anonymkode: e9ee6...80a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #15 Del Skrevet 16. juni 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Da regner vi med at du ikke spiser ting som gele, marshmellows, gummigodteri osv da? Anonymkode: ee87f...223 Selvfølgelig ikke. Ikke karmin heller Anonymkode: fbfd3...cc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #16 Del Skrevet 16. juni 2023 Retinol fra Karebeauty uten tvil!!! Elsker også øyemaskene med snegleslim derifra. Å har du utfordringer med uren hud, MÅ du prøve The Potion og tetree serum. Aldri hatt bedre hud enn etter jeg begynte med the potion fra Karebeauty Anonymkode: 9a22e...d48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 16. juni 2023 #17 Del Skrevet 16. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette er bare tull og placebo. Dypere arr kan kun fjernes med laser. Grunne:/flate arr fader over tid. Ikke kast bort pengene. Anonymkode: 9eef8...850 Det er vel ingen som har påstått at verken snegleslim eller retinol fjerner dype arr, men når det gjelder retinol, så finnes det flere tiår med uavhengig, klinisk forskning på at dette har effekt på huden. Retinol stimulerer hudens kollagenproduksjon og celleomsetning, og kan som følge av det bl.a. bidra til å reparere solskadet hud og ha en gunstig effekt på kviser/akne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #18 Del Skrevet 16. juni 2023 Vær forsiktig med å gjøre store endringer i hudpleierutinene dine nå på sommeren, ts!! Hvertfall med retinol og andre aktive stoffer. Anbefaler deg å vente til høsten da solen ikke er like sterk Anonymkode: e9982...72f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #19 Del Skrevet 17. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 16.6.2023 den 11.41): Minner meg om denne vitsen: Hvorfor har kvinner bein? Så de ikke skal etterlate seg snegleslim på gulvet. Og snegleslim er altså det man ønsker å kline innpå huden. Anonymkode: e9ee6...80a Er du en gutt på åtte år? Anonymkode: 191b5...b3c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #20 Del Skrevet 17. juni 2023 For meg og min hud har Cosrx's Snail essence og All in one Cream fungert veldig bra. Har brukt begge produktene i flere år, i en større rutine med mange andre produkter. I hovedsak synes jeg begge produktene bidrar til å gi huden min utrolig god fuktbehandling og på den måten gjør huden jevnere, mer "plump" og mykere. Jeg merker at set mangler noe hvis jeg ikke bruker dem på en stund. Det er jo uansett relativt rimelige produkter, så det beste er å prøve selv. Alle har ulike behov, meninger og hudtyper. Anonymkode: 031d6...9a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå